امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرلین

#11
(09-06-2012، 14:35)امیررضا* نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
مرلین(به انگلیسی: Merlin) مشهورترین جادوگر در اساطیر انگلیسی است. در افسانه‌ها او هم‌عصر پادشاه آرتور بوده‌است. عبارت " شمشیر در سنگ " نیز در ارتباط با این موضوع است. قبل از اینکه شاه ارتور به عنوان بزرگ ترین شاه آن سرزمین شناخته شود مرلین جادوگر شمشیری جادویی را درون سنگ قرار میدهد که تنها ارتور باید ان را از سنگ بیرون کشد وسپس این اتفاق می افتد
**********************************************
درزمان قدیم پادشاهی بود که از جادو و جادوگری متنفربود او بچه دار نمی شد یکی ازجادوگرها به او پیشنهاد داد که من می توانم باجادو تورا بچه دار کنم. پادشاه با این که از جادو متنفر بود برای این که جانشینی داشته باشد پیش نهاد جادوگر را پذیرفت. وقتی می خواست بچه به دنیا بیاید همسر پادشاه مرد. پادشاه اسم بچه را آرتورگذاشت ولی به خاطر مرگ همسرش تمام هم دستان آن جادوگر را کشت و حتی نسل اژدها هارانابود کرد ولی برای عبرت یکی از آن هارادر زیرزمین قصر خود زندانی کرد ولی نتوانست جادوگر اصلی را بکشد. ازآن وقت به بعد پادشاه همه ی جادوگرها را می کشت و اعتقاد داشت که همه ی جادوگرها هم دست آن جادوگر هستند تاوقتی که شخصی به نام مرلین که پسری ۱۷-۱۸ ساله بود و غریزی وخدادادی دارای استعداد جادویی و جادوگری بود به شهر آن ها آمد. یک روزدر سراسر شهر آن ها که کاملوت نام داشت جشنی برپابود یک جادوگر پیرکه پادشاه پسرش را کشته بود ولی به علت حرفه ی جادوگر درجادوگری نتوانسته بود خودجادوگرپیر رابکشد .جادوگر خود رابه شکل خواننده ی مخصوص دستگاه سلطنتی درآورد و رفت که پسر پادشاه را بکشدولی مرلین اورا نجات داد و پادشاه اورا به خاطراین کارش خدمتکار آرتور کرد ! چون مرلین استعداد جادویی داشت انگارکه یک صدایی می گفت: مرلین مرلین و مرلین صدا می کرد. مرلین از اژدها یی که زیر قصر زندانی شده بود یک چیزهایی می دانست. پیش اژدها رفت و آن صدا صدای اژدها بود. اژدها به مرلین می گفت سرنوشت تو و آرتور به هم گره خورده واین طور هم بود. روزی همان جادوگری که باجادو پادشاه را بچه دار کرده بود ازمعبد شوالیه ها قوی ترین شوالیه را زنده کرد تا آرتور را بکشد. هیچ صلاحی که دست ساز بشر بود او را از بین نمی برد. درافسانه ها نقل شده بود که همچین شوالیه ای رافقط صلاحی که از دم اژدها ساخته شده باشداز بین می برد. مرین به سراغ اژدها رفت اژدها همچین شمشیری به اوداد وبه او گفت : شمشیر به دست هرکس به جز آرتورباشد کار های شیطانی می کند  شمشیر به دست پادشاه افتاد و پادشاه مرده را کشت ولی اژدهاگفت حتی شمشیر در دستان پادشاه هم کارها ی شیطانی می کند وبه مرلین گفت برود وشمشیر را جایی مخفی کند که دست هیچ بنی بشری به او نرسد. مرلین رفت و شمشیر رادر سنگی فرو کرد. هیچ کس نمی توانست شمشیر را از سنگ بیرون بکشد به جز آرتور وشرط این که آرتور پادشاه شود این است که شمشیر رابکشد بیرون آرتور و مرلین ازطرف دشمنان زیادی تهدید می شوند ولی درنهایت آرتور شمشیر را بیرون می کشد وشاهی بزرگ برای کاملوت می شود .

(خودتون سریال مرلین رو ببینید خیلی بهترهSmile
***************************************
پاسخ
آگهی
#12
خوشم میادSmile
ا♥

مرلین 2
پاسخ
#13
قسمت آخرش خیلییییییییییییییی چرت بود
Jackson Pollock paint a picture, see my vision through it
پاسخ
 سپاس شده توسط کسی پشت سرم اب نریخت
#14
دیگه pmc مرلینو نشون نمیده crying
بریم سایت pmc بشون بگیم دوباره پخشش کنه crying
من مرلینو میخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام crying
پاسخ
#15
باحاله
همشون لبخند زدن رو تو بچگى جا گذاشتن 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مرلین 2
پاسخ
#16
فیلم خوبیه!
من که خیلی دوسش دارم ^_^
             تو نباید کسیو مجبور کنی که بخوادت 
                  اونا خودشون باید تورو بخوان :> 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان