امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

***روانشناسی رنگها***

#1
قرمز:در بین تمام رنگ ها قرمز دارای قوی ترین قدرت رنگ کنندگی است ودارای شدید ترین قدرت جلب میباشد قرمز رنگی است مثبت تهییج کننده این رنگ مخصوصا در میان خانم ها خیلی عمومیت دارد.

آبی :آبی رنگی است صاف روشن آرام ساکت وتسلیم شونده وامیدوار کننده درکلیسا ها آبی نشانه ای از دوستی وصداقت است ونیز سمبل روشنی آرامی وکنایه ای از اشرافیت و وفاداری است این رنگ قادر است صورت ظاهری یک اتاق را بزرگتر از آنچه هست نشان دهد همچنین گفته شده است که رنگ آبی آرامش بخش است.

سبز:سبز رنگی است خنثی وزود رنج ورنگ آرامی است در مذهب سبز سمبل ایمان وعقیده دین وتوکل فنا پذیری ابدیت وعمق است این رنگ بیشتر در اعیاد به کار میرود این رنگ نماد طبیعت است ومترادف با سر سبزی وخرمی بوده ونمایه ی آسایش فکر وروح است.

بنفش:رنگی سرد منفی کناره گیر منزوی وبی طرف شبیه به رنگ آبی وخیلی مطیع وتسخیر کننده وبا قدرت وشکوه وجلال است این رنگ دارای خصوصیات مالیخولیایی است ونیز کنایه ای از حزن غم اندوه وتسلیم.

قهوه ای:قهوه ای تیره تداعی کننده مردانگی وقهوه ای روشن نشانه گرما وزنانگی است. این زرنگ خنثی برای رومیزی مناسب اند وکاربرد این رنگ در پرده هاست پرده ای به این رنگ در اماکن عمومی زیبا جلوه میکندودارای قابلیت اراست زیرا حالت اتاق را فقط با تغییر درجه رنگ تغییر میدهد.



سیاه:رنگیست تسخیر کننده ورام کننده متاثر کننده افسرده ودر عین حال سنگین مجلل موقر وعمیق در تمدن غربی ها سیاه همیشه سمبلی از غم واندوه ومرگ است همچنین سمبلی است برای پوشیدگی اختفا راز داری وابهام ترور وخیانت دزدان دریایی که همگی حاکی از تاثیراتی است که این رنگ بر روی مردم دارد سیاه با سفید خیلی هماهنگی دارد ضمن اینکه با هم تضاد دارند اما ترکیب کلاسیکی با هم به وحجود می آورند

ارغوانی:رنگی است باشکوه ثروتمند وپرمایه این رنگ ترکیبی است از قرمز آبی وسفید ودارای خواص وتاثیرات رنگ قرمز وآبی است از رنگ قرمز شهوت وجرات واز رنگ آبی روحداری ونجابت وشرافت را به ارث برده است
پاسخ
 سپاس شده توسط TurK WolF ، narges ziba ، shirin joon ، دیانا2 ، sadra m ، رومینا اتیش پاره 2 ، گریس ، ✘v!☻lent girl✘
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان