امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اذری ها اریایی هستن!!!!

#51
در اصل فرقی نداره کسی ترک باشه یا پارس ولی موضوع اینجاست که اذری ترک نیست!
وخطاب کردن اذری ها به نام ترک کار اشتباهیه
واما در مورد  نزاد و زبان که بحث کننده های گرامی بهش اشاره کرده بودند 
نزاد و زبان یکی نیست!

همواره در گذشته اقوام و كشورهای مختلفی با حمله و یا مهاجرت گسترده به كشور دیگه ای باعث تغییر زبان و فرهنگ اون سرزمین شدن. ممكنه با امیزش نژادی نژاد اون سرزمین هم دچار اندكی تغییر بشه اما فرهنگ و زبان نسبت به نژاد از اسیب پذیری بیشتری برخوردارن.متاسفانه كشور ما یكی از قربانیان این مسئله بوده كه یكی از بزرگ ترین اونها حمله ترك ها به ایران و تحمیل زبان تركی به ولایت های شمالی ایران مانند خوارزم و اذربایجان بوده. اما ترك ها كه بودند؟ ترك ها مردمی زردپوست و چشم بادومی بودن و با مغول ها و كره ای ها و سایر اقوام زرد پوست اجداد مشتركی داشتن و در قرون وسطا از منطقه اسیای مركزی به ایران و فلات اناتولی(تركیه كنونی) حمله كردن.

برای واضح تر بیان کردن یک مثال میزنم مثل مردم غنا که سیاه پوستند به زبان انگلیسی صحبت میکنند و انگلیسی ها هم همینطور ایا نزادشون یکیه؟!
    
    اذری ها اریایی هستن!!!! 6
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، [ SouL ]
آگهی
#52
(23-02-2012، 13:27)FARID.SHOMPET نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اقا شما ترک هستی؟؟؟ خوب ترک باش. کسی جلوت رو نمیګیره.
بحث زبان نیست. بحث نژاد هست.
اذری واژه ای هست که فلسفه ان این هست که مردمانی در شمال غربی ایران زندګی می کردند که همه خون قوم پارس و نژاد اریایی داشتن. ولی بعد از ۱۰۰ ها سال نژاد خالصی در دنیا وجود ندارد و همه انسان ها از چند نژاد هستن. این قضیه در مورد بیشتر مردم منطقه اذرپادګان(جمهوریه اذربایجان و استان های ترک زبان ایران) صدق میکنه. این که زبانشون چرا ترکی هست کاملا روشن هست. به این دلیل ترکی سخن میګن که مردمان این مناطق در خیلی از دوران تاریخ بین حکومت های ترک زبان و پارسی زبان رد و بدل شدند و ازدواج بین مردمان ترک زبان و فارس زبان و حمله مغول ها و تصرف مناطق لیدی و اذرپادګان به دست مغول ها(مغول ها سهم بزرګی در تهول زبان ترکی داشتن) و همسایه ګی و ..... زبان ترکی وارد مناطق شمالی و شمال غربی ایران شد.

یک چیز جالب که تحقیق کردم و فهمیدم این هست که قبل از ورود مغول ها به خاورمیانه و شرق اروپا نامی از زبان ترکی نبردند. و نژادی به نام ترک وجود نداشته.
نقل قول: (خصوصیات آشکار نژاد ترک :
چشمان بادامی
پوست زرد
گونه های برجسته
قد اغلب کوتاه
اغلب مو های کاملاً سیاه
این موارد را که تمامی آن ها در سایر گروه های ترک تبار و زرد شمالی نظیر قرقیز، قزاق، ازبک، و از همه مهمتر ترکمن که هنوز نام ریشه و تبار خود را به همراه دارند هست .
اګر دقت کنید می بینید بیشتر این خصوصیات در بین مردمان اکنون منطقه اذرپادګان و ترکیه وجود ندارد. البته بعضی ها واقعا این خصوصیات رو دارن ولی تعدادشون خیلی کمه. و این حکایت دارد از این که ترک خالص بسیار کماست. و دلیل بزرګش هم وصلت ترک ها با اذرپدګانی ها و ساکنین سرزمین پارس هست.
جالبه خود شما هم دارید میګید که ترک از نژاد تاتار و مغول ګرفته شده. در نتیجه کسی که به خودش بګوید ترک یعنی از نوادګان وحشی های مغولستان است.
نقل قول: - ویژگی های نژاد های سفید که در آذریان هست :
چشمان درشت و رنگ چشم اغلب روشن
پوست سفید
گونه های غیر برجسته
رنگ مو اغلب روشن یا تیره متمایل به قهوه ای
قد معمولی)
خودتون هم دارید چیزی رو میګید که در اذری ها هنوز هم دیده میشه.
نقل قول: در مورد این مساله هروقت شما بتونین چگونگی همنژادی هندیهای سیه چرده رو با جشم آبیهای اروپایی توضیح بدین ما هم توضیح خواهیم داد
این قضیه بیشتر در دوران اغاز استعمارګری اروپایی ها روخ داد. اروپایی ها مخصوصا هلندی ها و انګلیسی ها وارد هند شده بودند(از اوخر ۱۴۰۰ تا اواخر ۱۸۰۰). تازه توجه داشته باشید که هندی ها ازدواج های فراوانی هم در دوران قبل از کریستوف کلمب با ملوانان و ساکنان اروپایی داشتن که می خواستن مناطق جدیدی رو کشف کنن.
این قضیه ربطی نداره. چون اګر دقت کنید. تعداد بسیار بسیار اندکی از هندی ها شبیه اروپایی ها هستن.
اقا بیشتر دیدګاه های شما دیدګاه های پانترک ها است. در نتیجه شما حق ندارید به ما به چشم پانپارسیم نګاه کنید. چون خود شما هم چنین عقایدی داری.
نقل قول: اولا که اینجا اسمش آذرپادگان نیست آذربایجانه
این چه سخنی هست؟؟؟؟ شما که ادعای کتاب خونی داری چرا؟؟؟؟ اذرپادګان درستش هست که متاسفانه بعد از ورود عرب ها به بخش های دیګه خاورمیانه زبانشون رو بر ما و خیلی از زبان ها و فرهنګی های دیګر تحمیل کرده و باعث شده اند تکواژ پ از نام منطقه اذرپادګان حذف شود.
نقل قول: همه اینهایی که میگی آثار گرانبهای ترکی دارند تو خبر نداری
از اون گذشته شهریار و پروین اعتصامی و خیلیهای دیگه شعر فارسی گفتن با این حساب باید ادعا کرد مردم آذربایجان در زمان حیات شهریار فارس بوده اند
پروین اعتصامی و شهریار برای دوره معاصر ایران هست. دوره معصابر زمان دوری نیست. در نتیجه چون زبان ترکی به منطقه اذرپادګان وارد شده (از خیلی وقت ها پیش) ان ها ان جا به دنیا امده و به ناچار زبان ترکی رو فراګرته اند.
نقل قول: تو هیچ اطلاعاتی در مورد زبانشناسی نداری
یک زبان پیشوندی از نظر ساختاری امکان نداره به یک زبان التصاقی تبدیل بشه در حالی که ادعای تو چنین معنی رو میده
التصاقی چیه؟؟؟ پس میشه بګید مدیترانه ای ها و مصری ها که قبل از ورود عرب ها زبان ها خود رو داشته اند چګونه اکنون به زبان عربی سخن می ګویند؟؟؟؟ قطعا دلایل زیادی داره که در مورد اذری ها هم صدق میکنه.
نقل قول: این حرفت دیگه خیلی خنده داره ترکها و فارسها همسایه هم بودن از اون گذشته تو یک کشور زندگی میکردن و همه جور مراوده باهم داشتن طبیعیه که آثار به جا مانده شبه هم باشه
خودت داری میګی مراوده!!!!! همین مراوده هست که سخن من رو ثابت میکنه و به این نتیجه می رسونه که ترک ها و اذری ها با هم مراوده داشته در نتیجه نمیشه ګفت مردمان منطقه اذرپادګان ترک هستن. چون با قوم های بسیاری امیخته شدند.
این رو بدون منظور از معماری ، معماری دوران کهن هست. نه زمان عثمانی ها و صفوی ها که ساختار شهر های ایران و ترکیه یک سان بوده تقریبا.
نقل قول: گنج کلمه ترکی هستش به معنی جوان و ربطی به فارسی نداره
اردبیل اسم قدیمش آرتاویل بوده که اونم ربطی به فارسی نداره
تبریز اسم قدیمش تاوریژ بوده که اونم ربطی به فارسی نداره
اما 100 ها کوه دره و رودخانه و شهرو روستا تو دل مناطق فارس نشین وجود داره که اسمشون ترکی هستش
اینها دلیل بر آریایی بودن مردم آذربایجان نمیشه
ګنجه تا وان جا ای که من میدونم واژه ای است که از پارسی به ترکی رفته. مانند خیلی از واژه ها که از ترکی به پارسی امده.
این نام ها قدیمی که شما میګی ماله زمان بعد از حمله مغول ها و حمله های زیاد عثمان ها است. قبل از این حمله ها نام های پارسی این شهر ها داشتن.
جدا از این ګفت وګو ها: شما میګی مردم اذرپادګان ترک اصیل هستن و از نوادګان ترک دارن؟؟؟؟ شما میګی ترک ها نوادګان مغول های وحشی هستن؟؟؟؟ اګر اولی رو که پاسخ بلی بدهی یعنی این که چیزی در مورد عدم وجود نژاد خالص نمی دونی. اګر دومی رو پاسخ بلی بدهی که واقعا جای تعجب داره که چرا باید ترکی به نوادګان مغول خودش که وحشی هایی از دانش و علم و فرهنګ به دور بودن افتخار کنه.

عزيزان من تركم هم از طرف پدري هم متدري يا آذري امما اين وظه هست كه زبانم تركي بحث بي خود نكنيد زشته شما هايي كه اصرار داريد نژادتون تركه آق كتيبه هاي جنگ ها ي اشكانيان و ساسانيان با ترك هاي شمال شرق هست كه از چين آمده اند بريد كتيبه هاي چند هزار سالرو ببينيد كه چهرهي تركان هما نند زرد پوست هاست كتيبه ها هست عكس هاش الا ن تركيه مي خواد دوباره امپرا توريه عثمانيو برگردون واسه ي همين هست اين تفكرات رو طي برنا مه ي طولاني مدتش در ذهن مردم كشور عزيز و دوست داشتني و باهوش من ايجاد كرده تا بتونه نوفوذ كنه

در اينكه ترك ها قبل از سلاجقه در ايران نبودند شككي نيست ببينيد تعصب نداشته باشيد حقرو بپذيريد

گنج فارسي هست بله

آقا و خانم تركي هست

فارسيشون ميشه مهر و مهربان

درزم چشم رنگي ها در هند از زمان ورود آريايي ها در شمال هند هست خود هندي ها ميگن شمال هند زيبا ترند و سفيد تر هستند ربطي به دورهي استعمار ندارد

شما آقاي پان تركيسم احساس ميكنم جاسوس تركيه هستي

كوه ها و دره ها نامشون بعد از ورود سلجقه تغيير كرد بعنوان مثال گر داگ ميشه سياه كوه كه در تركمنستان امروزي هم گر داگ هست كه قبل ترك ها اونجا شهري بوده ب اسم سياه كوه بعدن شد گر داگ
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان