امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تحریم ها انگیزه موفقیت تیم ملی در جام جهانی است

#1
تحريم‌ها انگيزه‌ موفقيت ايران در جام جهاني است

کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران که براي حضور در سمينار مربيان حاضر در جام جهاني به برزيل سفر کرده است در نشست خبري اين سمينار درباره مسائل مختلفي صحبت کرد.
تحریم ها انگیزه موفقیت تیم ملی در جام جهانی است 1


کي روش درباره سرنوشت ايران در گروه F جام جهاني 2014 در کنار تيم هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني‌و هرزگوين گفت:‌ ايران در گروه خيلي سختي قرار گرفته است. ما از لحاظ کيفي و تجربي شايد نسبت به سه تيم ديگر اين گروه در سطح پايين تري قرار داشته باشيم، اما تلاشمان را براي موفقيت در جام جهاني خواهيم کرد. بايد تا آغاز جام جهاني تلاش زيادي از خودمان نشان دهيم. به نظرم ما در کنار اين تيم‌ها شانس داريم و بايد تا آغاز جام جهاني برنامه آماده سازي خودمان را پيش ببريم تا در برزيل موفق باشيم.

کي روش درباره آينده خود پس از جام جهاني نيز گفت: در حال حاضر تمام تمرکز من روي موفقيت تيم ملي ايران در جام جهاني است و به پس از آن فکر نمي کنم و نمي دانم قرار است چه اتفاقي بيفتد.

به گزارش ايسنا، سرمربي تيم ملي ايران درباره تاثير تحريم هاي اقتصادي روي برنامه او براي آماده سازي ايران گفت:‌ تحريم‌ها به طور کلي در ايران تاثير داشته و تا حدودي روي برنامه هاي ما در تيم ملي ايران نيز تاثير گذار بوده است. براي مثال ما براي رزرو هتل و مسائل اقتصادي نظير اين و پيدا کردن تيم براي بازي دوستانه با مشکل روبرو هستيم و نمي توانيم پشتوانه اقتصادي آن را فراهم کنيم. البته تحريم‌ها تاثيرگذار بوده‌اند اما اين تحريم‌ها انگيزه اصلي بازيکنان من در جام جهاني خواهند بود. از زماني که هدايت تيم ملي ايران را بر عهده گرفته‌ام، تحريم‌هاي اقتصادي يکي از چالش هاي بزرگ من بوده است. با اين وجود من اميدوار هستم اين تحريم ها انگيزه‌اي براي موفقيت بازيکنان ايران در جام جهاني برزيل باشد.

اين سايت خبري برزيلي در ادامه مي‌گويد: "يکي از کشور هايي که تاثير زيادي روي تحريم هاي اقتصادي ايران گذاشته آمريکا بوده است که ايران را متهم به ساخت سلاح هسته اي مي کند. اتهامي که ايران آن را رد کرده و اعلام کرده است هدف آنها از غني سازي، فعاليت‌هاي صلح‌آميز است. اين دو کشور در جام جهاني 2014 قرار است در يک شهر در کنار هم اردو بزنند."

کارلوس کي‌روش درباره اردو زدن ايران و آمريکا در يک شهر در طول بازي هاي جام جهاني 2014 برزيل گفت: هيچ نگراني وجود ندارد و اصلا مهم نيست که ايران و آمريکا قرار است در يک شهر اردو بزنند. ما براي بازي‌ هاي جام جهاني به اينجا مي‌آييم. برزيل سرزمين فوتبال است و همه تيم ها هدفشان موفقيت در جام جهاني است و اينکه با عملکردشان بتواند مردمشان را خوشحال کنند. فوتبال يک زبان بين‌المللي است. همانگونه که شوراي امنيت زباني است که کشورها را در عرصه سياسي گرد هم مي‌آورد، در اينجا نيز فيفا اين مسئوليت را عهده دار شده و باعث شده است که کشورهاي مختلف با اعتقادات و فرهنگ متفاوت به اينجا بيايند و از طريق زبان فوتبال با هم صحبت کنند.

سرمربي 60 ساله پرتغالي تيم ملي ايران درباره حمايت برزيلي ها از تيم ملي فوتبال ايران گفت: فکر مي کنم هواداران فوتبال در برزيل در جام جهاني ايران را تشويق کنند اما مطمئن هستم در ديدار با آرژانتين، هواداران برزيلي تيم ملي ايران را تشويق کنند(با خنده).

سرمربي سابق پرتغال در جام جهاني 2010 يکي از سه مربي پرتغالي حاضر در اين جام است. فرناندو سانتوس سرمربي يونان و پائولو بنتو سرمربي پرتغال ديگر مربيان پرتغالي حاضر در برزيل هستند. کي‌روش درباره حضور سه مربي پرتغالي در جام جهاني 2014 گفت: اين نشان مي‌دهد که فوتبال پرتغال در 15-20 سال گذشته تلاش زيادي کرده است و با برنامه پيش رفته و توانسته علاوه بر پرورش بازيکن، در عرصه مربيگري نيز مربيان زيادي را پرورش دهد. در حال حاضر مربيان پرتغالي زيادي در سراسر جهان کار مي کنند. خوشحالم که من و دو همکار پرتغالي ديگرم توانستيم با تيم هاي ملي صعود به جام جهاني را تجربه کنيم. داشتن سه مربي پرتغالي در جام جهاني به سود فوتبال پرتغال است و باعث پيشرفت بيشتر ما مي شود.

سرمربي ايران درباره کريستيانو رونالدو و حضور او در جام جهاني گفت: ما در جام جهاني شاهزاده هاي زيادي داريم. کريستيانو رونالدو از پرتغال، ليونل مسي از آرژانتين، نيمار از برزيل، فرانک ريبري از فرانسه از جمله اين بازيکنان هستند. در جام جهاني از بين اين شاهزاده ها يک بازيکن است که پادشاه مي شود و مي تواند بهترين عملکرد را داشته باشد و من اميدوارم اين اتفاق براي کريستيانو رونالدو رخ دهد و او بتواند بهترين بازيکن جام لقب گيرد.

سرمربي ايران درباره روند آماده‌سازي برزيل براي جام جهاني گفت: فکر نمي کنم مشکلي براي برگزاري جام جهاني وجود داشته باشد و همه مسائل تا زمان شروع اين رقابت ها حل مي شود. همانطور که اين اتفاقات براي جام کنفدراسيون‌ها نيز وجود داشت اما در نهايت شاهد بازي هاي خوبي بوديم. من مطمئن هستم براي جام جهاني برزيل نيز همه مشکلات حل خواهد شد.

دستيار سابق سر آلکس فرگوسن در منچستر‌يونايتد نيز در ادامه درباره عملکرد اين تيم در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر گفت:‌ از اينکه منچستر در فصل جاري جام نخواهد آورد اطمينان دارم اما ترديدي نيست که آنها تا قبل از پايان فصل روزگار تلخ خود را به پايان مي برند و به روند قبلي خود باز مي گردند. منچستر تيم قبلي من نيست، تيم فعلي من است. من هنوز نتايج منچستر را دنبال مي کنم و برايش اهميت قائل هستم. مطمئن باشيد ما در کنار منچستر هستيم. ديويد مويس نياز به زمان بيشتري دارد. او مربي خوبي است.

کي‌روش در پايان درباره رقابت هاي اين فصل ليگ برتر گفت: اين فصل يکي از جذاب ترين مسابقات ليگ برتر بود. چلسي،آرسنال و سيتي همگي خيلي خوب کار کرده اند و رقابت در بالاترين سطح ممکن است
تحریم ها انگیزه موفقیت تیم ملی در جام جهانی است 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe
  آرزوی موفقیت سرمربی سابق سپاهان برای حریف پرسپولیس
  تمجید اتحادیه جهانی از ستاره کشتی ایران/ گرایی: به این نمایش افتخار می کنم
  رکورد جهانی استراماچونی در اینستاگرام
  فوری: بحرین میزبان ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی
  اینفانتینو: تحریم جام جهانی 2022 راه به جایی نمی‌برد
  زمان بازی‌های تیم ملی ایران اعلام شد/ برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی به طور متمرکز
  طارمی: بعد از جام جهانی پیشنهادهای زیادی داشتم/ رویای من بازی در اروپا بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان