امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیام صادقیان: حاشیه‌ نابودم کرد، اما دیگر پیام اول فصل نیستم

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیام صادقیان: حاشیه‌ نابودم کرد، اما دیگر پیام اول فصل نیستم 1


[b]پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص بازی با صبای قم و پیروزی سه بر یک سرخ‌پوشان اظهار داشت: بالاخره باید قبول کنیم یک روزهایی در زندگی فوتبالی هر فوتبالیستی نامش مرگ و زندگی است که به نظرم با توجه به نتایج صدرنشینان دیگر این بازی برای ما حساسیت ویژه‌ای داشت.[/b]
 
وی افزود: هرچه از بازی گذشت ما بهتر و هماهنگ‌تر شدیم و چه بسا می‌توانستیم در نیمه دوم گل‌های بیشتری بزنیم اما نباید از عملکرد خوب دروازه‌بان‌مان نیز گذشت. در کل صبا بد موقعی به تور [b]پرسپولیس خورد و به نظرم آنها باید از نتیجه بازی رضایت داشته باشند.[/b]
 
وی درباره گلزنی خودش نیز گفت: باور کنید در این بازی همه می‌خواستیم پرسپولیس گل بزند نه یک فرد، تمام تلاشم را کردم حالا نمی‌دانم چقدر نظر هواداران و کادر فنی را جلب کردم اما خیلی خوشحالم که در این بازی گل زدم و این بار به جای تیر، توپ‌هایم به تور دروازه حریف چسبید و یک پاس گل هم دادم.
 
صادقیان در پاسخ سؤالی که با این وضعیت آیا به قهرمانی امیدوارید یا خیر، گفت: کار خیلی سخت است اما فوتبال هرگز قابل پیش‌بینی نیست، ما اگر بدشانسی نداشتیم، الان با 6 امتیاز بالای جدول بودیم و همه باید سرشان را بالا می‌کردند تا ما را ببینند، اما اشکالی ندارد، هر وقت ماهی را از آب بگیرید تازه است. من این را می‌گویم شاید کمی دیر شده اما خیلی خوب و زود به خودمان آمدیم و به نظرم هیچ چیزی برای قهرمانی کم نداریم.
 
وی افزود: با تمام وجود برای قهرمانی گام برمی‌داریم اما اگر نشد، باید حداقل سهمیه آسیا را بگیریم، چون اگر این اتفاق نیافتد در حق این تیم خوب پرسپولیس و مخصوصا هوادارانش اجحاف شده و حیف است این تیم در آسیا هنرنمایی نکند.
 
صادقیان در پاسخ سؤال دیگری که برخی‌ها معتقدند به خاطر خشن بودنت هواداران تو را دوستدارند، گفت: بعد از اتفاقاتی و حاشیه‌هایی که برایم افتاد و از لحاظ فوتبالی من را نابود کرد، کمی از لحاظ فکری هم باور کنید به هم ریختم و خودم هم نگران خودم بودم اما دیگر با همه چیز هماهنگ شدم و تصمیم گرفتم که فوتبالم را بازی کنم. من نمی‌توانم دست و پایم را ببندم اما مطمئن باشید با پیام صادقیان اول فصل خیلی تفاوت دارم و صددرصد فرق کرده‌ام، از این بابت خیالتان راحت.
 
وی در پاسخ سؤال دیگری که حتما مانند جلال حسینی 4 سال گذشته شده‌ای که خیلی آرام بود، گفت: بله، تا حدودی شبیه جلال حسینی 4 سال پیش شدم اما سید جلال همیشه بازیکن با تعصب و خوبی است و من خیلی خوشحالم که با او همبازی هستم.
 
مهاجم قرمزپوشان در پاسخ سؤالی که آیا با این شرایط به تیم ملی دعوت می‌شوی، یا خیر، گفت: با خودم گفته‌ام خدایا من بازی می‌کنم و همه چیز را به تو سپردم، مثل همه فوتبالیست‌ها دوست دارم در تیم ملی باشم و هرچه خدا بخواهد همان اتفاق می‌افتد. من نمی‌گویم انتظار دارم یا ندارم که در لیست کی‌روش باشم اما به نظرشان احترام می‌گذارم و تابع دستورات سرمربی تیم ملی هستم. امیدوارم که بتوانم نظر ایشان را جلب کرده باشم.
 
صادقیان در پایان در پاسخ سؤال دیگری که به نظر شما تعطیلات یک ماهه به پرسپولیس کمک می‌کند یا خیر، گفت: ما تمرینات خود را دنبال می‌کنیم و می‌توانیم خود را با شروع ادامه بازی‌های لیگ آماده کنیم، بالاخره تیم‌های دیگر بازی‌های رسمی دارند ما هم به این مسائل کاری نداریم و فقط کار خود را دنبال می‌کنیم. امیدوارم که این تعطیلات به نفع ما باشد که قطعا اینطور است. قطعا آمادگی ملی‌پوشان‌مان برای ما مهم است و مطمئن باشید علی دایی خودش راهکار این مسئله را بلد است و می‌داند چطور تیم باید برای 3 بازی حساس و سرنوشت‌ساز که هرکدام 6 امتیاز دارد، آماده شویم.
پیام صادقیان: حاشیه‌ نابودم کرد، اما دیگر پیام اول فصل نیستم 1
پیام صادقیان: حاشیه‌ نابودم کرد، اما دیگر پیام اول فصل نیستم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط جونگ کیونگ هو
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
  دیگر همه می‌دانند بیرانوند طرفدار کدام تیم بود!
  پیام بشار رسن برای گل محمدی/عکس
  اعزام امین طاهری و 3 کشتی‌گیر دیگر به جام دانکلوف
  مجیدی و اپل‌واچ پرحاشیه‌ای که دیگر نگاهش نمی‌کند!
  عبداللهی: رفیق نیمه راه خطیبی نیستم
  گتوزو یک گام دیگر به اخراج نزدیک تر شد (عکس)
  پیام ویژه به طارمی؛ گل‌هایت را در اروپا خرج نکن
  وونتوس- زیدان؛ شاید وقتی دیگر
  کلوپ: آدام لالانا دیگر برای لیورپول بازی نمی‌کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان