امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فرق سرتان درباره شما چه مي گويد

#1
شايد شما اين موضوع را باور نكنيد يا حتي به آن بخنديد اما تحقيقات و پژوهش هاي به عمل آمده توسط كارشناسان و دانشمندان ثابت مي كند كه قسمت غالب و برتر مغز يك انسان به طور كاملاً ناآگاهانه روي ايجاد محل فرق سر او تاثير مستقيم دارد. حال ببينيم فرق سرتان درباره شما چه مي گويد؟

فرق سرتان درباره شما چه مي گويد 1



اگر تا به حال نمي دانستيد كافيست اين مطلب را بخوانيد. وقتي پاي مو به ميان مي آيد، خانم ها و آقايان، ديدگاه هاي متفاوت و متنوعي براي خود دارند ولي آنچه مسلم است اينكه همه آنها يك هدف را در نظر دارند: جذاب تر و جالب توجه تر كردن چهره خود. خمدل مو بنا به شخصيت هر انسان مي تواند بسيار ساده يا بسيار عجيب و غريب باشد به طوري كه هيچ كس سر در نياورد اين موها چه جهتي دارند. ولي ما در اينجا قصد داريم فرق سر هر فرد را مورد بررسي قرار دهيم و بگوييم شخصيت فرد به چه شكلي است.
 
شايد شما اين موضوع را باور نكنيد يا حتي به آن بخنديد اما تحقيقات و پژوهش هاي به عمل آمده توسط كارشناسان و دانشمندان ثابت مي كند كه قسمت غالب و برتر مغز يك انسان به طور كاملاً ناآگاهانه روي ايجاد محل فرق سر او تاثير مستقيم دارد. حال ببينيم فرق سرتان درباره شما چه مي گويد؟
 
افراد بدون فرق
كساني كه اهميتي به داشتن فرق سر نمي دهند و فرق سر نامرتبي دارند معمولاً انسان هاي بي خيال و راحت هستند. اين افراد هم مثل كساني كه فرق وسط دارند تحت تاثير مستقيم يكي از نيمكره هاي مغز خود قرار نمي گيرند.
 
آنها از نظر خودشان انسان هايي غير جدي و بدون هاي و هوي هستند و خرده گيري نمي كنند.
ديگران احساس مي كنند كه اين افراد در برنامه ها و كارهاي رسمي خوب عمل نمي كنند و بيشتر تمايل دارند از آنها به عنوان پادو يا نخودي استفاده كنند.
 
فرق سر راست
كساني كه موهاي خود را از سمت راست به چپ مي برند و فرق راست دارند، انسان هايي احساساتي، خودانگيخته و خلاق به شمار مي روند. اين افراد از طريق نيمكره راست مغز خود كنترل مي شوند. اين قسمت از مغز زنانه تر بوده و بيشتر تحت تاثير احساسات قرار مي گيرد.
اين افراد خود را انسان هايي بصير و محافظه كار مي دانند كه گاهي اوقات بيش از حد شخصي برخورد مي كنند. آنها از نظر اطرافيان انسان هايي مستقل، منحصر به فرد، غير عادي و حتي خارق العاده هستند.
 
فرق سر چپ
كساني كه فرق سر خود را در قسمت چپ سر باز مي كنند و موهايشان را به سمت راست سر هدايت مي كنند افرادي منطقي، تحليلي، سلطه جو و با نظم و انضباط هستند. اين افراد به طور كلي توسط نيمكره چپ مغز خود كنترل مي شوند و در نتيجه انسان هاي بسيار فعال، از نظر ذهني چالش برانگيز، با رفتارهاي مردانه و شروع كننده هستند. اين افراد از نظر خود انسان هاي معقول و متعارف، روشنفكر، باهوش و سازمان يافته هستند.
آنها از نظر ديگران فردي با اعتماد به نفس، باهوش و مرتب هستند. گاهي رفتار آنها به گونه اي است كه طرف مقابل حمل بر بي تفاوتي و كناره گير بودن وي مي كند.
 
افراد با همه نوع فرق سر
كساني كه مرتب فرق سر خود را عوض مي كنند و هر روز بنا بر روحيه آن روز تشخيص مي دهند موهاي خود را از چه طرفي مرتب كنند، انسان هايي تجربي، شجاع و جسور هستند.
آنها خود را انسان هايي پرحرف و رك و راست مي دانند كه خيلي زود از همه چيز خسته مي شوند.
 
ديگران آنها را غير قابل پيش بيني، غيرقابل اعتماد و مهيج مي دانند. هر چند واضح است كه ظاهر افراد نقش مهمي در ديدگاه ديگران نسبت به آنها دارد ولي جالب است بدانيد مدل و محل فرق سر مي تواند بر نحوه تحليل ديگران نسبت به شما تاثير بگذارد. مردان دوست دارند فرق سر چپ داشته باشند تا چهره شان مردانه تر، رسمي تر و حرفه اي تر به نظر برسد. زنان، هم فرق سر چپ را انتخاب مي كنند و هم راست را ولي اگر بخواهند جدي گرفته شوند و در محل كار يا تجارت بيشتر مورد اعتماد روسا قرار گيرند، ترجيح مي دهند فرق شان را از سمت چپ باز كنند.
 
شما فرق موهايتان را از چه جهت باز مي كنيد؟ آيا شما هم به ارتباط محل فرق سر با نحوه برخورد و ديد ديگران نسبت به خود، اعتماد داريد؟
 
فرق سر وسط
كساني كه فرق سر آنها در قسمت وسط يا مياني سرشان قرار دارد، انسان هايي آرام و آسان گير هستند. اين افراد تنها تحت تاثير و كنترل يك نيمكره مغز خود نيستند و به طور مساوي از هر دو قسمت مغز استفاده مي كنند.
 
اين افراد از نظر خود افرادي اجتماعي هستند كه مي توانند با هر محيطي خو بگيرند و به آن عادت كنند. آنها افرادي جذاب هستند كه خيلي زود متقاعد مي شوند. از نظر اطرافيان آدم هايي كه فرق وسط دارند، انسان هايي آرام، متين و خوددار هستند كه گاهي به سختي پاي حرف و عقيده خود مي ايستند. موهایش را بالا می‌زند یا فرق وسط دارد؟
 
اگر همسری که برای یک عمر زندگی انتخاب کرده‌اید در 2 گروه بالاست، تکلیف‌تان با او روشن است و می‌توانید ویژگی‌های گفته شده را متعلق به او بدانید. اگر خواستگار شما یا دختری که برای زندگی مشترک انتخاب کرده‌اید، موهایش را بالا می‌زند یا مثل زنان قدیمی به باز کردن فرق وسط علاقه دارد، می‌توانید شخصیتش را رمزگشایی کنید. بررسی‌های محققان نشان داده که هر دو گروه، اعتماد به نفس زیادی دارند و به خود و توانایی‌هایشان خوش‌بین هستند. از طرف دیگر، پژوهشگران دریافته‌اند که این دسته از افراد متفکر و منطقی هستند و به جای پیروی از احساسات ناپخته، حساب شده و سنجیده تصمیم می‌گیرند.
 
مردانی که فرق سمت چپ دارند
اگر به دنبال یک همسر قوی و همه فن حریف می‌گردید، بهتر است به خواستگاری جواب مثبت بدهید که فرق مویش در قسمت چپ سرش قرار دارد. محققان می‌گویند چنین فردی می‌تواند در لحظات بحرانی زندگی به داد شما برسد و به‌دليل قدرتی که دارد، می‌توانید بدون هیچ هراسی به او تکیه کنید. پژوهش‌ها نشان داده است اين مردها گزینه مناسبی برای ازدواج با زنانی هستند که لطافت زنانه بیشتر و جسارت کمتری دارند و ترجیح می‌دهند همسرشان در تنگناهای زندگی از آنها حمایت کند و حتی بارشان را بر دوش بکشد.
 
مردانی که فرق سمت راست دارند
اگر دوست دارید شوهرتان پرهیاهو، فعال و پرتحرک باشد، بهتر است خواستگارهایی که فرق خود را از سمت راست باز می‌کنند را بررسی کنید. پژوهشگران دریافته‌اند این افراد، پرتحرک و پرجنب و جوش هستند و از رفتن راه‌های تازه هیچ گاه خسته نمی‌شوند. اگر خودتان شخص فعالی نیستید و به دنبال کسی می‌گردید که بتواند شما را به جلو هل بدهد، چنین همسری برای شما ایده‌آل است و در خانه شما، مثل یک بمب انرژی ظاهر خواهد شد اما اگر گوشه‌گیر هستید و حوصله هیاهوهای زندگی چنین افرادی را ندارید، بهتر است قبل از هر بررسی دیگری روی این گزینه‌ها خط بکشید.
فرق سرتان درباره شما چه مي گويد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ۱۷حقیقت روانشناسی جالب درباره رفتار انسان ها ک از آن خبر ندارید
  درباره علت راه رفتن در خواب و درمان آن چه چیزهایی لازم است بدانید!
  درباره ریتم شبانه روزی چه باید دانست
  روان‌شناسی جالبی درباره ی خواب دیدن
Exclamation پاسخ یک روان درمانگر درباره عکس سلفی
Exclamation هفت تصویر اشتباه درباره عصبانیت
Lightbulb نگرانی های رایج پدر مادرها درباره کودکشان
Wink نکاتی مهم درباره ی دوران نامزدی
Exclamation نکاتی که باید درباره ی فوبی خاص بدانید!
Star نکاتی مهم درباره ی ترس های قبل از ازدواج

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان