امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کاسیاس و سبقت از رکورد بویو دربسته نگاه داشتن دروازه اش

#1
به گزارش جوان ایرانی، ایکر کاسیاس دروازه بان موفق رئال مادرید در جریان بازی دیشب تیمش مقابل اسپانیول دروازه اش را بسته نگاه داشت تا رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کند. او در بازی برگشت دور یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا مقابل اسپانیول گلی را نخورد تا حالا 682 دقیقه است که دروازه اش را بسته نگاه داشته و بدین ترتیب از رکورد پاکو بویو در فصل 5-1994 که برای 658 دقیقه گلی را دریافت نکرده بود پیشی بگیرد.


در بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه کورنیا، ال پرات، کاسیاس از رکورد فردی خودش که عدم دریافت گل در 518 دقیقه بود پیشی گرفت و در بازی برگشت در برنابئو، رکورد بهترین دروازه بان تاریخ دراین زمینه را پشت سرگذاشته و حالا بهترین رکورد در عدم دریافت گل در تاریخ باشگاه مادریدی را در اختیار دارد.


او در بازی با اسپانیول توانست رکورد 613 دقیقه دروازه بسته خوسه آراکیستاین که در فصل 4-1963 ثبت شده وبعد توسط بویو بهبود بخشیده شده بود را نیز پشت سربگذارد.آخرین باری که ایکر کاسیاس دروازه اش را بازشده دید روز 27 نوامبر بود که در آن روز اوموت بولوت ترکیه ای در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با پیراهن گالاتاسرای دروازه کاسیاس و رئال را باز کرد. درطول این 682 دقیقه ای که دروازه کاسیاس بسته مانده، او 12 مهار انجام داده که این مهارها در بازیهای این تیم درمقابل کپنهاگن در سانتیاگو برنابئو (0-2) ، و در مصاف های رئال در جام حذفی مقابل المپیک ساتیووا (0-2 و 0-0) ، اوساسونا (2-0 و0-2)، و اسپانیول (1-0 و0-1 ) بوده است


 در جریان بازی دیشب رئال در سانتیاگو برنابئو هم بار دیگر نام او به گوش رسید. چرا که توانست موقعیت تک به تکی مشابه بازی رفت را از جان کوردوبا برباید.البته این بار او در آفساید نیز بود.


کاسیاس در این فصل در 12 بازی از دروازه رئال دفاع کرده و در 9 تا از این 12 بازی گلی را دریافت نکرده و این روند خوب ادامه دارد. فرصت بعدی ای که برای افزایش این رکورد جالب دراختیار کاسیاس قرار خواهد گرفت، هفته آینده در بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در مصاف رئال مقابل اتلتیکومادرید یا اتلتیک بیلبائوست
خوب، ولی اشتباه...
پاسخ
 سپاس شده توسط 30Ḱᗩᔕ
آگهی
#2
ایول ایکر داره به روز های خوبش نزدیک میشه ...
Goodbye Flashkhor...
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رکورد بیرانوند در کتاب گینس ثبت شد
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  لقب جالب کاسیاس به زیدان پس از صعود (عکس)
  آذری: نگاه‌ها به فولاد عوض شد
  گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس)
  رکورد جهانی استراماچونی در اینستاگرام
  رکورد عجیب احمد نوراللهی شکست
  عبور بیرانوند از رکورد مرحوم حجازی
  نگاه پورتو به بازی طارمی در تیم ملی(عکس)
Big Grin دروازه‌ای که 10 سانتی متر بزرگ‌تر بود! (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان