امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیام صادقیان: پیشنهادهای اروپایی‌ام جدی است

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیام صادقیان: پیشنهادهای اروپایی‌ام جدی است 1

پیام صادقیان پس از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره به اردوی تیم‌ملی دعوت شد. به همین دلیل دقایقی با این بازیکن درباره حضورش در لیست تیم‌ملی و دو بازی مقابل کویت و گینه گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

[b]فارس: بالاخره به تیم‌ملی دعوت شدی و بازی هم کردی؟
[/b]

بله، خداراشکر می‌کنم که پوشیدن پیراهن تیم‌ملی باز هم نصیبم شد. ما اردوی بسیار صمیمی و خوبی را پشت سر گذاشتیم و به نظرم با توجه به استفاده از تجربه بزرگان بهترین استفاده را از این اردو بردم. ما پس از این اردو به نظرم دو بازی خوب هم مقابل کویت و گینه انجام دادیم و کادرفنی باید نظر بدهد که تاثیر این بازی‌ها چه چیزی بود چون من فقط وظیفه‌ام خدمت به کادرفنی و تیم‌ملی بود.

[b]فارس: بازی با کویت چگونه بود؟
[/b]

بازی خوبی بود، آنها با تمام قوا به میدان آمده بودند و به همین دلیل بازی سنگینی بود. کی‌روش هم به جوانان میدان داد و خداراشکر توانستیم از پس این بازی برآییم و با نتیجه 3 بر 2 حریف را شکست دهیم، البته کمی بازی گره خورده بود ولی ما با برنامه به میدان رفتیم.

[b]فارس: بازی با گینه چطور بود؟ آیا واقعا گینه ماکتی از نیجریه بود؟
[/b]

بالاخره تیم‌های آفریقایی شبیه هم بازی می‌کنند. باخت مقابل گینه به نظرم به هیچ‌عنوان مهم نبود ما به دنبال این بودیم تا تجربه‌ای قبل از بازی با نیجریه از بازی با تیم‌های آفریقایی داشته باشیم و به همین دلیل فکر می کنم که گینه تیم بدی نبود.

البته نیجریه 90 درصد از بازیکنانش در تیم‌های بزرگ دنیا توپ می‌زنند و در اروپا تاثیرگذارند. آنها تیمی بسیار حرفه‌ای و معروف هستند و بازیکنان سطح بالایی دارند البته گینه هم دست‌کمی از آنها نداشت.

[b]فارس: چرا؟
[/b]

شما اسامی تیم‌ملی گینه را نگاه کنید آنها بازیکنانی کوچک نبودند اما ما در نیمه دوم گینه را اذیت کردیم، موقعیت خلق کردیم و حتی توپ را به تیر دروازه حریف زدیم اما نتیجه بازی اصلا برای ما مهم نبود و باید برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

[b]فارس: آیا در لیست بعدی کی‌روش هستی؟
[/b]

سرنوشت دست خدا است. من با تمام وجود تلاش می‌کنم و به تصمیم کی‌روش هم احترام می‌گذارم. سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در سه بازی آینده پرسپولیس داشته باشم انشاءالله کار خودم را انجام بدهم و رو به جلو حرکت کنم تا در لیست کی‌روش باشم.

[b]فارس: حتما آرزویت حضور در جام جهانی است؟
[/b]

بله، اما راستش را بخواهید فقط یکی از آرزوهایم حضور در جام جهانی است بقیه آرزوهایم حضور در اروپا است و قطعا برای این موضوع برنامه دارم. 2 یا 3 پیشنهاد خوب دارم اما همه‌چیز را به آخر فصل موکول کرده‌ام. البته پیشنهادهایم بسیار جدی است ولی انشاءالله بعدا برایش تصمیم می‌گیرم.موقعی تصمیم می‌گیرم که به پرسپولیس هم ضربه‌ای نخورد.

[b]فارس: 100 روز مانده به جام جهانی آیا مشکلات ریز و درشت تیم‌ملی برطرف می‌شود؟
[/b]

قطعا با برگزاری اردوهای منظم یا با بازی‌های تدارکاتی قوی مسلما می‌توانیم نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم تا انشاءالله نتیجه خوبی در جام جهانی بگیریم.

[b]فارس: در پایان نظرت در مورد اردوی پرسپولیس در مازندران و ارمنستان چیست؟
[/b]

ما نیاز به بازی تدارکاتی داریم چون نباید از شرایط ایده‌آل خارج شویم. مطمئن باشید این اردو می‌تواند در سه بازی آینده به پرسپولیس کمک کند. ما سه بازی بسیار حساس و حیاتی داریم و این سه بازی برای ما مرگ و زندگی است. انشاءالله بتوانم بهترین عملکردم را برای پرسپولیس داشته باشم. من در پرسپولیس در سه پست در فصل جاری بازی کرده‌ام؛ در سمت چپ، راست و هافبک نفوذی. در تیم‌ملی هم در نیمه اول سمت چپ بودم اما در نیمه دوم سمت راست آمدم. خداراشکر شرایطم خوب بود و امیدوارم که بتوانم هرچه در توان دارم در سه بازی آینده برای پرسپولیس به نمایش بگذارم.
پیام صادقیان: پیشنهادهای اروپایی‌ام جدی است 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Ƥαяℓσนʂ ϱiяℓ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
  یاران محمدی در پلی آف اروپایی ژوپیر لیگ
  پیام بشار رسن برای گل محمدی/عکس
  پیام ویژه به طارمی؛ گل‌هایت را در اروپا خرج نکن
  طارمی: بعد از جام جهانی پیشنهادهای زیادی داشتم/ رویای من بازی در اروپا بود
  پیام جدید استوکس به پرسپولیسی‌ها: نمی‌آیم اما باید پولم را بدهید
  پیام تسلیت اختیاری در پی درگذشت ملی پوش تیم نوجوانان دوچرخه سواری
  خبری از پیشنهادهای اروپایی به سردار آزمون نیست!
  مربی پیشین تیم ملی: برای اعلام قهرمان باید منتظر تصمیم اروپایی‌ها باشیم
  دردسر جدید استقلال در پرونده شکایت ستاره اروپایی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان