امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اموزش قدم به قدم همسایه جهنمی

#1
شروع بازی

مرحله اول- در کشتی:
ابتدا به سمت راست حرکت کنید به سمت جایگاه سبز و جلوتر رفته تا یک صندوقچه ببینید. از داخل صندوقچه صابون را برداشته صحنه‌ای از همسایه خواهید دید. شما باید صابون را بر روی سطل آب قرار دهید و سریع به پایین پله‌ها برگردید تا همسایه شما را نبیند. صحنه‌ای از لیز خوردن همسایه خواهید دید و یک سکه دریافت خواهید کرد. سپس به سمت چپ رفته و از داخل جعبه ابزار، سنجاق را بردارید و به سمت جعبه تقسیم رفته و از سنجاق بر روی آن استفاده کنید تا آن باز شود. باید سنجاق را طوری نگه‌دارید که کل دایره سبز شود. پس از انجام این کار یک چاقو و آچار دریافت خواهید کرد. از سمت چپ سریع به بالای پله‌ها رفته و از چاقو بر روی میز ناهار خوری استفاده کنید و از همان قسمت به پایین برگردید. خواهید دید که همسایه پس از شکستن میز از زن کتک می‌خورد. به سمت راست رفته و از داخل صندوقچه یک صابون دیگر بردارید. به بالای پله‌ها رفته و از صابون بر روی سطل آب استفاده کنید. سریع از آچار بر روی نرده کنار سطل آب استفاده کنید تا پیچ آن را باز کنید. سپس همسایه آمده و پس از لیز خوردن در کشتی به داخل آب پرت می‌شود و یک سکه دیگر خواهید گرفت.حالا مرحله را تکمیل کرده‌اید. با زدن علامت سبز رنگ در پایین سمت راست صحنه، به مرحله بعدی راه پیدا خواهید کرد. اما اگر می‌خواهید امتیاز کلی این مرحله را دریافت کنید، علامت تیک را نزنید. اگر می‌خواهید سکه چهارم را دریافت کنید از سمت راست پله‌ها وقتی همسایه به سمت نرده کشتی رفت سریع به بالا رفته و از داخل ظرف، اسپاگتی را برداشته و به پایین برگردید. صبر کنید تا همسایه دوباره به سمت نرده‌ها برگردد. سپسبه بالا برگشته و از اسپاگتی آغشته به سس بر روی کلاه او استفاده کنید و به پایین برگردید. در این صورت هر چهار سکه این مرحله را به دست
آوده‌اید و مرحله اول نیز به پایان می‌رسد.

مرحله دوم- سرقت پیشرفته:
در اینجا اول به سمت سطل آشغال رفته و تکه‌ای از گوشت کوسه ماهی را بردارید. از پله‌ها پایین رفته و سطل سبز رنگ را در سمت راست بردارید. به بالا برگشته و از سطل بر روی آکواریوم استفاده کنید تا یک مارماهی در داخل سطل آب بیفتد. پایین پله‌ها آمده و از تابلو در سمت چپ، دهان اره‌ماهی را بردارید. دوباره از اره ماهی بر روی پل استفاده کنید. به سمت چپ و سپس بهپایین پله‌ها رفته و از کنار زن همسایه مقداری جلبک بردارید. در این قسمت شما باید دو کار را با هم انجام دهید. باید وقتی که همسایه در بالا است به سمت سایه‌بان آن رفته و در سمت راست، شن کش را به زمین بیندازید. سپس از جلبک بر روی آن استفاده کنید تا روی آن را بپوشانید و سریع به سمت چپ برگردید. در اینجا دو سکه دریافت خواهید کرد یکی برای پل و دیگری برای شنکش و اگر می‌توانید در همین حال به سمت لانه خرچنگ رفته و با انبر او را بیرون بیاورید و داخل ظرف نوشیدنی همسایه بیندازید. سریع به سمت چپ برگردید. از تکه گوشت کوسه بر روی زیر دریایی بچه همسایه استفاده کنید تا از آن یک کوسه بسازید. شما این مرحله را به پایان رسانده‌اید. می‌توانید برای سکه آخر سطل آب که مارماهی را داخل آن انداخته‌اید به سمت دریاچه زیر پل برده و از آن در داخل آب استفاده کنید.

مرحله سوم- تصرف کابین:
ابتدا به سمت راست رفته و از پشت پیشخوان، غذا را برداشته و از پله ها بالا بروید. وقتی همسایه آنجا نیست در بالا اول توپ آهنی سپس روغن‌دان را بردارید. به سمت چپ راه را ادامه دهید و از پشت داربست آچار را بردارید. به پایین پله‌ها رفته و از توپ آهنی بزرگ بر روی هندوانه استفاده کنید تااولین سکه را بدست بیاورید. به سمت دستشویی بروید و از ظرف غذا استفاده کنید تا سکه دوم را نیز بدست بیاورید. سریع به سمت راست رفته و از آن سمت به پایین پله‌ها رفته و وقتی همسایه به بالای پله‌ها رفت به سمت دوچرخه رفته و از آچار بر روی آن استفاده کنید تا پیچ آن را شل کنید. در اینجا مرحله به پایان رسیده است. برای گرفتن سکه‌های مخفی به سمت ساک دستی، همان‌جا که ظرف غذا را بدست آوردید رفته و از داخل آن جوراب را برداشته و از سمت راست بالا بروید و از آن روی موتور استفاده کنید. از روغن‌دان بر روی سیفون دستشویی استفاده کنید تا تمامی سکه‌ها را بدست بیاورید.

مرحله چهارم- در آوردن صداهای عجیب:
در ابتدای این مرحله باید یک عروسک از دستگاه پشت سر خود بدست بیاورید. از آن بر روی بچه همسایه استفاده کنید تا دینامیت را دریافت کنید. در پشت سر یک آجر بردارید. در سمت راست قیچی را بردارید. از دینامیت بدست آمده بر روی ساندویچ‌های روی میز استفاده کنید. سپس سریع از سمت راست به پایین آمده و از قیچی بر روی گردنبند مروارید استفاده کنید تا آن را پاره کنید. در سمت چپ از آجر بر روی تخته کاراته ( مخصوص شکستن سنگ) استفاده کنید. از همین سمت لوله را بردارید و به بالا رفته و از لوله بر روی طبل استفاده کنید. کاسه‌ای که در کنار گلدان نزدیک پله‌های سمت راست بدست خواهید آورد در بالا از گریس پر کنید. از گریس بر روی ارابه واقع در پایین پله‌ها در سمت چپ که زن همسایه بر روی آن نشسته است استفاده کنید تا تمامی سکه‌ها را بدست بیاورید.

مرحله پنجم- تمرکز در بازی پینگ پنگ:
ابتدا از قفس مرغ یک تخم مرغ بدست بیاورید. به سمت راست رفته و از داخل جعبه یک تیوپ دوچرخه بردارید. در کنار آن چکش و چند عدد میخ را بردارید. به پایین پله‌ها برگشته و در غیاب همسایه از تخم مرغ بر روی توپ پینگ پنگ استفاده کنید. در کنار آن از روی زمین طناب لنگر کشتی را بردارید. از همان سمت به بالا رفته و به پیش آشپز رفته و صبر کنید تا او عینکش را بر روی پیشخوان بگذارد. سپس عینک او را بردارید. تیوپ را روی بشکه مارماهی‌ها قرار دهید تا دومین سکه را بدست بیاورید و وقتی که همسایه به سمت میز پینگ پنگ رفته سریع به پایین بروید و یک دینامیت از جعبه دینامیت‌ها بردارید. از طناب بر روی موشک‌های فشفشه‌ای استفاده کنید. از چکش و میخ بر روی تخته موج سواری استفاده کنید و سریع به بالا برگردید. شما مجبور نیستید همه این کارها را با هم انجام دهید می‌توانید یکی یکی این وسایل را استفاده کنید. به بالا رفته و به سمت پل و سپس به آن طرف پل رفته و از دینامیت بر روی مجسمه استفاده کنید. سپس از عینک استفاده کنید تا نور آفتاب به عینک بخورد و پس ار برخورد نور به دینامیت منفجر شود و سر مجسمه بر زمین بیفتد. آن را بردارید و به پایین پله‌ها بروید و به جایی که بچه همسایه یک مجسمه شبیه مجسمه ای که شما بدست آورده‌اید با شن درست کرده است بروید و از سر مجسمه بر روی مجسمه بچه استفاده کنید. در اینجا همه سکه‌ها را بدست آورده‌اید.

مرحله ششم- هر تیر یک ضربه:
ابتدا از جعبه سمت راست یک کیسه آب جوش بردارید و در کنار آن تکه طناب را بردارید. صحنه‌ای خواهید دید. به بالا رفته و از کیسه آب جوش بر روی بالش‌ها استفاده کنید و سریع در لوله بخاری کنار آنها مخفی شوید. خواهید دید که همسایه پس از برداشتن کیسه آب جوش و دادن آن به مادر خود کتک خواهد خورد. از داخل لوله بخاری بیرون بیایید و وقتی همسایه به پایین رفت و مادر او هم خوابید به سمت جعبه اتوماتیک رفته و از داخل آن چسب دندان مصنوعی را بردارید. عروسک خرگوش و زیر انداز او را هم بردارید و سپس سریع به سمت راست بروید. از چسب دندان مصنوعی بر روی جعبه فشفشه‌ها استفاده کنید. به پایین پله‌ها بروید. از زیرانداز عروسک بر روی میله وزنه‌برداری استفاده کنید. وقتی همسایه بالا رفت به سمت دستگاه تیرانداز رفته و عروسک را برروی جعبه استفاده کنید. از تکه طناب بروی تفنگ کنار پله‌ها استفاده کنید تا تمامی سکه‌ها را بدست بیاورید.

مرحله هفتم- مادر عزیز:
دراین مرحله یک خار دریایی از زمین بردارید. در پشت زن همسایه یک رکاب دوچرخه و در کنار آن فنر موتور را بردارید. صبر کنید تا همسایه به پیش مادر خود برود. سپس به سمت سایه‌بان او بروید و بطری نوشیدنی را از کنار آن بردارید. به سمت راست و به بالا بروید و بطری نوشیدنی را به آشپز بدهید و سطل کنار آن را بردارید. انبر را هم بردارید. به پایین برگشته و با انبر بدست آمده یک خرچنگ صید کنید. چرچنگ را درون صدف کنار زن همسایه قرار دهید. به سمت چپ رفته و از توپ خاردار بر روی صندلی همسایه استفاده کنید. وقتی مادر او خواب است به بالا رفته و از فنر زیر تخته شیرجه استفاده کنید. سطلی که بدست آورده‌اید را از شیر کنار تخته شیرجه پر کنید و به سمتفیل بروید. سطل را کنار فیل بگذارید. شما می‌توانید درون صندوقچه کنار بچه همسایه رفته یا می‌توانید یک خرچنگ دیگر صید کنید و یک توپ خاردار دریایی هم بدست بیاورید. خرچنگ را روی قطعه شنی استفاده و از توپ خاردار دوباره بر روی صندلی استفاده کنید. سپس سریع مخفی شوید( نکته: شما باید وقتی همسایه یکبار بر روی صندلی نشست دوباره توپ خاردار را روی آن قرار دهید).

مرحله هشتم- بالای ابرها:
در این مرحله بیل و بادکنک را در کنار یکدیگر بردارید. به سمت چپ رفته سوراخ موشی خواهید دید. شما باید طی دو مرحله دو موش بدست بیاورید. برای این ‌‌که کار را سریع‌تر انجام دهید یک موش گرفته و سپس به سمت راست رفته و وقتی که مادر همسایه به دستشویی رفت به پایین رفته و از موش اول بر روی لانه مار استفاده کنید و مار را بگیرید. سپس در سمت راست سگ را آزاد کنید و یک تیز کننده بردارید. سریع گچ را از تخته بردارید. در روبرو سیم قرمز رنگ را بردارید. سپس به سمت چپ رفته و از تیز کننده بر روی دستگاه تمیز کننده کفش استفاده کنید. به بالا رفته و از مار بر روی کاسه صدقه استفاده کنید. از تکه سیم هم بر روی فلکه آب استفاده کنید. به راست رفته و سمت مرتاض، بادکنک را بر روی فلوت او بگذارید و بیل را به پشت الاکلنگ بچه همسایه ببندید. یک موش دیگر بگیرید و آن را به پیش فیل برده و فیل می‌ترسد و فرار می‌کند. سریع از گچ استفاده کنید و خط سفید را کمی جلوتر بکشید. سپس سریع شن کش را در کنار دستشویی به زمین بیندازید. شما باید قبل از آزاد کردن سگ، شن کش را زمین انداخته باشید. در این صورت کل این مرحله تکمیل خواهد شد.

مرحله نهم- سوختن در آرزوها:در ابتدا گالن بنزین و کبریت را در کنار درخت نخل بزرگ بردارید. از چاقو در صفحه موجودی بر روی پالون گاو استفاده کنید. به بالا بروید و از بنزین در جلوی مرد آتش باز استفاده کنید. با چاقو کمی گل روبروی خود بچینید. به پایین از پله‌های سمت راست آمده تکه دستمال و مکنده آتش را بردارید. سپس به بالا برگردید. به سمت جایی که آتش و زغال است رفته و از مکنده آتش بر روی آن استفاده کنید تا آن را روشن کنید. از بنزین هم بر روی جام آتش استفاده کنید. از دستمال بدست آمده بر روی زغال‌ها استفاده کنید. سپس به سمت چپ رفته و از کبریت بر روی دریچه استفاده کنید و در داخل سبد مخفی شوید. صبر کنید تا همسایه به داخل حمام بروید. سپس سریع بیرون آمده و از دستمال آغشته به زغال روی کفش‌های او استفاده کنید و سریع به داخل سبد یا به سمت گاو بروید و از گل‌های بدست آمده بر روی گاو استفاده کنید تا او به شما مقداری په‌هن بدهد. از په‌هن بر روی دستگاه بستنی سازی استفاده کنید تا این مرحله نیز به اتمام برسد.

مرحله دهم- سر افکندگی:
در اینجا به بالا رفته و از ظرف، استخوان را بردارید. به پایین در سمت چپ صحنه رفته و پاروی کوچک را از لب ساحل که همسایه خوابیده است بردارید. در کنار آن روغن‌پاش را بردارید و در سمت دیگر استخر، تور ماهی‌گیری را نیز بردارید، به طوری که زن متوجه حضور شما نشود در این صورت کتک خواهید خرود. به سمت فیل رفته و پاروی کوچک را کنار آن بگذارید تا صحنه‌ای ببینید.می‌توانید در بشکه مخفی شوید تا همسایه شما را نبیند. از استخوان بدست آمده بر روی ظرف غذای سگ استفاده کنید. مقداری روغن هم بر روی تخته شیرجه بریزید تا سومین سکه را بدست بیاورید. به سمت پایین صحنه در سمت راست بروید و یک توپ خاردار دریایی در کنار مغازه کلاه فروشی بردارید. از توپ خاردار بر روی صندلی راحتی مرد همسایه استفاده کنید تا چهارمین سکه را بگیرید. صبر کنید تا زن همسایه به حمام بروید و سپس کرست او را بردارید. در سمت چپ پایین صحنه یک انبر دست خواهید دید. بر روی تیر چراغ برق آن را با کمک تور ماهی‌گیری بردارید. از انبر دست بر روی شیر فلکه استخر استفاده کنید تا آب آن خالی شود و یک هشت پا به زمین بیفتد. هشت پا را برداشته و به سمت راست رفته و هشت پا را بر روی کلاه‌ها قرار دهید و سپس به سمت بالا به سمت هندوانه‌ها بروید. از کرست بر روی هندوانه‌ها استفاده کنید تا یک هندوانه درون آن قرار دهید. به سمت تیر چراغ برق رفته و از کرست حاوی هندوانه بر روی آن استفاده کنید تا چراغ بشکند. حالا در سمت راست یک توپ خاردار دریایی بردارید و بر روی صندلی راحتی ساحلی مرد همسایه قرار دهید و دوباره یک توپ خاردار دیگر بردارید. به سوی مغازه کلاه فروشی رفته و خاررا روی کلاه استفاده کنید. حالا پنهان شوید تا صحنه‌ها را یک به یک تماشا کنید و مرحله به اتمام برسد.

مرحله یازدهم- همسایه در آنسوی ناحیه:
ابتدا بطری حاوی مایع را در سمت چپ کابین بردارید. سپس وارد کابین شده و میزهای دراور را بررسی کنید تا یک سکه بدست بیاورید. تابلوی عکس را بررسی کنید تا سگک کمربند را بدست بیاورید. بشقاب را بررسی کنید( در کنار تخت‌‌خواب) و سوسیس را بردارید. به بیرون از کابین برگشته و منتظر شوید مادر همسایه به خواب برود. به بالا سمت او رفته از سمت راست، کپسول آتش خاموش‌کن را بردارید و سوسیس را به سگ کنار او بدهید. حالا قادر خواهید بود کیف او را بررسی کنید. این کار را انجام داده تا یک سوهان پیدا کنید. به سمت چپ رفته و از بطری مایع روی ظرف شیرینی‌های کنار بچه(Olga زن با لباس قرمز) استفاده کنید. از سوهان روی تابلوی دستشویی استفاده کنید تا مدخل ورودی زنان و مردان را تغییر دهید. به سمت چپ رفته و از سگک کمربند بر روی چوب ماهی‌گیری استفاده کنید. قبل از اینکه مادر همسایه متوجه شما شود به پایین پله‌ها رفته و از کنار پله‌ها کپسول هوا را بردارید. دوباره به بالای پله‌ها برگشته و از کپسول هوا روی شیپور کوچک بچه Olga استفاده کنید. به کابین پایینی برگشته سپس دوباره کمی به سمت راست رفته و از جعبه کنار پله‌ها یک کپسول هوا بردارید و به سمت قایق نجات رفته و از سوهان بر روی طناب قایق استفاده کنید تا آن را ببرید. حالا به سمت راست رفته و از کپسول هوا روی تیوپ مخصوص غواصان استفاده کنید. صندلی راحتی کنار قایق نجات جای خوبی برای مخفی شدن است. صبر کنید تا یکی یکی حقه‌های شما اجرا شود و سکه‌ها را دریافت کنید. حالا قبل از اینکه همسایه به سوی شما بیاید به بالای پله‌ها رفته و موقعی که مادر همسایه خواب است به سوی باجه تلفن کنار دستشویی رفته و از سکه بر روی باجه استفاده کنید. همسایه وارد کابینمی‌شود تا تلفن را جواب بدهد. حالا به پایین رفته ودر صندلی راحتی پنهان شوید تا مرحله به اتمام برسد.

مرحله دوازدهم- عملیات:
در نقطه شروع، یک اسکلت کنار ورودی وجود دارد. آن را بررسی کنید و خنجر زنگ زده را بردارید. سمت راست به بالای پله‌ها بروید و در مجسمه سمت چپ گذرگاه پنهان شوید. پس از اینکه همسایه و مادرش متفرق شدند. به سمت گذرگاه رفته و در بالای ناحیه اهرم را از روی زمین بردارید. به سمت گذرگاه برگشته و آشیانه طوطی کنار مجسمه را بررسی کنید تا یک الماس بدست بیاورید. در مجسمه پنهان شده تا مادر بیاید و پس از مدتی برود. سریع بیرون آمده و از اهرم با بشقاب سنگی روی زمین سمت راست استفاده کنید تا یک سکه و الماس دیگر بدست بیاورید. حالا به بالا داخل گذرگاه برگشتنه و دو الماس را در چشمان مجسمه بزرگ سنگی قرار دهید تا مکانیسم کنار آن فعال شود. از خنجر زنگ زده بر روی مکانسیم استفاده کنید تا یک چاقوی تیز بدست بیاورید. به سمت گذرگاه برگشته و در کنار درب، ذرت را بردارید. به پایین برگشته و از چاقوی تیز بر روی طنابی که همسایه با آن بازی می‌کند استفاده کنید تا آن را ببرید. در کنار طناب، ریسمان کلفت را بردارید و در مجسمه پنهان شوید. پس از رفتن همسایه و مادرش، بیرون آمده و به پایین پله‌ها، رو به ساحل بروید. از ذرت بر روی طوطی در کنار ساحل استفاده کنید. پس از آن، سکه را بر روی دستگاه ژتون انداز کنار قایق استفاده کنید. به سمت چپ رفته و از اهرم بر روی درب معدن استفاده کنید تا دینامیت بدست بیاورید. به سمت گاو مکانیکی رفته و از طناب بر روی آن استفاده کنید. به سمت راست میز کنار گاو وحشی رفته و از سطل رنگ بر روی میز استفاده کنید. سپس از دینامیت بر روی جعبه سیگار استفاده کنید. حالا به پایین ناحیه ساحل رفته و در گاری کوچک پنهان شوید تا حقه‌ها یکی یکی اجرا شوند و مرحله تمام شود.

مرحله سیزدهم- خوردن و خورده شدن:
این مرحله نیاز به این دارد که به ترتیب اجرا شود. ابتدا بسته سیمان را کنار وودی در شروع بازی بردارید. به پایین پله‌ها رفته تا به ساحل برسید و از بوته‌های فلفل یک عدد فلفل بردارید(در سمت راست پله‌ها، کنار ساحل) به سمت چپ ساحل رفته و استخوان آرواره کوسه ماهی و گوشت مرغ را بردارید. از جسد، فلفل سیاه را بردارید. حالا به بالا به سمت چپ پله‌ها رفته و از بسته سیمان بر روی وان حمام بیابانی( کنار گاو) استفاده کنید. به سمت راست رفته و بطری درباز را بردارید. به بالای گذرگاه در بالای مرحله رفته و گل و دست مجسمه را بردارید. به پایین برگشته و به سوی گاو وحشی برگشته و از گل بر روی آخور استفاده کنید. مادر همسایه به بالای مجسمه برمی‌گردد. به سمت راست ناحیه رفته و از گوشت مرغ بر روی گیاه گوشت‌خوار و سپس از آرواره کوسه بر روی آن استفاده کنید. حالا گل بزرگ می‌شود. به بالای خود نگاه کنید تا سفره غذایی ببینید. از فلفل و فلفل سیاه بر روی سفره غذا استفاده کنید. به بالای برگشته و به سمت سوسک‌های گوشت‌خوار رفته( در پایین ساحل، سمت چپ) و از بطری درباز بر روی آنها استفاده کنید تا بطری حاوی سوسک داشته باشید. نگاه کنید همسایه در پایین ساحل کنار قایق نباشد. به سمت قایق رفته و از بطری حاوی سوسک‌ گوشت‌خوار بر روی ظرف غذا در داخل قایق استفاده کنید. به سمت سوسک‌ها برگشته و از دست مجسمه بر بر روی اهرم گاو مکانیکی استفاده کنید. به سمت چپ رفته تا همسایه ظاهر شود و حقه‌های شما یکی یکی اجر شوند و مرحله به اتمام برسد.

مرحله آخر- نترس:
ابتدا همسایه را دنبال کنید. این کار را با کمی تاخیر انجام دهید. از سمت چپ کابین پایینی، فرش را برداشته و به سمت راست برگشته و از فرش روی دریچه استفاده کنید. به سمت چپ برگشته و جعبه خشاب را بردارید. به بالای پله‌ها رفته و وقتی همسایه تفنگ بازی را به اتمام رساند و به سمت پایین ناحیه رفت، به سمت راست هنگامی که مادرش خوابیده است بروید و از جعبه خشاب بر روی اسلحه آتش انداز کنار درب کابین و مادر( جعبه قرمز) استفاده کنید. خرده شیشه را از پایین جایگاه اسلحه بردارید. از پادری درب کابین شماره کد را بردارید. سپس قرص‌های خواب را از کیف مادر همسایه بردارید. به عرشه پایینی برگشته و از خرده شیشه پس از اینکه همسایه توسط فرش به پایین دریچه افتاد بر روی دریچه استفاده کنید. همسایه را دنبال کنید و به عرشه بالاییبروید و وقتی او به پایین برمی‌گردد در صندلی راحتی کنار مادرش پنهان شوید. پس از اینکه همسایه توسط دریچه به پایین افتاد سریع به سوی دریچه حرکت کنید و دو عدد ماهی را بردارید. حالا مسیر همسایه تغییر می‌یابد. وقتی همسایه به بالا برگشت به سمت چپ رفته و به سوی گل‌های کنارOlga( زن با لباس قرمز) رفته و از ماهی بر روی گلدان گل استفاده کنید. به عرشهپایینی بروید. پس از دیدن صحنه ماهی و گلدان، Olga به حمام می‌رود. به سوی حمام رفته و وقتی او وارد شد دستمال را از کنار درب حمام بردارید. Olga سطل آب را بیرون قرار می‌دهد، ماهی دیگر را بر روی سطل آب قرار دهید. حالا به کابین بالایی برگردید و از دستمال بر روی آینه در سمت چپ کابین استفاده کنید. آینه تمیز می‌شود و طوطی با آن برخورد می‌کند و بیهوش می‌شود. بهسوی طوطی رفته و کلید را بردارید. به سمت درب کابین برگشته و از کلید بر روی درب استفاده کنید و وارد شوید. صبر کنید وقتی کاپیتان به خواب رفت از قرص‌های خواب‌آور بر روی لیوانش استفاده کنید تا او بیهوش شود. پس از بیهوشی کامل کاپیتان از شماره کد بر روی سکان کشتی استفاده کنید. سریع به بیرون آمده و در صندلی راحتی پنهان شوید تا صحنه‌ها را همراه با حقه‌هاببینید و صحنه پایانی را تماشا کنید.

پایانTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongue
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان