امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ترجيح مي دهم در خانه آشپزي كنم تا با اين شرايط برگردم

#1
سرمربي سابق تيم ملي فوتسال گفت: حضور من در تيم ملي نيازمند شرايط خاصي است و با اين شرايط ترجيح مي دهم در خانه آشپزي كنم.


به گزارش زلال نیوز ، حسين شمس در خصوص عملكرد تيم ملي فوتسال در بازي هاي ملت هاي آسيا گفت: بازيكنان تيم ملي فوتسال در اين بازي ها هيچ ترسي از نيمكت نداشتند دائما ضربه به سمت دروازه مي زدند و خود خواهانه به دنبال آقاي گلي بودند در حال حاضر در كادر فني تيم من حواشي بسياري به چشم مي خورد.
وي تصريح كرد: سرپرست تيم ملي بزرگسالان مربي تيم ملي جوانان است و سرمربي تيم ملي جوانان مربي تيم ملي بزرگسالان و اين تقابل وظايف مربيان اين نتايج را رقم زده است.
وي تصريح كرد: اين بي نظمي در نيمكت تيم ملي فوتسال به زمين هم نفوذ كرده بود در برابر تيم ملي تايلند بازيكنان فوتسال به هيچ وجه انسجام و هماهنگي با هم نداشتند تيم ملي ايران در سال 2010 و زماني كه من در تيم ملي سرمربي بودم در برابر تيم ملي ژاپن با نتيجه 7 بر صفر به پيروزي رسيد ولي امروز فوتسال ايران به جايي رسيده است كه بايد به فكر راهي براي شكست تايلند باشيم.
وي تصريح كرد: قبل از هر چيزي بايد به نيمكت تيم ملي و تفكرات مربيان توجه كنيم و متاسفانه در فوتسال ايران هر زمان كه كارشناسان انتقاد بكنند مديران اعلام مي كنند كه اين نفرات به دنبال بازگشت به تيم ملي فوتسال هستند و اجازه نمي دهند تا با تجربه ها اظهار نظر كارشناسانه بكنند.
شمس در اعتراض به شرايط بوجود آمده خاطر نشان كرد: يكي از بزرگ ترين مشكلات ما حضور جورانديرو در تيم ملي فوتسال است اين مربي اگر توانايي داشته باشد مي توانست در سال 2006 زماني كه عنوان سرمربيگري تيم را بر عهده داشت ايران را قهرمان آسيا كند يك تيم نبايد از يك سوراخ دوبار گزيده شود نبايد به ناحق از اين مربي ناكام برزيلي حمايت شود همه كارشناسان و رسانه ها در مورد اين مربي يك عقيده را دارند و ترابيان از مواضع خود كوتاه نمي آيد و اين مربي را حفظ مي كند از زماني كه اين آقا وارد تيم ملي فوتسال شد باخت هاي ايران شروع شده است .
وي گفت: ما هنوز خاطرمان هست كه در زمان قهرماني روماني در تورنمنت چين سيب زميني را بهانه كردند تا باخت هاي خود را توجيه كنند ولي اين بهانه ها براي مردم قابل قبول نيست.
وي در خصوص بازگشت خود به تيم ملي گفت: هنوز براي بازگشت من به تيم ملي فوتسال صحبتي نشده است ولي من با اين شرايط حاضر نيستم در تيم ملي مربيگري كنم و براي خودم شرايطي دارم ، فوتسال نيازمند تغييرات اساسي است و در دور اول كميته فوتسال بايد به سمت نايب رئيسي فدراسيون برگزيده شود تا استقلال لازم را براي ادامه فعاليت پيدا كند.
وي خاطر نشان كرد: البته من مي دانم كه ترابيان به خواسته مردم و رسانه ها توجهي نداشته و به همين دليل از مردم و رسانه ها درخواست مي كنم كه خواستار حضور من در تيم ملي نشوند تا بهترين تصميم گرفته شود در غير اين صورت من ترجيح مي دهم در خانه آشپزي کنم تا اين كه با اين شرايط در تيم ملي مربيگري كنم.
وي گفت: اميدوارم با برنامه ريزي عاقلانه در تيم ملي با تفكر جديد شرايط جديد براي جام جهاني برنامه ريزي كنيم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بچه‌های مارادونا خواهرش را از خانه بیرون کردند!
  اظهارات جالب شجاع خلیل زاده؛ همین مردم صد تومان می‌دهند تا خانه بخرم
  گل محمدی: دانشگر به خانه من آمده؟ او را نمی‌خواهم
  آمار فاجعه بار و عجیب اینتر در خانه یوونتوس
  مامورانی که مقابل خانه رونالدو پرسه می‌زدند!
  متهم شماره یک بارسلونا؛ تنها در راه خانه! (عکس)
  چشمی: استقلال هر سال خانه تکانی می​کند
  حسین کیهانی: قول داده‌ام قوی‌تر برگردم/ برای کاهش محرومیت باید وکیل بگیریم
  دارنده ۲ طلای المپیک: عاشق خانه ماندن و بازی با فرزندم هستم
  خانه نشینی اسکی‌بازان و حسرت آب شدن برف

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان