امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هشدار به مسافران عازم به برزیل

#1
همزمان با آغاز فروش بلیت مسابقات فیفا در برزیل و با وجود تلاش برزیل برای ایجاد اطمینان به گردشگران، رسانه‎های بریتانیایی نسبت به سفر به کشوری با سابقه بدناامنی به مسافران این کشور هشدار می‌دهند مراقب خود باشند.

به گزارش تلگراف بیش از یک میلیون بلیت مسابقات جام جهانی تقریبا برای ماه نوامبر از 5 تا 28 نوامبر 2013 درخواست شده است. دور جدید فروش بلیت نیز از 6 دسامبر آغاز شده و آخرین دور فروش نیز 8 دسامبر از طریق سایت فیفا به قیمت 56 یورو آغاز شده است.

متخصصان شرکت‌های تورگردانی همانند" توماس کوک اسپرت"، "توماس اسپرت" و" BAC اسپورت" از پیش بسته‌های مسافرتی ویژه‎ای را برای روزهای مسابقات جام جهانی طراحی و ارائه کرده‎اند. فروش این بسته‎های مسافرتی از 6 دسامبر آغاز شده است. فیفا اما تا کنون هیچ اپراتور رسمی برای بلیت بازی‌های عادی معرفی نکرده است. با این حال شهر ریو به عنوان زیبا ترین و فوتبالی‌ترین شهر برزیل معرفی شده که درعین حال میزبان بخش‎هایی از مسابقات نیز هست.

درعین حال ناامنی و خطر بروز تظاهرات و تشدید تهدیدها هنوز درفضای مسابقات فیفا سایه دارد. تلگراف در گزارش خود آورده است که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان با قطعیت گفت که معترضان جولای 2012 نخواهند دور تازه‎ای از راهپیمایی‌ها را درشهر براه اندازند و سبب اختلال در شهر شوند. عموما در رسانه‎های برزیلی گفته می شود که برزیل ازهمیشه امن‌تر است و شهرهایی چون ریو وسائوپولو که زمانی به داشتن مجرمان سرشناس شهرت داشتند، اکنون با سامان دهی نقاط کور شهر و تخریب زاغه نشین‎ها و استقرار نیروهای قدرتمند پلیس ، امنیت نسبی یافته‎اند.

با این حال گزارش تلگراف تاکید دارد که جرم و جنایت هنوز هم در برزیل مشکل بزرگی است . به ویژه پس از تاریکی هوا مخاطرات افزایش می‎یابد. بنابراین مسافران و گردشگران باید بخصوص درهنگام استفاده از دستگاه‎های خود پرداز بسیار مراقب و محتاط باشند.

همچنین توصیه کرده است که از همراه داشتن لوازم و لباس‎های گران قیمت خودداری شود و همانند برزیلی‎ها که در هر مناسبتی لباس‎های راحت می‎پوشند، از لباس‎های راحت استفاده شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هشدار به مسافران عازم به برزیل 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هشدار روحانی به مردم
  هشدار مهم
  عجیب‌ ترین لباس فضایی بر تن مسافران مریخ (عکس)
  ممنوع التصویر شدن بازیگران ایرانی در برزیل +عکس
  مسافران قطار لوکس عقاب طلایی + تصاویر
  یه صفحه اینترنتی باحال و سرگرم کننده....(ولی هشدار رو بخونین حتما)
  هشدار درباره ورود سوسیس خوک به ایران+سند و عکس
  شوخی های خنده دار هواداران فوتبال با شکست برزیل + تصاویر
Heart ترسناک ترین و ثروتمندترین گروه جهان+بن لادن در نامه‌ای نسبت به ظهور داعش هشدار داده ب
Video خبرفوری خبر فوری هشدار بیاتو

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان