امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

علت کوتاه قد بودن لیونل مسی(قابل توجه کسایی که به مسی میگن هورمونی)

#1
اونایی که به مسی میگن هورمونی علتش اینجاس اول یه مقدمه ای از خودش میگم بعد علتشو گفته
میبینید که مسی از صفر شروع کرد پس افتخارش بیشتر از رونالدو هست

لیونل مسی در بیست و چهارم ژوئن 1978 در روزاریو سانتافه آرژانتین به دنیا آمد. پدرش خورخه هوراکیو مسی کارگر کارخانه فلزات و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی یک نظافت چی نیمه وقت بود. اصلیت والدین مسی ایتالیایی است و به شهر آنکونای ایتالیا بر میگردد. جد او به نام آنجلو مسی در سال 1883 به آرژانتین مهاجرت کرده است. او دو برادر به نام های رودریگو و ماتیاس و یک خواهر به نام ماریا سول دارد.

در پنج سالگی فوتبال را آغاز کرد آن هم در تیم محلی گراندولی که پدر او هدایتش را بر عهده داشت. در سال 1995 به تیم باشگاه نیوولز اولد بویز پیوست، تیمی که در شهر روزاریو شهری که در آن به دنیا امده بود قرار داشت .


در سن 11 سالگی تشخیص داده شد که او با مشکل کمبود ترشح هورمون رشد مواجه است. تیم معروف شهر بوینس آیرس ریور پلاته به پیشرفت مسی علاقه وافر نشان داد ولی توان پرداخت هزینه های معالجه او را که 900 دلار در ماه بود ، نداشت. کارلوس رکساچ مدیر باشگاه ورزشی باشگاه بارسلونا از طریق بستگان مسی در لیدا و کاتالونیا از استعداد بالا مسی در فوتبال آگاه شده بود و از آن طرف مسی و پدرش آماده بودند تا مذاکرات برای پیوستن لیونل نوجوان به تیم بزرگ بارسلونا آغاز شود . رکساچ بدون داشتن کاغذی در دست قراداد لیونل مسی را بر روی یک دستمال کاغدی نوشت و باشگاه بارسلونا حاضر شد تا هزینه های درمان مسی را بپردازد به این شرط که او با خانواده اش به اسپانیا نقل مکان کند.

مسی به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه بارسلونا از بازیکن مشهور و سابق این تیم یعنی لادیسلائو کوبالا که تعداد گلهایش روی هم رفته 194 گل بود، پیشی گرفته و تنها از سزار رودریگو آلوارز با 235 گل زده در مسابقات رسمی پایین تر میباشد.

مسی از سال 2000 تا 2003 در تیم های سنین 14 تا 15 ساله رده های A و B و همچنین رده B سنین نوجوانان بازی کرد و توانست در رده B سنین 14 تا 15 سال در طول 14 مسابقه 21 گل به ثمر برساند و به همین دلیل به رده C باشگاه فوتبال بارسلونا ارتقا پیدا کرد، که در لیگ سری چهارم فوتبال اسپانیا بازی میکرد. این اتفاق در تاریخ 29 نوامبر سال 2003 رخ داد و پس از آن در تاریخ 6 مارچ 2004 با بازیهای عالی خود به لیگ فوتبال دسته سوم اسپانیا، سگوندا لیگ، و تیم بارسلونای B راه پیدا کرد. او در طول این فصل برای تیم بارسلونای C در هشت بازی پنج گل، و برای تیم بارسلونای رده B در 5 بازی گلی به ثمر رساند، او قبل از بازی های این فصل (2004) در یک بازی دوستانه در مقابل تیم پورتو در حالیکه تنها 16 سال و چهل و پنج روز سن داشت، در لباس تیم بارسلونای C به میدان رفت.

کمتر از یک سال بعد بازی او مورد توجه فرانک رایکارد سرمربی وقت تیم بزرگسالان بارسلونا قرار گرفت و مسی را برای اولین بار در لالیگا و در مقابل تیم اسپانیول به میدان فرستاد و بدین ترتیب لیونل مسی سومین بازیکن جوان تاریخ باشگاه بارسلونا و جوانترین بازیکن حاضر درلالیگا شد، که البته این رکورد مسی به وسیله بویان کرکیچ در سپتامبر 2007 شکسته شد. مسی برای اولین بار در ترکیب بزرگسالان بارسلونا در بازی با تیم البسته بالومپی در حالیکه 17 سال و ده ماه و هفت روز سن داشت، موفق به گلزنی شد و به عنوان جوانترین گلزن بارسلونا در مسابقات لالیگا شناخته شد، تا اینکه در سال 2007 این رکورد هم به وسیله بویان شکسته شد، وقتی با کمک و همکاری مسی موفق به گلزنی شد. مسی در مورد فرانک رایکارد سرمربی سابق بارسلونا گفته است: من هیچ وقت این لطف رایکارد را در حق خودم فراموش نمیکنم که در حالیکه تنها 16 یا 17 سال سن داشتم به من اعتماد کرد و در بازی های لالیگا من را به میدان فرستاد.


فصل 2005-2006
در 16 سپتامبر سال 2005 بارسلونا برای دومین بار در طول مدت سه ماه، در مدت قرارداد مسی تغییراتی ایجاد کرد و طبق این تغییر، مسی به عنوان بازیکن تیم اول بارسلونا پول قرادادش را دریافت میکرد و این قانون تا ژوئن 2014 باقی میماند. در 26 سپتامبر 2005 مسی تابعیت شهروندی کشور اسپانیا را دریافت کرد و بدین ترتیب مجوز بازی در لیگ دسته اول کشور اسپانیا، لالیگا را دریافت کرد.

اولین تعویض مسی در لیگ قهرمانان اروپا و در مقابل تیم اودینزه ایتالیا و در استادیوم اختصاصی بارسلونا بود، طرفداران بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ بعد از جا به جایی او از جا برخاستند و به شدت او را تشویق کردند. حرکات ترکیبی او و رونالدینیو تماشاگران حاضر در ورزشگاه را به وجد آورده بود.

لیونل مسی در 17 حضورش در بازی های لیگ 6 گل و در 6 حضورش در لیگ قهرمانان یک گل به ثمر رساند و فصل 2005-2006 در تاریخ هفتم مارچ 2006 زودتر از موعد مقرر برای مسی به پایان رسید. اگر چه مسی در اواخر فصل جاری و در دومین بازی لیگ قهرمانان در مقابل تیم چلسی با مصدومیت پارگی ران پا مواجه شد، اما بارسلونای فرانک رایکارد آن فصل را با قهرمانی اسپانیا و لیگ قهرمانان به پایان برد.
منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.mesibook.com
پاسخ
 سپاس شده توسط Jack Daniel'ѕ ، Mohammad 77 ، ツClas$i☪ J☯ ツ ، محمد73 ، ×ThundeRBolT× ، reza789 ، ''HeisEnbErg'' ، Brooklyn Baby ، Cigarettes.at.daybreak ، amir 2000 ، امیرحسین خفن ، آسانا ، سورنا فاول ، mahdi.ir ، . . . P oo R ! A . . . ، mamad.frdis ، ~Mahnaz~ ، AYLIN♥♥♥♥ ، SPIDER MAN 4 ، داش صالح ، کیاندخت ، @پوریا@ ، Modern Thinking ، ★♕NIGHT STAR♕★ ، Interstellar ، Hadis Messi ، MAIKY2015 ، ○°łåmýå°○ ، آذین جون ، ѕтяong ، ⓩⓐⓗⓡⓐ
آگهی
#2
اينم سپاس و نظر واسه داداش عزيز
پاسخ
 سپاس شده توسط kourosh A ، ★♕NIGHT STAR♕★
#3
داداش دمت گرم . اصلا قد مهم ني اين طرفداراي رونالدو الكي بهونه گرفتن . Dodgy مهم بازيه كه مسي بهتره . حالا با اين دليلي كه اوردي بايد طرفداراي رونالدو دنبال يه بهونه ديگه باشن . Sleepy
دستت دردنكنه Heart
Jackson Pollock paint a picture, see my vision through it
پاسخ
 سپاس شده توسط kourosh A ، املیا ، ★♕NIGHT STAR♕★ ، Interstellar ، Hadis Messi
#4
اصلا حوصله ندارم...ولی کریس رونالدو بازیکن کامل تری نسبت ب مسی هستش....
همه تکنیک هاش کامل....
ولی مسی در یک زمینه رشد کرده ... ک یکی از زمینه هایی'غیر فوتبال 'ک رشد نکرده قدش بوده...
Cats are answer to everything                           


علت کوتاه قد بودن لیونل مسی(قابل توجه کسایی که به مسی میگن هورمونی) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ★♕NIGHT STAR♕★
#5
(26-10-2013، 0:15)AreCR7 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اصلا حوصله ندارم...ولی کریس رونالدو بازیکن کامل تری نسبت ب مسی هستش....
همه تکنیک هاش کامل....
ولی مسی در یک زمینه رشد کرده ... ک یکی از زمینه هایی'غیر فوتبال 'ک رشد نکرده قدش بوده...
رونالدو قدش بلنده و هیکلیه قدرتیه ولی مسی تاکتیکی تر و تکنکی تر از رونالدو هست اگر به همین سایت بری میبینی که بابت مسی و رونالدو چقدر قرار داد بستن مسی بازیکن باهوشیه و بازیخوانی بهتری نسیت به رونالدو داره
ارزش مسی بیشتره
پاسخ
 سپاس شده توسط Jack Daniel'ѕ ، Interstellar
#6
(26-10-2013، 0:15)AreCR7 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اصلا حوصله ندارم...ولی کریس رونالدو بازیکن کامل تری نسبت ب مسی هستش....
همه تکنیک هاش کامل....
ولی مسی در یک زمینه رشد کرده ... ک یکی از زمینه هایی'غیر فوتبال 'ک رشد نکرده قدش بوده...

نه . از هر لحاظي به غير از قدرت بدني حساب كني مسي بهتره
Jackson Pollock paint a picture, see my vision through it
پاسخ
 سپاس شده توسط ★♕NIGHT STAR♕★ ، Interstellar ، Hadis Messi
آگهی
#7
حتی اگه کوتاه هم باشه از همه بازیکنای دیگه بهتره
به ژاپنیه گفتن چرا مرگ بر امریکا نمیگین؟
گفتن ما عمل میکنیم.
گفتن یعنی چی؟
ژاپنیه گفت:همین که تلفن پاناسونیک ما رو دفتر رئیس جمهورشونه یعنی ما پیروز شدیم
پاسخ
 سپاس شده توسط kourosh A ، Jack Daniel'ѕ ، ★♕NIGHT STAR♕★ ، Hadis Messi
#8
هیچ کی به پای کریستیانیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ من نمیرسه!!!!!!p345
حقیقت تلخه ولی حقیقت حقیقته :tos:
پاسخ
 سپاس شده توسط Cigarettes.at.daybreak
#9
این ک میگم کریس بازیکن کامل تری.....)مهارت در ضربات ایستگاهی،ضربات سر،پرش های بلنر،شوت از راه دور ،تکنیک در هنگام بازی و...( هستش....
که کم پیش میاد ،بازیکنی همه این مهارت ها رو با هم داشته باشه......
نمی گم مسی بازیکن بدیه.........قدش هم هیچ ربطی به بازی فوتبالش ننداره ولی این مهارت ها رو نداره..........
منظورم از کامل تر دقیقا همونا بود......
الکی ک بهش لقب سلطان تکنیک رو ندادن.......
وآمادگی بدنی فوق العاده ای داره.......ثانیه به ثانیه مصدوم نمیشه......غیرتشم مثال زدنیه......
Cats are answer to everything                           


علت کوتاه قد بودن لیونل مسی(قابل توجه کسایی که به مسی میگن هورمونی) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Titiw
#10
4تا توپ طلا......سکوت
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  محمود فکری و یک تصمیم قابل تامل
  اخبار کوتاه ورزشی!
  برچسب غیر قابل‌فروش پرز روی ستاره همیشه مصدوم
  جهانبخش و فرصت کوتاه؛ شکست برایتون
  زنیت به گل ۳۴ آزمون توجه کرد(عکس)
  لیونل مسی نه، سیتی در مسیر جذب یک ستاره بزرگ (عکس)
  رونالد کومان: چنین نتایجی قابل بخشش نیست
  شبی که کریس رونالدو، لیونل مسی شد! (عکس)
  پیشنهادی دیوانه وار برای لیونل مسی! (عکس)
  لیونل مسی، در مرز انفجار! (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان