17-12-2013، 13:56
شاید 5 سال پیش، یعنی وقتی که کمپانی هیوندای مدل «جنسیس کوپه» را به بازار ارائه داد، کمتر کسی فکر می کرد که این خودرو بتواند مقابل دفرانسیل عقب های قدری همچون: فورد موستانگ، شورلت کامارو، دوج چلنجر و ... قد علم کند. اما وقتی یک خودروساز موفقیت در سطح جهانی را به معنای واقعی در دستور کار خود قرار می دهد، به وقوع پیوستن اینگونه اتقاقات دیگر چندان عجیب نیست.
اطلاعات فنی منتشر شده، مربوط به نمونه مورد آزمایش است.
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 3.8 لیتری، 6 سیلندر، v شکل
حداکثر قدرت (اسب بخار – دور در دقیقه): 348 – 6400
حداکثر گشتاور (نیوتن متر – دور در دقیقه): 399– 5100
نحوه انتقال نیرو: محور عقب
نوع جعبه دنده: 6 سرعته دستی یا اتوماتیک
شتاب اولیه: 5.2 ثانیه
حداکثر سرعت: 243 کیلومتر در ساعت
وزن خالص: 1557 کیلوگرم
مصرف در سیکل ترکیبی: 13.5 لیتر در هر یکصد کیلومتر
قیمت پایه: 29625 دلار به بازار ارائه شده است.
اطلاعات فنی منتشر شده، مربوط به نمونه مورد آزمایش است.
حجم پیشرانه، تعداد و آرایش سیلندرها: 3.8 لیتری، 6 سیلندر، v شکل
حداکثر قدرت (اسب بخار – دور در دقیقه): 348 – 6400
حداکثر گشتاور (نیوتن متر – دور در دقیقه): 399– 5100
نحوه انتقال نیرو: محور عقب
نوع جعبه دنده: 6 سرعته دستی یا اتوماتیک
شتاب اولیه: 5.2 ثانیه
حداکثر سرعت: 243 کیلومتر در ساعت
وزن خالص: 1557 کیلوگرم
مصرف در سیکل ترکیبی: 13.5 لیتر در هر یکصد کیلومتر
قیمت پایه: 29625 دلار به بازار ارائه شده است.