امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پروين: پنالتي صبا درست نبود

#1
پروين: پنالتي صبا درست نبود


سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: اين برد و بازگشت به کورس قهرماني را با درايت علي دايي، تلاش و همدلي بازيکنان و حمايت هواداران به دست آورديم.
پروين: پنالتي صبا درست نبود 1


به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، علي پروين گفت: اين برد و بازگشت به کورس قهرماني را با درايت علي دايي، تلاش و همدلي بازيکنان و حمايت هواداران به دست آورديم. اين تعداد حضور تماشاگر در روزهايي که تماشاگر کم است، نشان مي‌دهد که هواداران هيچگاه پشت پرسپوليس را خالي نمي‌کنند.

علي پروين افزود: پيروزي در بازي با صبا را به کادر فني، اعضاي تيم و همه هواداران تبريک مي‌گويم. يک برد خوب با يک بازي خوب که پرسپوليس را به کورس قهرماني برگرداند. بچه‌ها واقعا بازي زيبايي انجام دادند و با تلاش خود و درايت کادر فني، هواداران را خوشحال و اميدوار کردند. من ايمان دارم در صورتي که ما در سه بازي آينده بتوانيم به برتري برسيم، در کنار کسب سهميه آسيايي، رسيدن به قهرماني ليگ دور از دسترس نخواهد بود.

وي با اشاره به پنالتي اعلام شده براي صبا، ادامه داد: من اعتقاد دارم آن پنالتي، اصلا پنالتي نبود. کارشناسان هم اين مسئله را تائيد کردند. جداي از اين مسئله، تيم ما منسجم و متحد بازي کرد. بايد بابت آن به آقاي دايي و کليه بچه‌ها تبريک و خسته نباشيد گفت.

مدير عامل سرخپوشان درباره مصاف رقباي پرسپوليس با يکديگر در هفته‌هاي بعد و تاثير آن روي جدول خاطرنشان کرد: ما نبايد به اين مسائل توجه کنيم. تمام تمرکز ما بايد روي سه بازي باقيمانده باشد تا آنها را با همدلي و اتحاد پشت سر بگذاريم. ما روي بازي ديگران کنترلي نداريم ولي بايد سه بازي خودمان را ببريم و در آن صورت به هدف نزديک مي‌شويم. ما بايد به اين فکر کنيم که خودمان سه بازي سخت داريم. اين تصور که چون با تيم‌هاي پائين جدول بازي مي‌کنيم، کار ما آسان‌تر است، درست نيست و بايد اين فکر را از ذهن خودمان دور کنيم و با تمام توان از تيم پشتيباني کنيم، چون بازي‌ها سخت و سنگين است.

علي پروين با اشاره به حضور پر تعداد تماشاگران در بازي‌هاي پرسپوليس افزود: در شرايطي که بازي‌هاي ليگ بسيار کم تماشاگر شده است، نزديک به 30 هزار نفر براي حمايت از تيم آمدند. اين نشان مي‌دهد که هواداران پشت تيم هستند و پرسپوليس را تنها نمي‌گذارند. بايد بابت اين مسئله از آنها تشکر و قدرداني کنيم که تا دقيقه 90 حمايت خود را دريغ نمي‌کنند و به اميد خدا در سه بازي بعدي هم اينطور خواهد بود.
پروين: پنالتي صبا درست نبود 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اعتراض ستاره‌های دورتموند؛ پنالتی سیتی درست نبود
  طارمی: چلسی را بردیم اما این کافی نبود
  پاریس 0 - 1 بایرن؛ خوش شانسی هم برای صعود کافی نبود
  در برد بزرگ هم جایی برای بیرانوند نبود
  جدایی سردار آزمون از زنیت جدی شد. مصدومیت سردار جدی نبود بازگشت ستاره ایرانی به تمرین
  پیوس: برخی مدیران و مربیان با هم زد و بند می‌کنند/ اطرافیان دهداری در حد تیم ملی نبود
  ناظمی: اسامی مربیان بزرگی که در فوتبال مطرح کردم تخیل نبود
  سیمئونه: جبران شکست ۲ بر صفر برابر لیورپول شانسی نبود
  کارلسن: هدفم از دعوت فیروزجا به مسابقات تخریب روحیه او نبود
  پنجعلی: اتهام‌زنی قلعه‌نویی به پرسپولیس کار خوبی نبود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان