امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آرسنال نباید بگذارد فصلش ویران شود !

#1
آرسنال نباید بگذارد فصلش ویران شود

توپچی‌ها عملا از لیگ قهرمانان کنار رفته‌اند. آن ها دو بر صفر به بایرن مونیخ باختند.

آرسنال نباید بگذارد فصلش ویران شود ! 1


10 بازیکن آرسنال، کوفته، خسته و فرسوده، داشتند با ته‌مانده توان خود مبارزه می‌کردند و بی‌صبرانه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند.
اما توماس مولر گلی دیرهنگام زد؛ ضربه‌ای سخت به رویاهای آرسنال در لیگ قهرمانان.
آرسنال شاید با باخت با یک گل می‌توانست به امیدهای اندک خود بیندیشد. هر چه باشد آنها پارسال در مونیخ دو بر صفر برنده شده بودند.
اما اکنون شاید بهتر باشد که آرسن ونگر بازیکنان بزرگ خود را کنار بگذارد و در دیدار برگشت روی به سیستم چرخشی بیاورد تا به ستارگانش استراحت بدهد. بایرن پارسال احتمالا آرسنال را دست کم گرفته بود که آن‌گونه باخت و آنها بی‌تردید یک اشتباه را دو بار تکرار نمی‌کنند.
آلمانی‌ها چهارشنبه به آرسنال درس فوتبال دادند. اما دیگر همه می‌دانند که آرسنال آماده نبرد پایاپای با بهترین‌های اروپا نیست. آخرین باری که آنها در سطح بزرگان بودند کی بود؟
دغدغه اصلی ونگر این خواهد بود که شکست مقابل بهترین تیم دنیا باعث نابودی فصلش خواهد شد. حتی پیش از آن که بایرن به لندن بیاید هم آنها باید روی لیگ برتر و جام حذفی تمرکز می‌کردند، جاهایی که احتمال قهرمانی برای توپچی‌ها کاملا وجود دارد.
بازی برگشت مقابل بایرن سه روز پس از بازی با اورتون در یک‌چهارم نهایی جام حذفی است. تقریبا تمامی طرفداران آرسنال خواهند خواست که ونگر تیمشان را به نیمه‌نهایی برساند. ونگر باید روحیه بازیکنان تیم را بالا ببرد و از آنها بخواهد ثابت کنند که متخصص ناکامی نیستند. انگار لحظه سرنوشت‌ساز فصل برای آرسنال فرارسیده است.
آرسنال می‌تواند درس‌های بسیاری از بازی با بایرن بیاموزد. اول از همه آنها با تمام وجود مبارزه کردند، فرونریختند و توانستند با 10 بازیکن نتیجه‌ای به هر حال معقول بگیرند. در دقایقی حتی به نظر می‌رسید بایرن چهار، پنج گل به آنها خواهد زد.
اگر آن کارت قرمز نبود کسی چه می‌داند چه اتفاقاتی می‌افتاد. آرسنال بازی را به عنوان تیم برتر آغاز کرد و در نیم‌ساعت اول عالی بود و بازیکنان تکل می‌زدند و به دفاع بایرن می‌تاختند.
پپ گواردیولا گفت: «در 10، 15 دقیقه اول آرسنال باورنکردنی بود. ما خوش‌اقبال بودیم که بهترین دروازه‌بان دنیا کیفتیش را به رخ کشید.»
مانوئل نویر یک ضربه یایا سانوگو را گرفت – مهاجم فرانسوی آرسنال با نمایشی اثرگذار نشان داد شایسته حضور در ترکیب بوده – و سپس هم پنالتی مسعود اوزیل را مهار کرد.
نمایش اوزیل باعث افزایش نگرانی‌های ونگر شده است. او گفته اعتماد به نفس اوزیل پس از آن پنالتی افت کرد. گران‌ترین بازیکن تاریخ آرسنال پنالتی‌اش را از دست داد و آن اتفاق کلیدی بازی بود؛ البته در کنار کارت قرمز وویچیخ اشچسنی به دلیل خطا روی آرین روبن. داوید آلابا پنالتی بایرن را از دست داد اما این تیم در نیمه دوم حاکم میدان بود و با گلی تماشایی از تونی کروس پیش افتاد و در نهایت بازی را دو بر صفر برد.
آرسنال در نیمه دوم به‌ندرت پایش را در زمین بایرن می‌گذاشت و در نهایت فشار بایرن پاسخ داد.
البته تیمی که بیش از 50 دقیقه مقابل بایرن 10نفره بازی کرد و باخت نباید شرمسار باشد. آرسنالی‌ها در نبرد 11 به 11 نمایش خود را داشتند.
آنها در لیگ برتر دوم هستند و یک امتیاز کمتر از چلسی دارند. دو بازی بعدی آنها مقابل ساندرلند و استوک است و بهترین فرصت بازگشت را دارند.
می‌گویند آرسنالی‌ها همیشه از ضعف ذهنی رنج می‌برند. اما آنها پارسال از شکست مقابل بایرن در لیگ قهرمانان استفاده کردند و با انرژی بیشتر تلاش کردند در میان چهار تیم برتر لیگ قرار بگیرند. ونگر چنین واکنشی را نیاز دارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=44047203063496037193.png
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘ ßαÐ-þʘy ✘
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  والنسیا یا آرسنال؛ سردار آزمون به کدام تیم می رود؟
  یاران محرمی در حسرت بازی با آرسنال
  روزی که آرسنال به شیراز آمد/عکس
  آرسنال ۰-۱ سیتی؛ تخته گاز به سمت قهرمانی
  چلسی نباید این بازیکن را از دست بدهد(عکس)
  عوامل برگزاری مسابقات نباید تست کرونا بدهند؟
  امری: ‌در آرسنال از من حمایت نشد
  اوزیل با آرسنال تمدید نمی کند
  اتوئو: کسی نمی‌تواند مسی را پشت سر بگذارد
  شروع تمرینات آرسنال برای ادامه لیگ برتر از هفته آینده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان