امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طالع بینی عناصر ...

#1
Thumbs Up 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

سلام دوستان اینجا واستون طالع بینی عناصرو گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد تورو خدا نظر و 3پاسم بدین .... HeartHeartHeart


طالعبینی عناصر
علامت
آتش
: فروردين ، مرداد ، آذر
علامت
هوا
: خرداد، مهر ، بهمن
علامت خاك : ارديبهشت ، شهريور ، دی
علامت
آب
: تير ، آبان ، اسفند
 
بررسیرفتار متقابل عناصر با هم ( سازگاری متولدین ماه ها با هم )
آتش باآتش : واضح است، نتيجه، حرارتبيشتر و شعله هاي قوي تر است، فقط بايد ديد اين شعله ها يك روز سرد زمستاني را حرارت مي بخشند، يا يك شب تاريك را روشن مي كنند و يا صرفا با بيشتر سوختن، منبع اصلي را تمام مي كنند و به هدر مي دهند. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.
 
هوا باهوا : دو هواي مسطح ميتواننديكي شوند و امكان بيشتري براي تنفس و تفكر و حركت آزادانه در فضا بوجود آورند. در اين حالت روحيه ها عالي و قدرت پرواز زياد مي شود ولي اگر باد هاي بهاري با وزش خود، هوا را تغيير ندهند و تنوعي در وضعيت آن بوجود نياورند هوا بسته و آلوده و خفه كننده ميشود. گاهي نيز هوا مي تواند به طوفان وحشتناكي تبديل شود. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.
 
خاك باخاك : خاك با خاك ميتواند كوهمقاومت و استقامت و قدرت را بوجود آورد. به شرط آن كه تبديل به بيابان خشك و بي آب و علف نشود. زمين لرزه هم نوع ديگر آن است كه ميتواند خانه خراب كن باشد. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.
 
آب باآب : در ملاقات آب با آب هيچنوع مقاومتي وجود ندارد. باران به جويبارها و درياها يكسان ميبارد. رودخانه ها به درياها و درياها به اقيانوس ها ملحق ميشوند و جريان دائمي آرزوها و احساسات را سبب ميشوند. به شرط آن كه نگذاريم سيل به راه بيفتد. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.
 
هوا باآتش : آتش براي سوختن به هوانياز دارد. هوا در دل آتش، ذوق و شوق بوجود مي آورد ولي آتش زياد اكسيژن موجود در هوا را كاملا ميسوزاند و از بين ميبرد. هواي طوفاني هم آتش را خاموش ميكند و يا شعله هايش را هراسان بر پيكر زندگي مي كوبد و همه چيز را ميسوزاند. طرفين ماجرا به طور مساوي در انتخاب موثرند.
 
هوا باآب : هوا با آب تماس برقرارميكند. آن را به هم ميزند. در روي آن امواج را بوجود مي آورد. بر او مي غرد و راهش را ميكشد و ميرود. آب در اين زمينه كنترلي ندارد. آب تلافي ميكند. به صورت رطوبت در هوا نفوذ مي كند و آن را سنگين و بي حوصله ميكند اما ممكن است در نتيجه باران بهاري سر بگيرد و طبيعت را شادابي بخشد و دوباره زندگي آغاز شود، معجزه اي كه هوا را دوباره پاك و فرح بخش ميسازد. در اين زمينه هواست كه كنترل ندارد ، پس فقط تقدير و سرنوشت است كه يكي از دو راه را پيش پاي شما خواهد گذاشت.
 
هوا باخاك : هوا در خاك وجود دارد وخاك به هوا احتياج دارد ولی نه خاك در هوا وجود دارد و نه هوا به خاك محتاج! خاك محكوم است در جاي خود بماند مگر اينكه هوا قدري او را حركت دهد ولي هوا آزاد است به هر كجا مايل باشد برود و مرتبا بالاي سر خاك در حركت است. خاك ميتواند اگر هوا اجازه دهد با آرامش و كاملا مستقل زندگي كند. نتيجه بستگي به توافق طرفين دارد.
 
آتش باآب : آتش زياد آب را خاموشميكند و از بين ميبرد. آب زياد آتش را خاموش ميكند ، بنابراين اين دو پيوسته در حال ترس و نگراني نسبت به يكديگر قرار دارند مگر اين كه با قرارداد دو طرفه و احترام متقابل در كنار به صلح و صفا برسند. براي شروع قرارداد دو جانبه با ضامن معتبر لازم است!
 
آتش باخاك : آتش قوي از دل خاكبرميخيزد و آتش فشان به راه مي اندازد. خاك زياد آتش را خفه ميكند و ميكشد ولي اگر هر دو ملايم باشند بنيان يك حركت دائمي و گرم كننده روح و جسم گذاشته ميشود. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.
 
آب باخاك : خانهآب درون خاك ساخته ميشود. آب به خاك صفا ميدهد و آن را مرطوب و قابل فعاليت مي كند. آب خاك را قادر ميكند كه مادر تمام گياهان و سبزه ها و گل ها و درختان باشد. بدون آب، خاك ميميرد. هين دو در طبيعت به هم محتاجند و بدن هم بي فايده. به شرط آن كه با تركيب غلط آب و خاك به گل تبديل نشوند. نتيجه بستگي به توافق طرفين دارد.
منبع:falgoo.net

 
پاسخ
 سپاس شده توسط bahare_021 ، Navisa. ، ☺t@k selooli☺ ، حقوقدان انجمن ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛
آگهی
#2
من آبانمTongue
محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازی خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگویید
دوباره شور عاشورا به پا شد
پاسخ
#3
ابانننننننننننننن
عشق اونجاش قشنگه
که یکیو دوس داشته باشی بعد ندونی اونوقت اونم همون اندازه


                     ******تورو دوس داشته باشه**********Heart
پاسخ
#4
فررررررررررررررروررررررررررررررررردییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی​ینمممممممممممممHeart

مرسی زحمت کشیدیHeart
no body can drag me down
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مراقبت های بعد از عمل بینی چگونه است؟
Wink طالع بینی ازدواج ماهها با هم
Rainbow طالع رنگی هفته – ۱۱ تا ۱۷ خرداد ^ــ^
  طالع بینی چینی
Rainbow طالع بینی ایتالیایی (واقعی بودا!)
Rainbow طالع رنگی هفته – ۲۵ تا ۳۱ خرداد ^ــ^
  عشق از نظر متولدین 12 ماه سال (فال و طالع بینی)
  تالع بینی ازدواج متولدین هر ماه با هم
  پرنده ماه تولد به همراه طالع بینی آن بدوووو ازدستت نره
Rainbow طالع بینی تاریخ تولد !!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان