07-01-2014، 14:47
Mini John Cooper Works مدل کانسپت جدید مینی است که ویژگیهای نوآورانه اسپورت خود را برای نخستین بار در اتوشوی بینالمللی آمریکای شمالی(NAIAS) 2014 عرضه میکند.
مینی جان کوپر وورکز 2014
سبک خاص مینی و فناوری مسابقهای در کنار هم گرد آمدهاند و کانسپت (مفهومی) منحصربفرد Mini John Cooper Works را به وجود آوردهاند. سواری اجتناب ناپذیر آن در کنار قابلیتهای مسابقهای و استفاده روزمره این کانسپت را به مدلی بینظیر تبدیل کرده و حالا مینی مصمم است تا آن را به مرحله بعدی برده و لذت رانندگی را به مقوله خودروهای کوچک بیاورد.
مینی جان کوپر که ظاهری جدید ارائه میکند، برای نخستین بار در اتوشوی بین المللی آمریکای شمالی (NAIAS) 2014 به نمایش گذاشته شده و ویژگیهای نوآورانه اسپورت خود را عرضه میکند. از این ویژگیها میتوان به رنگآمیزی خاص بدنه، ریزهکاریهای قرمز رنگ و آشنای روی بدنه مینی، آیرودینامیک سطح بالا و چرخهای 18 اینچی با طراحی جدید آن اشاره کرد.
تجارب گران بهای کمپانی در طول سالیان دراز در زمینه موتور اسپورت در قالب سواری اسپورت و لذتبخش جان کوپر ظاهر شده است. عملکرد فوق العاده بالا و دقیق سیستم انتقال نیرو و فناوری قابل توجه شاسی در کنار خصوصیات آیرودینامیکی بدنه، چالاکی و هندلینگ جان کوپر را در شرایط مختلف رانندگی تضمین میکند. نتیجه این امر یک سواری هیجان انگیز در ابعاد جدید است.
جان کوپر بر پایه آخرین نسل مینی طراحی شده است. ریشههای آن به راحتی قابل تشخیص هستند؛ فاصله محوری بلندتر و عرض بیشتر بدنه که تاثیر مستقیمی بر ویژگیهای رانندگی با آن دارند. انواع گونههای جدیدترین مینی موجود ثابت کردهاند که از پیشینیان خود نیرومندتر، چالاک تر و تاثیرگذارترند. صرفهجویی در وزن و آیرودینامیک ارتقایافته به طور قابل توجهی به بهبود کیفیت رانندگی با آنها کمک کرده و این تحولات قاعدتا بر جان کوپر نیز تاثیر گذاشتهاند.
ورودیهای بزرگ هوا، که جایگاه سابق چراغهای مه شکن سری تولیدی مینی را اشغال کردهاند و عناصر دقیق هدایت هوا در قسمت جلوی جان کوپر به چشم می خورد. همچنین چراغهای جلوی ال.ای.دی و خط محیطی سیاه رنگ جلوپنجره برای آن در نظر گرفته شدهاند. کیت آیرودینامیکی اختصاصی جان کوپر شامل دامنههای منحنی جانبی، فلپهای قسمت عقب و دیفیوزر نیز میشود. در مدل آزمایشی یک اسپویلر سقف و اجزای اضافی بدنه برای دست یابی به بالاترین میزان آیرودینامیک در سرعتهای بالا نیز وجود دارد.
رنگ آمیزی استثنایی بدنه در اثر یک فرآیند تولید خاص حاصل شده است. لایه سطحی به صورت دستی جلا داده شده و درخشش نهایی در نتیجه ساختار رنگدانهها به وجود آمده است. سقف، خطوط روی کاپوت و آینه بغلها به رنگ قرمز رنگ فلفلی هستند و ریزهکاریهای سفیدرنگ نیز به چشم میخورند.
طراحی اسپورت در مرکز قسمت عقب به طور چشمگیری متمرکز شده است. سیستم خروجی اگزوز اسپورت که از سیستم صداخفه کن مینی سود میجوید به حس اسپورت طراحی کمک شایانی کرده و آوای موتور این حس را دوچندان میکند.
مینی جان کوپر که ظاهری جدید ارائه میکند، برای نخستین بار در اتوشوی بین المللی آمریکای شمالی (NAIAS) 2014 به نمایش گذاشته شده و ویژگیهای نوآورانه اسپورت خود را عرضه میکند. از این ویژگیها میتوان به رنگآمیزی خاص بدنه، ریزهکاریهای قرمز رنگ و آشنای روی بدنه مینی، آیرودینامیک سطح بالا و چرخهای 18 اینچی با طراحی جدید آن اشاره کرد.
تجارب گران بهای کمپانی در طول سالیان دراز در زمینه موتور اسپورت در قالب سواری اسپورت و لذتبخش جان کوپر ظاهر شده است. عملکرد فوق العاده بالا و دقیق سیستم انتقال نیرو و فناوری قابل توجه شاسی در کنار خصوصیات آیرودینامیکی بدنه، چالاکی و هندلینگ جان کوپر را در شرایط مختلف رانندگی تضمین میکند. نتیجه این امر یک سواری هیجان انگیز در ابعاد جدید است.
جان کوپر بر پایه آخرین نسل مینی طراحی شده است. ریشههای آن به راحتی قابل تشخیص هستند؛ فاصله محوری بلندتر و عرض بیشتر بدنه که تاثیر مستقیمی بر ویژگیهای رانندگی با آن دارند. انواع گونههای جدیدترین مینی موجود ثابت کردهاند که از پیشینیان خود نیرومندتر، چالاک تر و تاثیرگذارترند. صرفهجویی در وزن و آیرودینامیک ارتقایافته به طور قابل توجهی به بهبود کیفیت رانندگی با آنها کمک کرده و این تحولات قاعدتا بر جان کوپر نیز تاثیر گذاشتهاند.
ورودیهای بزرگ هوا، که جایگاه سابق چراغهای مه شکن سری تولیدی مینی را اشغال کردهاند و عناصر دقیق هدایت هوا در قسمت جلوی جان کوپر به چشم می خورد. همچنین چراغهای جلوی ال.ای.دی و خط محیطی سیاه رنگ جلوپنجره برای آن در نظر گرفته شدهاند. کیت آیرودینامیکی اختصاصی جان کوپر شامل دامنههای منحنی جانبی، فلپهای قسمت عقب و دیفیوزر نیز میشود. در مدل آزمایشی یک اسپویلر سقف و اجزای اضافی بدنه برای دست یابی به بالاترین میزان آیرودینامیک در سرعتهای بالا نیز وجود دارد.
رنگ آمیزی استثنایی بدنه در اثر یک فرآیند تولید خاص حاصل شده است. لایه سطحی به صورت دستی جلا داده شده و درخشش نهایی در نتیجه ساختار رنگدانهها به وجود آمده است. سقف، خطوط روی کاپوت و آینه بغلها به رنگ قرمز رنگ فلفلی هستند و ریزهکاریهای سفیدرنگ نیز به چشم میخورند.
طراحی اسپورت در مرکز قسمت عقب به طور چشمگیری متمرکز شده است. سیستم خروجی اگزوز اسپورت که از سیستم صداخفه کن مینی سود میجوید به حس اسپورت طراحی کمک شایانی کرده و آوای موتور این حس را دوچندان میکند.