امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خستگي بوناچيچ از کار در ايران و ناداوري‌ها

#1
خستگي بوناچيچ از کار در ايران و ناداوري‌ها

سرمربي مس کرمان گفت: درست است که از سرمربيگري در ايران پول خوبي به دست مي‌آورم ولي از کار کردن در اين کشور خسته شده‌ام.
خستگي بوناچيچ از کار در ايران و ناداوري‌ها 1


لوکا بوناچيچ، سرمربي تيم فوتبال مس کرمان که پيش از اين بارها در آستانه پيوستن به تيم فوتبال هايدوک اسپليت کرواسي بود حالا به نظر مي‌رسد که پيوستنش به اين تيم جدي‌تر از پيش است.

به نقل از تسنيم، بوناچيچ در گفت‌و‌گو با يک روزنامه چاپ کرواسي گفت: تا کنون هيچ مقام رسمي از باشگاه اسپليت با من تماس نگرفته است. البته شايد به خاطر مسافت طولاني بين ايران و کرواسي دسترسي به من کار سختي بوده است!

بر اساس اين گزارش بوناچيچ که به تازگي با تيم مس کرمان در فينال جام حذفي ايران مغلوب تراکتورسازي شد و از کسب عنوان قهرماني بازماند، هنوز چند بازي در ليگ برتر ايران با مس دارد ولي احتمالا قبل از پايان فصل جاري ليگ برتر ايران براي مذاکره با تيم هايدوک اسپليت به کرواسي سفر خواهد کرد.

سرمربي کروات مس کرمان گفت: من يک‌شنبه در شهر اسپليت بودم، هنوز 4 بازي از رقابت‌هاي ليگ برتر ايران باقي مانده است ولي بعد از بازي مس مقابل سپاهان به مربيگري کرانچار در روز پنج‌شنبه مجدداً به کرواسي بازخواهم گشت.

رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر ايران در اوايل ماه آوريل به دليل آماده‌سازي تيم ملي ايران براي جام جهاني 2014 برزيل زودتر از موعد مقرر به پايان خواهد رسيد.

وي افزود: درست است که از سرمربيگري در ايران پول خوبي به دست مي‌آورم ولي از کار کردن در اين کشور خسته شده‌ام و اميدوارم پس از 7، 8 سال کار کردن در ايران به کشورم بازگردم. ما با مس تا فينال جام حذفي رفتيم که خود موفقيتي بزرگ بود ولي به دليل ناداوري و حق‌خوري بازي را به حريف (تراکتورسازي) واگذار کرديم، واقعا از اين ناداوري‌ها خسته شده‌ام!

سرمربي تيم فوتبال مس کرمان خاطر نشان کرد: من در ايران 2 بار به عنوان قهرماني جام حذفي رسيدم و با سپاهان هم تا فينال ليگ قهرمانان آسيا پيش رفتم. من کرواسي را دوست دارم و از دور بودن از زادگاهم خسته شده‌ام. حالا مي‌خواهم در کرواسي باشم و سرمربيگري تيمي از کشور خودم را بر عهده داشته باشم، البته بايد منتظرماند و ديد که آيا در کرواسي به کار ادامه مي‌دهم يا باز در خارج از کرواسي مربيگري خواهم کرد.

بوناچيچ تصريح کرد: اسپليت باشگاهي سازمان‌يافته است و طبيعي است که به دنبال موفقيت باشد. من جذب ويژگي‌هاي اين باشگاه شده‌ام ولي دليل بر اين نمي‌شود که حتما من را به عنوان مربي بعدي خود انتخاب کنند. دوست دارم اين باشگاه را چه با من چه بي من در رقابت‌هاي اروپايي ببينم.

آخرين باري که بوناچيچ در آستانه هدايت اسپليت قرار داشت فصل گذشته بود که قرار بود وي جانشين زوران ووليچ شود.
خستگي بوناچيچ از کار در ايران و ناداوري‌ها 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاریخچه ورزشهاي رزمي و دفاع شخصي در ايران
  كرار: ديگر به فوتبال مسخره ايران برنمي گردم
  ليگ ايران پرضررترين ليگ آسيا
  ايران جداي از کشورهاي عربي
Heart قهرماني در آسيا به نفع همه ايران خواهد بود
  ايران با 5 پله صعود صدرنشين آسيا شد
  گراسا: واليبال ايران را الگو قرار دهيد
Heart نتايج کامل ديدارهاي ليگ دسته اول ايران
  داورزني: دنيا بسيج شده تا واليبال ايران را بزند!
  1397 روز بي شکست ايران برابر کره جنوبي

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان