امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسپولیس با پول هوادارانش جان می‌گیرد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس با پول هوادارانش جان می‌گیرد 1


بالاخره علی پروین بعد از کلی رایزنی و تلاش موق شد در کارهای اقتصادی باشگاه گام بلندی بردارد و به حل مشکلات مالی پرسپولیس امیدوار شود.
عصر دیروز قرارداد اقتصادی پرسپولیس به صورت سه‌جانبه با بانک قرض‌الحسنه رسالت و شرکت صنایع فولاد کرمان‌ امضا شد. این اتفاق در یکی از بانک‌های رسالت و در حضور علی پروین، اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس، حمید جاسمیان، احمدرضا عابدزاده، هادی طاووسی، حمید درخشان و مدیران بانک قرض الحسنه رسالت به امضا رسید.
پس از امضای این قرارداد اولین حساب قرض‌الحسنه به نام احمدرضا عابدزاده به مبلغ 25 هزار تومان افتتاح شد. این قرارداد با شعار حمایت از پرسپولیس، حمایت از قرض‌الحسنه و حمایت از کار آفرینی امضا شد. در ادامه علی پروین پیراهن شماره هفت قرمز خود که روی آن نام بانک رسالت نوشته شده بود را به یک نونهال و یکی از مسوولان بانک رسالت هدیه داد.

مراسم را در هتل نگرفتند تا حرف و حدیثی به وجود نیاید
بعد از مراسم ابتدایی و پخش کلیپی از گل‌های ماندگار بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی و رقابت‌های باشگاهی پروین خیلی کوتاه برای حضار حرف زد: «این یک کار اقتصادی سه جانبه است که باید به آن کمک کرد. نخواستیم این مراسم را در هتل برگزار کنیم که بعدا حرف و حدیثی برای مان درست کنند چرا که عده‌ای خبرنگار هستند که همیشه قصد دارند چوب لای چرخ ما بگذارند. این قرارداد سه جانبه است و امیدوارم هر کسی بتواند با 25 هزار تومان به پرسپولیس کمک کند چرا که این کار هم کمک به پرسپولیس است و هم می‌تواند به ورزش کمک کند.»

کار، کار هیات مدیره بود؟
بعد از پروین نوبت به اکبری رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رسید تا درباره این حرکت اقتصادی حرف بزند: «در ابتدا باید از علی پروین و اعضای هیأت مدیره تشکر کنم و امیدوارم این مساله گره‌گشای مشکلات مالی پرسپولیس باشد و بتوانیم با این کار فرهنگ اقتصادی را ترویج کرده و با تلاش زیاد تا آخرین لحظه کار انجام دهیم. این قرارداد با سه شعار کارآفرینی، حل مشکلات اقتصادی و کمک به پرسپولیس امضا می‌شود و امیدوارم با این کار بتوانیم مشارکت هواداران مان را در کمک به پرسپولیس داشته باشیم. امید داریم با این اتفاق از شرایط بد مالی رها شویم و مشکلات ما حل شود. البته این کار باید ادامه دار باشد.»

رییس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: «تمام این کارها با نظر هیأت مدیره و علی پروین انجام شده و امیدوارم روزی برسد که مشکلات مالی پرسپولیس حل شود و دیگر کسی از باشگاه ما طلب نداشته باشد.» جالب اینکه اکبری این حرکت را کار هیات مدیره می‌داند: «این کار، کار بزرگ هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده و امیدوارم بازدهی خوبی هم داشته باشد.»

اولین کارت به نام عابدزاده صادر شد
نفر بعد محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بود که حرف‌هایش اینگونه آغاز شد: «پرسپولیس مردمی‌ترین و بزرگترین باشگاه خاورمیانه و دنیا است. باید کاری کنیم که از همه لحاظ به این تیم کمک شود و از جوانان آن حمایت صورت بگیرد. این تیم جوانان زیادی دارد که ما با پروین در جهت حمایت از آنها برمی‌آییم. کمپین‌هایی درست شده که افراد بتوانند به باشگاه کمک کنند و از جوانان حمایت شود. از شرکت فولاد هم تشکر می‌کنم. هواداران اصلی‌ترین حامیان ما هستند که می‌توانند در موفقیت باشگاه سهیم باشند. آنها می‌توانند اطلاعات خود را از طریق سایت به دست آورند و از طریق خودپرداز به باشگاه کمک کنند. هر هوادار در حساب خود می‌تواند حداقل 25 هزار تومان داشته باشد که ابتدا این موضوع صرف فولاد می‌شود و سود آن به باشگاه پرسپولیس می‌رسد که کم هم نیست.» مدیرعامل بانک رسالت گفت: «ما اولین کارت را به عابدزاده دادیم که از بزرگان باشگاه است. از 16 فروردین‌ماه سال 93 این کارت‌ها در تمامی شعبه‌ها وجود خواهد داشت و می‌توانند با خرید این کارت‌ها به باشگاه کمک کنند. این کارت‌ها مزایای دیگری هم دارد. اگر هواداری بخواهد پول خود را پس بگیرد به آنها پس می‌دهیم و کسانی که در اولین قرعه‌کشی ما حضور خواهند داشت دو دستگاه پژو پارس با قید قرعه به آنها خواهیم داد. مطمئن باشید این کار برای همیشه باقی خواهد ماند.»

با کمک‌های 25 هزار تومانی جلو بروید
در ادامه مراسم مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کرمان هم حرف زد و از این همکاری سه جانبه استقبال کرد. بدین ترتیب هواداران پرسپولیس می‌توانند با افتتاح حساب در شعب بانک قرض الحسنه رسالت و در اختیار داشتن کارت خودپرداز این بانک کمک‌های خود را که حداقل 25 هزار تومان باید باشد به شماره کارت 5041721111111119 واریز کنند.



پرسپولیس با پول هوادارانش جان می‌گیرد 1
پاسخ
 سپاس شده توسط -м α є ∂ є-
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان