امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

این جا تبریز ، میان هواداران پرشور تراکتور !

#1
این جا تبریز ، میان هواداران پرشور تراکتور ! 1


در آستانه بازی حساسی که در آن تراکتورسازی میزبانی الاتحاد عربستان را برعهده دارد، ساعت به ساعت حاشیه‌ها و اتفاقات ورزشگاه و دو تیم شرکت کننده در این مسابقه را با شما مرور می‌کنیم تا در ساعت‌های مانده به این مسابقه، در حال و هوای پرشوری که در تبریز حاکم است، با هواداران تبریزی شریک شویم:
ساعت 10:30 - بلیت فروشی رأس ساعت شروع شده. طرفداران تراکتورسازی از ساعات اولیه صبح، مشتاقانه و حتی با پای پیاده در حال حرکت از سمت اتوبان شهید کسایی به سمت ورزشگاه یادگار امام (ره)
 هستند و حالا در صفی طولانی مقابل گیشه‌های فروش بلیت ایستاده‌اند. مسوولان برگزاری مسابقه 60 هزار بلیت کاغذی برای این بازی در نظر گرفته‌اند تا به هواداران حاضر در محل بفروشند. همچنین مسوولان تأکید داشته‌اند که همانند دیدارهای گذشته بلیت این مسابقه هم به مبلغ 5 هزار تومان فروخته می‌شود. علاوه بر این تاکنون بیش از 110 آی‌دی کارت برای خبرنگاران و عکاسان جهت پوشش خبری و تصویری این دیدار صادر شده است.

ساعت 11 - ناظر AFC با حضور در هتل پارس آی‌دی کارت بازیکنان تیم الاتحاد را به مدیر این تیم می‌دهد و سپس راهی هتل تبریز می‌شود تا آی‌دی کارت بازیکنان تراکتورسازی را تحویل دهد. او شب پیش از بازی را همراه با بازیکنان دو تیم گذراند و پس از دیدن رفتار صمیمانه نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بازیکنان تیم خود و تیم الاتحاد عربستان و خوشامدگویی به آنها، با بیان اینکه چنین جو صمیمی و دوستانه‌ای را تا به حال ندیده است از تلاش‌های مسوولان باشگاه تراکتورسازی برای برگزاری چنین مراسمی تشکر کرد.


ساعت 11:30 - در هتل جلسه فنی پیش از بازی تیم الاتحاد ساعت 11:30 برگزار شده و بازیکنان دو تیم تا زمان برگزاری مسابقه فرصت قابل توجهی دارند تا به شیوه خود، برای حضور در این مسابقه آماده شوند. مثلاً بازیکنان الاتحاد به همراه مدیر این تیم به بازار تبریز می‌روند و هر یک از بازیکنان تراکتورسازی هم به کاری مشغول می‌شوند. مقابل ورزشگاه هم بازار بلیت‌فروشی داغ داغ است و می‌توان تخمین زد که حدود 5 هزار هوادار با پرچم‌های سرخ در یادگار امام (ره) حاضر شده‌اند. در اقدامی جالب مسوولان باشگاه تراکتورسازی ورود خبرنگاران و عکاسان را به هتل محل استقرار این تیم ممنوع کردند. جالب اینجاست که تا پیش از این فقط ورود هواداران به محل اردوی تیم ممنوع بود.


ساعت 12:30 - گیشه امانتداری باشگاه تراکتورسازی فعالیت خود را آغاز کرده است و لوازم با ارزش و ممنوعه هواداران را به صورت امانت تا اتمام بازی نگهداری می‌کند. همچنین بوفه‌های داخل ورزشگاه یادگار هم فعال شده‌اند و تماشاگران با مراجعه به آنها می‌توانند وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند.


ساعت 14 - ذره‌ای از ازدحام تماشاگران مقابل گیشه‌های فروش بلیت کم نشده! آن بیرون بازار پخش تراکت داغ است و این امر باعث شده است که نظافت عمومی بیرون ورزشگاه با مشکل مواجه شود و هر جایی که چشم می‌بیند پر از برگ‌های رنگی کاغذ باشد. داخل ورزشگاه را تقریباً 14 هزار تماشاگر پرکرده‌اند و از ساعت 13:40 دقیقه همه با هم تشویق‌های بوندس‌‌لیگایی را تمرین می‌کنند. نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه هم اتفاقاً برخورد خوبی با هواداران دارد و همین موضوع همه را از جو موجود راضی کرده. ظرفیت پارکینگ بالایی ورزشگاه یادگار امام تبریز تکمیل شده و مراجعه‌کنندگان به پارکینگ پایینی ورزشگاه هدایت می‌شوند.


ساعت 14:30 - با حجم جمعیتی که در مسیرهای منتهی به استادیوم دیده می‌شود، انتظار می‌رود حضور پرشوری را در استادیوم یادگار شاهد باشیم. ناظر فدراسیون فوتبال آسیا، با حضور در زمین ورزشگاه از امکانات موجود و زمین استادیوم بازدید به عمل آورد. خبرها حاکی از آن است که مسیر‌های منتهی به شهر تبریز با ترافیک نسبتاً سنگینی همراه بوده و پرچم‌های قرمز ماشین‌ها نشان از ورود هواداران شهر‌های اطراف و منطقه به شهر تبریز برای تماشای دیدار تراکتورسازی و الاتحاد است.


ساعت 15 - اتوبوس‌های هر دو تیم به همراه گروه داوری و ناظرین بازی به ورزشگاه آمده‌اند و در حال حاضر تیم الاتحاد برای گرم کردن وارد زمین شده‌اند و فعلا خبری از تیم تراکتورسازی نیست. مسعود ابراهیم زاده که در بازی قبلی تراکتورسازی مورد بی‌مهری برخی هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفته بود، با ورود به زمین بازی به شدت از سوی هواداران حاضر در استادیوم تشویق می‌شود. دو تن از لیدر‌های باشگاه صنعت نفت با آوردن طبل از آبادان برای حمایت از تیم تراکتورسازی وارد ورزشگاه یادگار امام (ره) شدند و هواداران تبریزی با تشویق خود از شرمندگی این دو لیدر آبادانی در می‌آیند.


ساعت 15:30- بازیکنان تیم الاتحاد عربستان به محض ورود به زمین توسط هواداران تراکتورسازی هو می‌شوند. بیشتر هواداران تراکتورسازی با پیراهن‌ها و پارچه‌های قرمز به ورزشگاه آمدند. علی کریمی به شدت از سوی هواداران تراکتورسازی تشویق می‌شود اما بلندگوی ورزشگاه در چند نوبت از هواداران تراکتورسازی می‌خواهد تا از دادن شعار علیه الاتحاد عربستان خودداری کنند.


ساعت 15:38- حدود 30 هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام حضور دارند و در حضور این تعداد هوادار ورود تونی اولیویرا در زمین باعث می‌شود ورزشگاه به حد انفجار برسد و هواداران تراکتورسازی به شدت او را تشویق می‌کنند. برخورد گرم اولیویرا با توپ جمع‌کن‌های کنار زمین در نوع خود جالب است و سرمربی تراکتورسازی با آنها عکسی به یادگار می‌گیرد. همچنین اولین بازیکن تراکتورسازی که وارد زمین می‌شود حامد لک است که به شدت توسط هواداران تراکتورسازی تشویق می‌‌‌شود. بعد از ورود بازیکنان تراکتورسازی به زمین همگی آنها به سمت هوادارانشان می‌روند و به آنها تعظیم می‌کنند.
 


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=32758468366681411760.png

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=40740423503757765395.png
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط تآج آسیا ، ★☆✩ aℱ﹩ℋi₦ ℛℯⓐℒⓘ★☆✩ ، متین ومسی
آگهی
#2
چه گلی زد انصاری فرد! HeartHeartHeart HeartHeartHeart HeartHeartHeart
من در رفاقت این گونه ام :
پایدار تا « پایِ دار » ... !

کانون هواداران کریس رونالدو در فلشخور


http://www.footballars.blogfa.com


http://www.flashkhor.com/forummember.php?action=profile&uid=91406
پاسخ
 سپاس شده توسط متین ومسی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهدی: هواداران کمک نکنند بازیها بی‌تماشاگر می‌شود
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  مصدومیت سخت برای مهاجم حریف تراکتور
  شارجه با برد به تراکتور رسید
  سنگ تمام اخباری برای تراکتور
  ارنج سرمربی هلندی برای تقابل با تراکتور
  صعود نیروی هوایی عراق در مکه؛ تراکتور حریف خود را شناخت
  سوار بر تراکتور، با کفش آبی و قرمز در اراک(عکس). بزرگ ترین زرشک دنیا رو گفتن بهش
  رکوردزنی تراکتور با خطیبی در بازی اول(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان