امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

❤シ✯ دِروگــــبــــآ نَــــمــــآدِ ســــآحِــــل عــــآج اَســــت ! ❤シ✯

#1
❤シ✯ دِروگــــبــــآ نَــــمــــآدِ ســــآحِــــل عــــآج اَســــت ! ❤シ✯ 1

صبری لاموشی مربی فرانسوی تیم ملی ساحل عاج در آستانه جام جهانی از فرصت خوبی که برای دیدیه دروگبا به منظور نشان دادن توانایی‌ها و علاقه به کشورش فراهم شده، صحبت کرد.
دروگبای 35 ساله که سومین جام جهانی‌اش را تجربه خواهد کرد، هنوز نتوانسته پایش را از مرحله گروهی فراتر بگذارد و همین مساله می‌تواند انگیزه او را در برزیل بیشتر از قبل کند. او که هم اکنون در خط حمله گالاتاسرای خوش می‌درخشد، بر اساس اعلام لاموشی آخرین جام جهانی را پیش رو خواهد داشت: «باید بگویم که این جام جهانی آخرین جام جهانی دروگبا است و او می‌خواهد بالاخره به هدفش برسد. امسال شاهد سومین ماجراجویی ساحل عاج در تاریخ این تورنمنت خواهیم بود. این اتفاق بدان معنا است که هر چیزی پس از آن غیر‌ممکن است. این یک مساله پیچیده نیست و دروگبا می‌تواند فوتبال سال عاج و تیم ملی کشورش را به جلو هدایت کند. او نه فقط در ساحل عاج، بلکه در سراسر آفریقا یک نماد است. دیدیه بازیکنی بزرگ، یک انسان خوب و بسیار باهوش است . او بازیکن حرفه‌ای است و به اندازه خود به تیم کمک می‌کند. او می‌تواند عامل بزرگی برای کسب موفقیت در برزیل باشد.»
وی درباره رقابت‌های جام جهانی عنوان کرد: «تیم ما پیش از این از مرحله گروهی صعود نکرده اما این احساس وجود دارد که این بار می‌توانیم موفق‌ تر باشیم . در حال آماده‌سازی برای این تورنمنت هستیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.»
گفتنی است دروگبا که در 98 بازی ملی توانسته 60 گل بزند، در دو جام جهانی قبلی با قرعه بسیار سختی مواجه شد و نتوانسته همراه با ساحل عاج حتی به دور دوم راه یابد.
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط louis girl ، ᙢᗩ☂ᓰᘉ 14 ، Brooklyn Baby
آگهی
#2
هـع چـی جـالـب نمیدونستم|:
پاسخ
 سپاس شده توسط ღ✿❤ پـرنیـــــــان ❤✿ღ
#3
(22-02-2014، 14:23)louis girl نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
هـع چـی جـالـب نمیدونستم|:

اسپم نده!UndecidedUndecidedUndecidedUndecidedDodgyDodgyDodgyDodgyDodgy
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان