امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کرمي: ناشناخته هستيم ولي صعود مي‌کنيم

#1
کرمي: ناشناخته هستيم ولي صعود مي‌کنيم

هافبک تيم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد اين تيم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا صعود خواهد کرد.
کرمي: ناشناخته هستيم ولي صعود مي‌کنيم 1


آخرين حضور تيم فوتبال فولاد خوزستان در ليگ قهرمانان آسيا به سال 2006 باز مي‌گردد که در پي قهرماني در ليگ برتر ايران در سال 2005 شکل گرفت. حالا تيم فولاد که فصل گذشته عنوان چهارمي ليگ ايران را به دست آورد و با توجه به سوم شدن سپاهان، قهرمان جام حذفي بار ديگر اين فرصت را پيدا کرد تا در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان خودي نشان دهد.

به نقل از تسنيم، شهاب کرمي، هافبک فولاد در گفت‌و‌گو با سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) گفت: اين اولين باري است که ما در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا حضور پيدا مي‌کنيم و از اينکه عضوي از تيم و نماينده ايران هستيم احساس غرور مي‌کنيم. ما به همه نشان خواهيم داد با توجه به کيفيتي که داريم قادريم بازي‌هاي خوبي از خود به نمايش بگذاريم.

وي افزود: يک تيم تازه وارد بودن در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان خود مزيت‌هاي زيادي دارد. اول از همه فرصت خيلي خوبي براي ما است تا در سطح قاره‌اي کسب تجربه کنيم و دوم اينکه کسي توانايي‌هاي واقعي ما را نمي‌شناسد، پس فرصت خيلي خوبي براي غافلگير کردن رقبا خواهيم داشت.

هافبک تيم فوتبال زير 23 سال ايران تصريح کرد: هدف اول ما صعود از مرحله گروهي است و ما به شدت بر اين باوريم که مي‌توانيم دست به اين کار بزنيم. بعد از آن هم کاملاً به اين بستگي دارد که در مرحله حذفي با چه تيمي روبه‌رو شويم، البته ما به خودمان و تيم‌مان اطمينان کامل داريم که مي‌توانيم از عهده اين کار برآييم.

تيم‌هاي ايراني در رقابت‌هاي آسيايي سابقه خوبي دارند و تيم‌هايي همچون استقلال و پاس در گذشته به قهرماني رقابت‌هاي قهرماني باشگاه‌هاي آسيا رسيده‌اند و در سال‌هاي اخير هم تيم‌هاي سپاهان و ذوب‌آهن به فينال ليگ قهرمانان آسيا رسيده‌اند.

استقلال سال گذشته تا مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها رسيد اما در نهايت در مجموع 2 ديدار رفت‌و‌برگشت با نتيجه 4 بر 2 مغلوب اف‌سي سئول کره‌جنوبي شد و از راهيابي به فينال بازماند. امسال استقلال، سپاهان، تراکتورسازي به همراه فولاد نمايندگان ايران در اين رقابت‌ها هستند.

فولاد در فصل 2014 با تيم‌هاي الجيش قطر، بنيادکار ازبکستان و الفتح عربستان همگروه است. کرمي در خصوص همگروهي‌هاي فولاد هم اظهار داشت: تيم‌ بنيادکار را مي‌شناسم و امسال بازي برخي بازيکنان‌شان را در رقابت‌هاي قهرماني زير 22 سال آسيا ديدم. براي بازي با ازبک‌ها هم برنامه و آماده‌سازي خاصي داريم. ما پيش از اين هرگز با الفتح بازي نکرده‌ايم و آنها نيز همانند ما در اين تورنمنت ناشناخته هستند. به هر حال تيمي که در مرحله گروهي بهتر بازي کند شايسته پيروزي و صعود از گروهش خواهد بود.
کرمي: ناشناخته هستيم ولي صعود مي‌کنيم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  نوراللهی: با برد الریان خیالمان از صعود راحت می شود
  سرمربی رم: صعود آینده من را تغییر نمی‌دهد
  لقب جالب کاسیاس به زیدان پس از صعود (عکس)
  چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد
  طاهری: سعی می‌کنیم از گروه چهار آسیا صعود کنیم
  پاریس 0 - 1 بایرن؛ خوش شانسی هم برای صعود کافی نبود
  هانسی فلیک: در مجموع ما شایسته صعود بودیم
  صعود نیروی هوایی عراق در مکه؛ تراکتور حریف خود را شناخت
  زنگ خطر-چک لیست تیم ملی برای صعود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان