امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرخاصیت ترین سین سفره هفت سین

#1
پرخاصیت ترین سین سفره هفت سین 1
.. بسیاری از بیماری­های پوستی را می­توان با مالیدن سیر چند بار در روز درمان کرد و یا علائم آن­­را کاهش داد سیر در بسیاری از کرم­های بهداشتی و محصولات آرایشی استفاده می­­شود و حتی در بعضی موارد در درمان جوش­های پایداری که با داروهای شیمیائی درمان نمی­شود، مورد استفاده قرار می­گیرد مالیدن سیر روی پوست موجب روشن شدن پوست و کم رنگ شدن لکه­های پوستی و از بین بردن جوش­های ریز می­شود. اگر سیر به صورت خوراکی هم مصرف شود اثرات این روش درمانی بیشتر می­شود. ­به علاوه استفاده طولانی از سیرموجب شفافیت پوست می­شود و مصرف منظم آن در روز می­تواند به سرعت عفونت­های پوستی کوچک را از بین ببرد. سیر درمان خوبی برای سرفه است . شربت­هائی که از موادی تهیه می­شود که حاوی کمی سیر است ، می­تواند برای کاهش سرفه موثر باشد. از آن­جا که سیر حاوی مواد ضد باکتری است. به عنوان آنتی­بیوتیک عمل می­کند. سیر با انواع باکتری­های عفونی مبارزه می­کند. بیماری­های ریه، مثانه و باکتری­های ناحیه تناسلی با مصرف سیر از بین می­رود.

مطالعات دانشمندان نشان داده است خوردن منظم سیر موجب کاهش خطر سرطان حلق و گلو و معده و روده بزرگ می­شود و بر اساس این مطالعه سیر حتی این توانائی را دارد که از شکل گیری مواد سرطان زا جلوگیری کند. تحقیقات این دانشمندان روی حیوانات حاکی از آن است که سیر رشد انواع سلول­های سرطانی مخصوصاً سرطان پوست و پستان را مهار می­کند.

بیش از 250 تحقیق نشان می­دهد سیر محافظ قلب و عروق است. سیر با کاهش کلسترول و تری گلیسیرید و پیشگیری از چسبندگی پلاکت­ها که می­تواند موجب انعقاد خون شوند، قلب را محافظت می­کند. به علاوه این سبزی یکی از موثرترین درمان­ها برای کاهش فشار خون است سیر با راحت تر کردن عمل انقباض و انبساط عروق از افزایش فشار خون جلوگیری کرده ، ضربان قلب را تنظیم می­کند و تنگی نفس را بهبود می­بخشد. سیر محافظ یکی از عروق بزرگ یعنی آئورت است که فشار خون را هنگام پمپ قلب کنترل می­کند و مصرف سیر می­تواند موجب انعطاف پذیری آن شود.

مطالعات پژوهشگران نشان می­دهد که مکمل­های حاوی سیر نقش مهمی در درمان کلسترول بالا دارند. بر اساس این مطالعات ، با مصرف سیر تا 12 درصد میزان کلسترول کاهش پیدا می­کند و این اثر بعد از 4 هفته استفاده از سیر مشخص می­شود. محققان آلمانی با بررسی 261 بیمار که به گروهی از آن­ها پودر سیر دادند و به گروهی دیگر دارونما، اثرات سیر را مورد بررسی قرار دادند. بعد از 12 هفته میزان کلسترول خون این افراد اندازه­گیری شد و مشخص شد که کلسترول خون کسانی که سیر مصرف کرده بودند 12 درصد بیشتر از افرادی که دارونما مصرف کرده بودند پائین آمده بود.شاید باورتان نشود اگر بگوئیم ، این سبزی برای بارداری چقدر مفید است. مطالعات محققان انگلیسی حاکی است، دادن سیر به مقدار مناسب و با نظر پزشک به مادر باردار در دوران بارداری شانس عوارض زایمان را کم می­کند . مصرف سیر در بارداری می­تواند برای جنین که در معرض خطرات کاهش وزن در رحم است بسیار مفید باشد. بنابراین وزن گیری و رشد در جنین بهتر صورت می­گیرد. همچنین در مادران بارداری که دچار فشار خون حاملگی هستند مصرف سیر می­تواند بسیار مفید باشد. میان تقویت حافظه و فرآیند یادگیری و مصرف سیر هم ارتباط وجود دارد نکته بسیار مهم و ضروری در مصرف سیر این است که هرگز نباید بدون نظر پزشک و بدون مشورت با او از مکمل­های حاوی سیر و یا خود آن استفاده کرد. باید این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر سیر به قطعات خیلی ریز خرد بشود مزیت­های بیشتری دارد. بهتر است که سیر خرد شده یا رنده شده را در انتهای پخت غذا به آن اضافه کرد. چون اضافه کردن سیر از ابتدا می­تواند خیلی از خواص سیر را از بین ببرد.

سیر یا بهتر است بگوئیم این طلای سفید چه پخته­اش و چه خامش مفید است و در صورتی که بتوانید مزه و بوی آن را تحمل کنید به هر صورتی که دوست دارید آن را در برنامه­های غذائی خود جای دهید و مصرف کنید.
پرخاصیت ترین سین سفره هفت سین 1
پاسخ
 سپاس شده توسط saeed25/12 ، زهرا10000 ، Wєιяɗ
آگهی
#2
سیر ایییییی من تا صدسال سیاه سیر نمیخورمConfusedConfused
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرخاصیت ترین سین سفره هفت سین 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرخاصیت ترین سین سفره هفت سین 1
شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی كسیو نداری !!!

كه بهت فكر كنه,!!

اینجاست كه :

... میفهمی برخلاف شلوغیه درونت!! چقدر تنهایی!
پاسخ
 سپاس شده توسط Adl!g+
#3
سیر خیلیی پرخاصیته همینطور که اینجا هم بهش اشاره شده ولی خیلی ها میل به خوردن سیر ندارند به دلیل بوی بدش البته خاصیت هاشو هم در نظر نمیگیرن به دلیل دا نسته های کم درباره ی پر خاصیت بودن سیر!!!
Wнαтever I вecoмe , I decιde
.I нαve ɴo reɢreтѕ 
پاسخ
 سپاس شده توسط Adl!g+


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بوتاکس طبیعی پوست صورت در خانه با میوه هایی پرخاصیت
Wink شیر مادر سالم‌ترین و مطمئن‌ترین غذای کودک تا ۲سالگی!
Star خواص و فواید گردو ، پادشاه مغزهای پرخاصیت!
  آویشن پرخاصیت عوارض هم دارد
  اشتباهات رایج در سفره‌ های ایرانی
  ريواس، سبزی صورتي پرخاصیت!
  طبیعی ترین و سالم ترین راههای رفع مشکل سینوس ها
  موارد مهم در مورد ماهی سفره هفت سین
  خاویار مروارید سیاه پرخاصیت
  از شایع‌ترین تا کشنده‌ترین بیماری‌های ژنتیکی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان