امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وعده ی ساخت ورزشگاه 60 هزار نفری برای شهر 25 هزار نفری

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وعده ساخت ورزشگاه 60هزار تفری برای شهر 25 هزار نفری


وزیر ورزش و جوانان در جمع فعالان ورزش بانوان گفت: دولت قبل با نصب چند میلگرد ایجاد مطالبه کرده است و مردم هم حالا خودشان را طلبکار می‌دانند.



به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت ورزش و جوانان، جلسه هم‌اندیشی محمود گودرزی با نواب رئیس، مربیان و ورزشکاران زن 4 رشته ورزشی عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد.


در این جلسه که نمایندگان رشته‌های فوتبال و فوتسال، تکواندو، قایقرانی و تیروکمان حضور داشتند، وزیر ورزش از تعداد ورزشکاران تحت حمایت این رشته‌ها و میزان اعتباری که فدراسیون سال گذشته برای این زنان در نظر گرفته، سوال کرد.


 گودرزی در پاسخ به زنانی که از مشکلات مالی و حمایت نکردن اسپانسرها صحبت کرده بودند، اظهار داشت: با اینکه بیش از 50 درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند اما در بحث ورزشی خیلی کمتر از چیزی که حق‌شان است ادا شده است. ظلمی به زنان در ورزش واقع شده که باید بیان شود. زنان باید به دنبال سهم واقعی‌شان باشند. شاید در همه کشورها به زنان کمتر توجه شود اما مشکل استفاده زنان از امکانات ورزشی در ایران حاد است و باید برای حل این مساله فکری بکنیم. ورزش فقط ورزش قهرمانی نیست و ما باید برای زنان خانه‌دار،‌کارمند و ... برنامه ورزشی داشته باشیم.


وزیر ورزش و جوانان خود زنان را هم در مشکلاتی که دارند، مقصر دانست و افزود: در ورزش، زنان برای خودشان سقفی را متصور هستند. آنها باید این سقف را کنار بگذارند و خودشان به فکر خودشان باشند. مسابقات قایقرانی و تکواندو زنان جذاب‌تر از سوارکاری و گلف مردان است اما چطور آنها می‌توانند درآمدهای میلیاردی داشته باشند اما زنان نه؟ چون مدیریت ورزش فعلا مردانه است و از 5 نفر هیات رئیسه فقط یک عضو زن داریم. امکانات هم به همان نسبت تقسیم می‌شود و 5 به یک است.


گودرزی از زنان خواست که خودشان به فکر راه حل باشند. وی تصریح کرد: ورزش چاره‌ای به جز رفتن به سمت خودکفایی ندارد. از نظر مالی اعتبارات دولتی برای ورزش کافی نیست. مشکلات در حوزه‌های زیرساختی به حدی گسترده است که نمی‌توان به مسایل نرم‌افزاری فکر کرد. دولت قبل در هر نقطه از کشور کلنگی به زمین زده و چند میلگرد نصب کرده و مطالباتی را ایجاد کرده است. 
او ادامه داد: در شهری با 25 هزار جمعیت، وعده ساخت استادیوم 60 هزار نفری را داده بودند. 


مردم شهر هم حالا خودشان را طلبکار می‌دانند. ما 3320 پروژه‌ داریم که هیچ هزینه‌ای جز کلنگ زدن، برای آنها نشده است. اگر برای تکمیل هر پروژه متوسط 10 میلیارد نیاز داشته باشیم، باید 10 هزار میلیارد هزینه کنیم. این درحالی است که کل اعتباری که سال 92 داشتیم، 600 میلیارد تومان بوده که در حال حاضر فقط 25 درصد آن را گرفته‌ایم. فکر نمی‌کنم تا پایان سال بیش از 5 درصد دیگر را هم بدهند.


وی خاطرنشان کرد: این میراث غلطی است که به ما رسیده است. در این شرایط زنان ما هم باید خودشان آستین‌هایشان را بالا بزنند و دنبال منابع مالی باشند. خودشان دنبال راهی برای بازاریابی بهتر باشند.


وزیر در پایان این جلسه برای حل مشکل بیمه، خوابگاه و حق و حقوق زنان قول همکاری داد و از آنها خواست برای رفع مشکلات‌شان کارگروه‌هایی را تشکیل دهند.
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
  ورزشگاه‌های بحرینی که میزبان گروه ایران شده‌اند + عکس
  درآمد 250 هزار دلاری در انتظار نمایندگان ایران
  حضور دوباره بانوان سوری در ورزشگاه آزادی/عکس
  وعده باشگاه پرسپولیس به هواداران: خبری خوب در راه است!
  وعده بزرگ ستاره مورد علاقه مسی به بارسلونا
  مخالفت با ساخت "ّاَبَرتیم" علت ترک بایرن از سوی گواردیولا
  به دستت می‌آورم حتی اگر پشت هزار کوه!(عکس)
  تنها برد فیروزجا در روز دوم سوپرتورنمنت ۱۵۰ هزار دلاری
  نحوه مقابله با کرونا در ورزشگاه، سالن ورزشی و استخر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان