امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

باتری های تا شدنی از نوکیا

#1
- نارنجی وقتی در مورد تلفن های منعطف یا تاشدنی صحبت می کنیم، باید در نظر داشته باشیم که تنها بحث ما بر سر نمایشگر آنها نیست، اجزای داخلی این دستگاه ها از جمله باتری ها هم باید قابلیت انعطاف یا تا شدن داشته باشند. شرکت های مختلف در این زمینه دست به کار شده اند و خبر رسیده که نوکیا هم بر روی نوعی از باتری کار می کند که قابلیت تا شدن دارد.


البته بحث باتری های منعطف خیلی هم جدید نیست، پیش از این پژوهشگران نسبت به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ساخت باتری های منعطف با قابلیت شارژ القایی اقدام کرده بودند، سامسونگ هم که پیش از همه وارد بازی جدید تلفن های خمیده و منعطف شده، مدت زیادی است که بر روی باتری های مناسب چنین دستگاه هایی کار می کند. ال جی هم که چندی پیش آمادگی خود را برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تولید باتری هایی مناسب گجت های منعطف اعلام کرده بود. حالا مشخص شده که نوکیا هم این موضوع را کاملاً جدی گرفته.


البته رویکرد نوکیا در این زمینه اندکی متفاوت از رقبا است. طی پتنتی که این شرکت ثبت نموده از باتری ای سخن به میان آمده که از سلول هایی مجزا برخوردار است و این سلول ها در یک ساختار تاشدنی و منعطف جا داده می شوند. البته این سلول ها به تنهایی انعطاف پذیر نیستند، بلکه در کنار هم، مجموعه ای منعطف و تا شدنی را خلق می کنند. این ویژگی سبب می شود که قابلیت تا شدن این باتری تا حد بسیار زیادی وابسته به طراحی نوکیا باشد. شاید بتوان ساعت هوشمند را یک مقصد مناسب برای این گونه از باتری ها دانست.

به نظر می رسد دستگاه های تاشدنی و منعطف، موج بعدی تغییرات در دستگاه های همراه را تشکیل دهند. واضح است که طرفداران دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوکیا (و به طبع مایکروسافت)
بی صبرانه منتظر پاسخ این شرکت به محصولاتی چون دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گلکسی روند
و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جی فِلِکس خواهند بود.
صب بخیر تهران من عاشق توام
پاسخ
 سپاس شده توسط مهربان ترین دختر دنیا
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان