امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فرکي:در برابر بنيادکار اولويت‌مان پيروزي است

#1
فرکي:در برابر بنيادکار اولويت‌مان پيروزي است

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: در بازي با بنيادکار اولويت‌مان پيروزي است و براي اين‌که برنده شويم، بايد تمرکز بالايي داشته باشيم.

فرکي:در برابر بنيادکار اولويت‌مان پيروزي است 1



حسين فرکي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا در ابتدا در خصوص ديدار تيمش مقابل تراکتورسازي تبريز در هفته بيست‌وهشتم ليگ برتر اظهارکرد: بازي خوبي بود و به نظر من اين ديدار جذاب، ديدني، پرفشار و همراه با حساسيت بالا بود.

وي ادامه‌داد: حساسيت بالاي اين ديدار باعث شده بود در ابتداي کار اين موضوع روي کيفيت بازيکنان هر دو تيم به ويژه تيم ما تاثير منفي بگذارد و همين موضوع باعث شد يک گل دريافت کنيم. با توجه به اين‌که ما در خانه در مقابل هواداران‌مان بازي مي‌کرديم، شرايط براي ما دشوار شد.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: پس از دريافت گل و گذشت زمان، بازيکنان ما به شرايط خودشان نزديک‌تر شدند و درنهايت در همان نيمه اول توانستيم پنالتي‌اي را‌ که به دست آورديم، به گل تبديل کنيم و اين نيمه را با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان برسانيم.

وي با بيان اين‌که به نظرم در نيمه اول بازي را احساسي دنبال کرديم، افزود: در بين دو نيمه با بازيکنان‌مان صحبت کرديم و نکات لازم را به آن ها گفتيم که در بخشي از اين نکات، به نقاط ضعف حريف هم اشاره داشتيم.

فرکي بيان‌کرد: در نيمه دوم با يک شرايط بهتر بازي را دنبال کرديم و تعويضي هم انجام داديم و ساسان انصاري را به زمين فرستاديم که اين بازيکن خود پايه‌گذار پنالتي دوم تيم شد. ما توانستيم اين پنالتي را هم تبديل به گل کنيم و در نهايت با نتيجه 2 بر يک اين ديدار را ببريم و هواداران و مردم خوزستان را خوشحال کنيم.



وي گفت: ما براي اين‌که به قهرمان شدن فکر کنيم، نياز شديدي به اين پيروزي داشتيم و اگر اين اتفاق نمي‌افتاد کار سخت‌تر مي‌شد، در نهايت خدا را شکر بازيکنانم از اين فرصت خوب استفاده کردند و من هم پس از اين ديدار از تيم تشکر کردم، چرا که آن‌ها کار بزرگي را انجام دادند. تيم ما جوان است و براي اولين بار بود که در اين شرايط حساس، توانست بازي باخته را به برد تبديل کند.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در خصوص روند تمرينات تيمش پيش از ديدار با بنيادکار ازبکستان در هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا در اهواز عنوان‌کرد: روز بعد از ديدار با تراکتورسازي تمرينات‌مان را آغاز کرديم که اين تمرينات تا فردا هم ادامه خواهد داشت. شرايط تيم از نظر فني و روحي و رواني خوب است و بازيکنانم بسيار شاداب هستند.

وي درباره غايبان تيمش براي ديدار با بنيادکار ازبکستان گفت: آرش افشين مصدوم است، البته اکنون وضعيتش بهتر شده و روز گذشته نيز در کنار تيم تمرين کرد. پريرا هم مصدوميتش برطرف شده است، البته براي بازي با تراکتورسازي شرايط صد درصدي نداشت و از او استفاده نکرديم و در ادامه هم منتظر هستيم تا شرايط اين بازيکن بهتر شود. براي اين ديدار شهاب کرمي را به دليل دو کارته بودن در اختيار نداريم ولي اميدواريم که ساير بازيکنان‌مان بتوانند جاي يکديگر را به خوبي پر کنند.

فرکي خطاب به هواداران فولاد بيان‌کرد: از آن‌ها مي‌خواهيم اکنون که ايام تعطيلات است، به ورزشگاه بيايند و ما را تنها نگذارند و انتظار داريم که تنها نباشيم. هميشه هم گفته‌ام از هر تعداد تماشاگري که به ورزشگاه مي‌آيد تشکر مي‌کنم. فکر مي‌کنم ما به خوبي توانسته‌ايم رضايت آن‌ها را با نتايج و عملکردي که داشته‌ايم، جلب کنيم.

وي ادامه‌داد: با بازي زيبايي که ارايه مي‌دهيم، تلاش‌مان خوشحال کردن هواداران و لذت بردن آن‌ها از بازي‌هاي‌مان است، ضمن اين‌که به دنبال کسب عنوان در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا هم هستيم. در کل از هواداران مي‌خواهيم در اين گام‌هاي آخر ما را تنها نگذارند.

وي در ادامه در ارزيابي‌اش از تيم بنيادکار گفت: ما بنيادکار را يک تيم خوب مي‌دانيم و تاکيد من به بازيکنانم اين است که بازي گذشته‌مان را مقابل اين تيم فراموش کنند. آن ديدار شرايط خاص خود را داشت و ما بايد بدانيم هر بازي نتيجه خاص همان زمان است و نبايد از قبل بازي را قياس کرد.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان افزود: اين دليل نمي‌شود به خاطر اين‌که در ازبکستان نتيجه مساوي کسب کرده‌ايم، اکنون خيال‌مان راحت باشد بلکه قشنگي فوتبال اين است که هيچ وقت نمي‌توان به اين صورت فکر کرد. به نظرم ما حريف جديدي پيش‌رو داريم و بايد کارمان را براساس توانايي‌هاي خودمان و نقاط ضعف و قوت حريف انجام دهيم. بنيادکار مي‌تواند در اين‌ جا حريف خطرناکي باشد که اين کار را براي ما دشوارتر مي‌کند.

وي بيان‌کرد: در اين بازي اولويت‌مان پيروزي است و براي اين‌که برنده شويم، بايد تمرکز بالايي داشته باشيم. به نظرم بنيادکار در اين ديدار بهتر از ديدار قبلي ظاهر خواهد شد، هر چند اعتقادم بر اين است که ما بهتر از آن‌ها هستيم و شرايط‌مان هم از نظر امتيازي بهتر از آن‌ها است.

فرکي در پايان عنوان‌کرد: اين آخرين فرصت بنيادکار است و ما هم بازيکنان‌مان را توجيه مي‌کنيم تا نگذارند حريف به هدفش برسد. پيروزي ما در اين ديدار، بنيادکار را از گردونه مسابقات خارج مي‌کند و باعث مي‌شود، خودمان هم در ادامه کار راحت‌تري داشته باشيم.
فرکي:در برابر بنيادکار اولويت‌مان پيروزي است 1
پاسخ
 سپاس شده توسط *!hasti!*
آگهی
#2
چی کار کنم دیگه خبر خبره!!:cool:
فرکي:در برابر بنيادکار اولويت‌مان پيروزي است 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Video مسابقه آریا داوری در برابر آکیرا توزاوا
  واکنش سردار آزمون به شکست در برابر روبین
  دوپینگ فرنگی‌کاران ۲ برابر کشتی‌گیران آزاد
  سیمئونه: جبران شکست ۲ بر صفر برابر لیورپول شانسی نبود
  سوسا: بحرین برابر ایران بهترین بازی خود را ارائه داد
  ملی پوش واترپلو: شانس کسب سهمیه ایران با سایر حریفان برابر است
  جیب خالی فدراسیون فوتبال در برابر بدهی ۳۰ میلیارد تومانی!
  نیمکت‌نشینی قدوس برابر مارسی
  شش غایب مطرح الهلال برابر استقلال
  ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان