امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اگر لباس ایران تنم نبود برخورد بدی با دروازه‌بان کویت می‌کردم

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اگر لباس ایران تنم نبود برخورد بدی با دروازه‌بان کویت می‌کردم 1

[b]بختیار رحمانی
در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه بعد از یک مدت وقفه بار دیگر به تیم ملی فوتبال دعوت شد، گفت: خدا را شکر بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شدم و توانستم در دیدار مقابل کویت به میدان بروم. البته مدتی تیم ملی اردو نداشت اما همیشه پاسپورت من گرفته می‌شد. در زمان کم باقی مانده تا جام جهانی برای یک جوان شرایط سختی جهت نشان دادن توانایی‌هایش وجود دارد.
[/b]
وی تاکید کرد: جا دارد از اینکه کی‌روش ما را به تیم ملی دعوت کرد و توانستیم خودمان را نشان دهیم تشکر کنم. من، مهرداد جماعتی و پیام صادقیان برای اولین بار در یک بازی رسمی به میدان می‌رفتیم و امیدوارم بتوانیم جا پای خیلی‌ها بگذاریم.

بازیکن [b]فولاد خوزستان
در مورد اینکه در دیدار مقابل کویت ناهماهنگی‌هایی دیده می‌شد اما در کل بازیکنان عملکرد بدی نداشتند، خاطر نشان کرد: 100 درصد همین طور است ما تنها 3 روز کنار یکدیگر بویدم و تمرینات کمی داشتیم. بازیکنانی که مقابل گینه به میدان رفتند خیلی وقت است با هم تمرین می‌کنند. در دیدار مقابل کویت به خصوص در نیمه دوم وضعیت بهتری پیدا کردیم و توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.
[/b]
هافبک [b]تیم ملی فوتبال ایران
در مورد درگیری که بین او و دروازه‌بان کویت به وجود آمد، خاطر نشان کرد: اگر پیراهن تیم ملی بر تنم نبود برخورد بدی با دروازه‌بان کویت می‌کردم. خیلی‌ها به من می‌گویند چرا جواب او را ندادی اما من به دلیل شأن لباس تیم ملی جلوی خودم را گرفتم. او به زبان عربی حرف‌های بسیار بدی می‌زد که البته جواب صحبت‌هایش را دادم اما چون نمی‌خواستم تیم ملی به حاشیه برود خودم را کنترل کردم.
[/b]
وی در مورد اینکه پیام صادقیان به جای او جواب حرکت دروازه‌بان کویت را داد، خاطر نشان کرد: پیام پسر خیلی خوبی است که از دوستان من است. به هر حال آن مسئله تمام شد.

رحمانی یادآور شد: در دیدار مقابل کویت در نیمه اول در پست خودم بازی نمی‌کردم و زیاد از عملکردم راضی نیستم اما در نیمه دوم در منطقه‌ای استفاده شدم که مورد علاقه من است. فکر می‌کنم در نیمه دوم عملکرد خوبی ارائه دادم و در وجدانم از کاری که انجام دادم راضی هستم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر 4 بازی ملی داشتم می‌توانستم چیزهای بیشتری به نمایش بگذارم. به هر حال در بازی اول سخت است و امیدوار به آینده هستم تا بتوانیم به تیم ملی کمک بیشتری کنم.

کاپیتان فولاد خوزستان در مورد دیدار دوم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الفتح عربستان اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم. ما در قطر با تساوی بدون گل مقابل الجیش عملکرد بدی نداشتیم. البته با توجه به به اینکه مقابل الفتح بازی دوممان را انجام می‌دهیم شرایط بهتر می‌شود و می‌توانیم امیدوار باشیم.

رحمانی با اشاره به اینکه تکلیف قهرمانی لیگ برتر دست فولاد خوزستان است، عنوان کرد: دو بازی بسیار مهم در اهواز مقابل تراکتورسازی و استقلال داریم. دیدار مقابل استقلال تکلیف قهرمانی امسال را مشخص می‌کند و اعتقاد دارم اگر در این دیدار موفق شویم چه بسا  که یک هفته زودتر قهرمانی را به خود اختصاص ‌دهیم.

وی در پایان گفت: از هواداران خوب فولاد خوزستان می‌خواهم از ما حمایت کنند. با حضور هواداران قدرت بیشتری خواهیم داشت و امیدواریم روز سه‌شنبه شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم.
اگر لباس ایران تنم نبود برخورد بدی با دروازه‌بان کویت می‌کردم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زلاتان: از قصد روی آسپیلیکوئتا خطا کردم
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  اعتراض ستاره‌های دورتموند؛ پنالتی سیتی درست نبود
  طارمی: چلسی را بردیم اما این کافی نبود
  پاریس 0 - 1 بایرن؛ خوش شانسی هم برای صعود کافی نبود
Big Grin دروازه‌ای که 10 سانتی متر بزرگ‌تر بود! (عکس)
  در برد بزرگ هم جایی برای بیرانوند نبود
  جدایی سردار آزمون از زنیت جدی شد. مصدومیت سردار جدی نبود بازگشت ستاره ایرانی به تمرین
  هیچ موقع به جدایی بیرانوند فکر نکردم/ بازهم دروازه بان می‌خواهیم
  علی رضا بیرانوند بهترین دروازه بان هفته ۲۱ لیگ بلژیک شد!!!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان