امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قهرماني در جام ملت‌ها دردي را درمان نمي‌کند

#1
قهرماني در جام ملت‌ها دردي را درمان نمي‌کند

بازيکن اسبق فوتبال کشورمان گفت: شايد بتوانيم قهرمان آسيا شويم اما اين قهرماني دردي از ما دوا نمي‌کند چرا که با اما و اگر قهرمان شده‌ايم اما منطق فوتبال چيز ديگري است.

قهرماني در جام ملت‌ها دردي را درمان نمي‌کند 1



هادي طباطبايي در خصوص تيم‌هاي هم‌گروه تيم ملي فوتبال کشورمان در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا در سال 2015 گفت: پيش از آنکه ما از حريفانمان شناخت داشته باشيم بايد فوتبال خودمان را بشناسيم چرا که در حال حاضر پتانسيل لازم براي موفقيت را که هميشه در فوتبال ما وجود داشت وجود ندارد و گاهي پيشرفت هاي خوبي مي‌بينيم و گاهي پسرفت‌هاي بد و همين موضوع کار ما را سخت مي‌کند. ما بايد ببينيم که کشورهاي منطقه براي پيشرفت در فوتبال همه کار مي‌کنند و روي توانمندي خودشان اتکا مي‌کنند اما ما در چند سال اخير زمان لازم را از دست داده‌ايم و حتي ديديد که وقتي به آن صورت به جام جهاني رفتيم بعد از آن اتفاق خاصي نيفتاد و همين موضوع نگراني اهالي فوتبال را بيشتر کرد چراکه قطعا براي جام ملت‌ها فوتبال از تب و تاب مي‌افتد و بعد از جام جهاني فوتبال ما هم افت خواهد کرد و همين موضوع کار ما را سخت مي‌کند و اميدوارم با برنامه‌ريزي خوب اين مشکل حل شود.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه کدام حريف ايران در جام ملت‌ها مي‌تواند براي فوتبال کشورمان مشکل ساز شود، افزود: همه حريفان سخت هستند و نمي‌توان تيمي را دست کم گرفت. آنها برنامه‌ريزي خوبي دارند و به دنبال به روز شدن هستند اما نيروي انساني کارآمد ندارند. با اين همه ما نيروي انساني داريم اما برنامه‌ريزي و امکانات آنها را نداريم. با اين همه من اعتقاد دارم که نمي‌توان هيچ حريفي را از پيش بازنده دانست و بايد همه حريفان را جدي نگاه کرد.

پيشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به اين سوال که آيا فوتبال ايران مي‌تواند در استراليا قهرمان شود، اظهار داشت: ما مي‌توانيم در اين مسابقات موفق باشيم اما با يک اتفاق! همانگونه که در کره موفق شديم اين تيم را ببريم. برد ما مقابل کره دليل نمي‌شود که ما خودمان را از آنها سرتر بدانيم. آنها کار کردند و پيشرفت مي‌کنند اما ما طي يک حادثه و فرآيند مي‌توانيم آنها را ببريم شايد هم با اين صورت بتوانيم قهرمان آسيا بشويم اما اين قهرماني دردي از ما دوا نمي‌کند چرا که با اما و اگر قهرمان شده‌ايم اما منطق فوتبال چيز ديگري است.

طباطبايي درباره شايعه تباني تيم‌هاي عربي مقابل تيم ملي فوتبال کشورمان هم افزود: خيلي نمي‌شود روي تباني عرب‌ها بحث کرد چرا که اين روزها نظارت در فوتبال بسيار زياد است اما به هر حال آنها از همه چيز استفاده مي‌کنند تا مقابل ما نتيجه بگيرند که مهم‌ترين آن ضدفوتبال است که تأثير منفي در فوتبال ما داشته اما ما بايد قوي‌تر عمل کنيم.

وي در پايان درباره ميزباني استراليا در اين مسابقات گفت: فوتبال ما از استراليا خاطره خوبي دارد و اين بيانگر اين موضوع است که بازيکنان فوتبال با عزم خوبي در اين مسابقات شرکت کنند تا بتوانند باز هم در اين کشور پرچم فوتبال کشورمان را به اهتزاز دربياورند.
قهرماني در جام ملت‌ها دردي را درمان نمي‌کند 1
پاسخ
آگهی
#2
دوا میکند خوبم دوا میکند
پاسخ
 سپاس شده توسط Ѧℳℐℝ
#3
آره والا



اصلا شما تو همین جام قهرمان بشین این حرفا پیش کش....
قهرماني در جام ملت‌ها دردي را درمان نمي‌کند 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تیاگو سیلوا قهرمانی را به کادر درمان هدیه کرد
  نقش بزرگ ورزش در ترک و درمان خودارضایی
  مسی درمان مشکل کلیوی خود را آغاز کرد
  قهرماني نيم فصل؛ تضمين رئال براي قهرماني
Heart قهرماني در آسيا به نفع همه ايران خواهد بود
  رئال مادريد،شانس اول قهرماني چمپيونزليگ
  بازگشت قهرماني به عرصه قضاوت‎
  ايران ميزبان مسابقات واليبال قهرماني آسيا شد
  مهمترين ديدار يک چهارم نهايي با 8 عنوان قهرماني
  بارسلونا درمان فوری مسی پیش از ال کلاسیکو را تکذیب کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان