امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عابديني: برخي با دايي پدرکشتگي دارند

#1
عابديني: برخي با دايي پدرکشتگي دارند

مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس گفت: انگار برخي با علي دايي پدرکشتگي دارند که مدام از او ايراد مي‌گيرند.
عابديني: برخي با دايي پدرکشتگي دارند 1


امير عابديني در مورد وضعيت باشگاه داماش گيلان گفت: همچنان اميدواريم که از حساب اميرمنصور آريا پولي به باشگاه تزريق شود. اگر 500، 600 ميليون تومان به ما پرداخت شود تيم را در ليگ برتر نگه مي‌دارم زيرا شب عيد است و نمي‌توان بازيکن را دست خالي به خانه‌اش فرستاد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ما سراغ فروش تيم هم رفتيم اما با توجه به شرايط بحراني تيم خريداران پا پس مي‌کشند با اين حال اگر قوه قضائيه و محسني‌اژه‌اي لطفي به ما کند و 500، 600 ميليون پرداخت شود تيم در ليگ برتر خواهد ماند زيرا حداقل بخشي از مشکلات مالي با اين پول حل مي‌شود.

مديرعامل داماش در مورد ديدار با پرسپوليس در هفته بيست و هفتم ليگ برتر گفت: يکي از ويژگي‌هاي داماش اين است که يقه تيم‌هاي مدعي قهرماني را مي‌گيرد. فصل گذشته يقه سپاهان را گرفتيم و استقلال قهرمان شد و اين فصل هم يقه پرسپوليس را خواهيم گرفت اين تيم بايد از ما عبور کند اما ما به اين تيم امتياز نمي‌دهيم اي کاش پرسپوليس در اين زمان به ما نمي‌خورد و به راهش به سوي قهرماني ادامه مي‌داد من پول ندارم اما کري که مي‌توانم بخوانم تا بازيکنانم شاداب شوند.

وي در مورد وضعيت علي دايي در پرسپوليس گفت: با توجه به اتفاقات اخير محبوبيت علي دايي دوبرابر شد. من براي حرفم چند دليل دارم اول اينکه بازيکنان پرسپوليس با وجود همه مشکلات مالي و اختلافاتي که با مديران باشگاه داشتند در ميدان شاداب و باطراوت بازي کردند و دوباره به کورس قهرماني برگشتند دوم اينکه تماشاگران يک صدا ديروز علي دايي را تشويق کردند که بخشي از اين تشويق به خاطر محبوبيت خود دايي بود و بخشي از آن نيز از بغض دشمنانش.

عابديني تصريح کرد: پرسپوليس شخصيت قهرماني دارد اما شما مي‌بينيد تراکتورسازي بعد از قهرماني سه گل از راه‌آهن مي‌خورد که اين سه گل پرستيژ قهرماني را خدشه‌دار مي‌کند ضمن اينکه تماشاگر کمي هم براي تشويق تراکتورسازي به ورزشگاه آمد اما مطمئن باشيد پرسپوليس در بازي با راه‌آهن که در تهران است 90 هزار تماشاگر خواهد داشت زيرا اين تيم اصالت دارد چه روي دوش پروين باشد چه روي کاشاني يا من يا رويانيان. بازيکنانش با وجود ناراحتي از باشگاه براي امتياز در ميدان مي‌جنگند.

مديرعامل باشگاه داماش افزود: برخي دشمنان دايي مي‌گويند او دريبل زدن بلد نيست اما من اين را مي‌گويم اگر او دريبل‌زدن بلد نيست هد زدن بلد نيست يا حتي نمي‌تواند روپايي بزند چطور توانست آقاي گل جهان شود و آن همه گل براي تيم ملي بزند؟ از سوي ديگر او با وجود آنکه مدت زيادي نيست که مربي شده اما در اين بخش هم نشان داده که کاريزماي مديريت دارد انگار برخي با علي دايي پدرکشتگي دارند اما او اسطوره پرسپوليس است و بايد حفظ شود.

عابديني درباره اينکه کدام تيم شانس قهرماني دارد گفت: بازي‌هاي استقلال بسيار سنگين است اما فولاد تيم جوان، با انگيزه و منظمي است. فولاد شانس اول قهرماني است و بعد از آن پرسپوليس هم شانس دارد.
عابديني: برخي با دايي پدرکشتگي دارند 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کرونایی‌های فولاد وضعیت خوبی دارند
  دژاگه: چرا برخلاف دنیا عده‌ای اصرار به ادامه لیگ ایران دارند؟
  صالح: تیم‌های ملی برای تعامل نیاز به یک مدیر فنی دارند
  مورا: همه دوست دارند کین بماند
  دیاباته: اینجا حتی پرسپولیسی‌ها هم من را دوست دارند
  چرا مردان بیشتر از زنان به ورزش علاقه دارند؟
  بازیکنان پرسپولیس روحیه خوبی دارند/ تیم آماده‌تر پیروز می‌شود
  بي تنيس روي ميز تيم پتروشيمي: برخي دوست ندارند انتخابات فدراسيون برگزار شود
  شاگردان کواچ چقدر شانس صعود دارند؟
  کاپیتان تیم ملی آمریکا: چرا در ایران همه آیفون دارند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان