امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دزدی های مبین نت

#1
پس از حدود 9ماه سکوت از ابتدای زمستان 91 تا حالا، هم اکنون در پاییز92 با دستی پر به خدمت شاکیان مبین نت آمده ایم
جرمی بزرگ که روز 10/10/92 توسط مبین نت رقم خورد و پرونده ای بس پیچیده در شعبه دوم بازپرسی دادگاه جرائم رایانه ای (جرائم اینترنتی) و نیز همزمان با آن در مرکز پلیس فتا (پلیس مبارزه با جرائم اینترنتی) تهران تشکیل گردید که با توجه به ابعاد پیچیده پرونده و عمومی بودن جرم و وجود گره های بزرگ، اتفاقات بسیار مبهمی رخ داد که بزودی شرح کامل ماوقع بهمراه مستندات کاملا قانونی و رسمی منتشر خواهیم نمود

از نکات جالب این پرونده، گشایش گره ای بزرگ در زمینۀ اشتراک اینترنت است که مدتهاست خبرگزاریهای کشور از آن بعنوان حلقه مفقوده یاد مینمایند که راز این حلقه مفقوده یا همان پرتغال فروش، در این پرونده گشوده شده است

شایان ذکرست که بررسی این پرونده بنا به دلایلی، خارج از فعالیت پلیس فتا تهران و دادگاه جرائم اینترنتی قرارگرفته است و مستقیماً توسط شخص محترم ریاست قوه قضائیه، فرمانده محترم کل ناجا، وزیر محترم ارتباطات و فن آوری، دادستان کل کشور بعنوان مدعی العموم و برخی دیگر از مقامات رسمی کشور بررسی خواهد گردید و ایضاً بعلت وجود برخی ابهامات در قانون، مجلس محترم شورای اسلامی نیز از بررسی کنندگان این پرونده، همزمان با دادرسی خوهد بود
علت سکوت خبری بنده بعنوان شاکی پرونده و نیز برخی عدم پیگیریهای دیگر، صرفاً در راستای برخی رازگشایی ها بود که اینک با فرارسیدن زمان مناسب، کلیه اقدامات بطور علنی صورت خواهد گرفت
البته بخشی از زمان پیگیری بستگی به اقدامات مقامات مذکور دارد که مستدعی است پیشگام گردند




[rtl]کم فروشی، ترکیدگی مودم، عدم ارائۀ خدمات، عدم پاسخگویی و... فریاد مدیریت یک خبرگزاری دیگر را نیز در پایان مرداد91 درآورد. لینک کامل خبر:[/rtl]

[ltr]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
www.citna.ir/مبین نت مشتری مداری را از دستور کار خود خارج کرد
[/ltr]


[rtl]سایت فوق (خبرگزاری سیتنا) چندمین سایت خبری درشش ماه گذشته است که ناچار به انتشار تجربیات تلخ خود از وایمکس مبین نت شده است[/rtl]

[rtl]*********************[/rtl]

[rtl]آخرین دزدی رسمی مبین نت در خرداد91 از ما:[/rtl]

[rtl]درآغاز روز 9/3/91 ساعت 12:03درحال استفاده از اینترنت بودم که ناگهان به صفحۀ ecare مبین نت هدایت شدم و این به منزلۀ پایان یافتن تاریخ مصرفم میباشد. و این درحالی بود که هنوز تا ساعت 17:20عصر 9خرداد جهت استفاده مهلت داشتم. بلافاصله با شمارۀ 096790 تماس گرفتم اما تا ساعت 2:30بامداد موفق به برقرای ارتباط نشدم و همواره باپیام "مرکزتماس باترافیک سنگینی مواجه است" مواجه میشدم. سرانجام تماس برقرارشد اما اپراتور مربوطه اظهارداشت که نمیتواند اکانتم را وصل نماید[/rtl]

[rtl]پس از دو ساعت پیگیری و سختگیریهای فراوان، اپراتورها به این نتیجه رسیدند که باید اکانت قبلی ام را سوزانده و شارژ جدید بگیرم. فلذا بلافاصله وجه را به حساب انها واریز نموده و اکانتم وصل شد.[/rtl]

[rtl]ظهر همان روز با مبین نت تماس گرفتم که باید 17ساعت اکانت سوخته شده+800مگ حجم ازبین رفته را برگردانید[/rtl]

[rtl]ابتدا قصور و کم کاری خودراپذیرفتند و چندساعت بعد، 16ساعت به پایان مصرفم اضافه شد اما 800مگ حجم را ندادند.[/rtl]

[rtl]وقتی پیگیری نمودم شخصی بنام مقدم که خودرا مدیر بخش پشتیبانی معرفی نموده بود، ادعا کرد که حجم را برمیگرداند. فردای آنروز ساعت 16عصر تماس گرفت و اظهار داشت که حجم برگردانده شده است.[/rtl]

[rtl]اما باگذشت 10روز هیچ خبری نشد. فلذا برای تماس با وی اقدام نمودم اما به دستور او، اپراتورها از اتصال تماس با وی خودداری می نمودند و در نهایت، شخصی بنام ادیب باگستاخی تمام از جانب مقدم گفتش: که شما اگر حرفی شکایتی داری بیا اینجا ببینم چی میگی؟[/rtl]

[rtl]درپی این گستاخی، پس از ساعتها تماس و با چندترفند، بالاخره مقدم را پای تماس کشاندم.[/rtl]

[rtl]وقتی علت عدم بازگرداندن حجم را خواستار شدم گفتش که: "از طرف مدیریت مبین نت ایمیل امده است که حجم شما را برنگردانیم و این یک دستور است"[/rtl]

[rtl]وقتی گفتم که میروم به رگولاتوری از شما شکایت میکنم گفتش که "بروهرجا دلت میخواد وپیش هرکی دلت میخوا شکایت کن. این حجم، حقته اما ما نمیدیمش"[/rtl]
[rtl]سرانجام به رگولاتوری شکایت کردم [/rtl]

[rtl]وامروز در تاریخ 10/4/91 یک دزدی علنی دیگر به وقوع پیوست که سرفرصت شرح آن درج میگردد[/rtl]

[rtl]و سرانجام مشخص گردید که حق با بنده است و حجم باید برگردد که البته باز هم شرکت مبین نت نسبت به این دستور رگولاتوری، هیچ واکنشی نشان نداد[/rtl]












[rtl]مطالب این وب، به مرور زمان، بروز میگردد و موقتاً فقط به شرح تیتر وار مطالب بسنده نموده ایم. البته امیدواریم گوش ناشنوای مدیران مبین نت، پذیرای حقیقت موجود باشد.[/rtl]


[rtl]در تاریخ 4/10/90 از ساعت 20 تا پایان شب، هرچه با مبین نت تماس میگرفتم، پیام میداد که مرکز تماس، با ترافیک سنگینی مواجه است. بالاخره در تاریخ 5/10/90 حدود 1بامداد، شخصی بنام مصیبی مثلاً جهت پاسخگویی، اعلام آمادگی  نمود، اما تا 3صبح با او حرف زدیم و به نتیجه نرسیدیم.[/rtl]


[rtl]در بین صحبتها، وقتی نتوانست ادلۀ درست و منطقی، برای پاسخم بیاورد، گفتش که "در مبین نت به ما گفته اند که اینطور مواقع بگوییم مشکل از بانک ملت است و خدمات بانک، ضعیف است"[/rtl]


[rtl]وقتی دلایل کافی مبنی بر مقصر نبودن بانک ملت آوردم، پاسخ داد که "بین خودمان باشد. من هم میدونم تقصیر از مبین نته و این ضعف از شرکته. اما خب باید یه جوری سروته ماجرا را هم بیاریم یا نه؟ ایا باید رضایت شما را بدست بیاریم با نه؟"[/rtl]


[rtl]این ادعای این کارمند، واقعاً جای تفکر دارد. از دیگر ادعاهای او، عدم وجود مدیریت است. طبق 4بار اظهارات جداگانۀ او، پرسنل خانم مبیننت، فقط تا2 بعدازظهر کار میکنند و پس از آن میروند. و شیفت اقایان میشود. وقتی پرسیدم مدیر شما خانم پرشان است؟ پاسخ داد که"خیر. این خانم فقط روزها مدیر بخش تماس فروشه و ما شبها مدیر نداریم و مستقل هستیم"[/rtl]

پرسیدم اگر بانک ملت ضعیفه، پس چرا بانکتونو عوض نمیکنید؟ گفت" متأسفانه هیچ بانکی تاکنون نتوانسته خدمات خوبی را به ما ارائه دهد"


[rtl]در تاریخ 3/8/90 حدود ساعت 2ظهر، با مدیر بخش شکایات،که خاتمی بنام ذهب زاده میباشد داشتم بعلت مشکوک بودنم به کم شدن بی دلیل حجم ماهانه ام صحبت میکردم. اما این شخص، بنده را تهدید نمود که یا باید دو کارمند دیگر مبین نت بنام میرحقانی و کمیلی زاده را با لقب خانم و اقا صدا کنم یااینکه حاضر به پیگیری مشکلم نیست و گوشی را قطع میکند. وقتی به هزار زبون و زحمت بهش فهموندم که این یک امر شخصی است و هیچ کسی نمیتواند دیگری را وادار نماید که دیگران را چطور صدا نماید، با تندی و بی حوصلگی، مشکل بنده را بصورت سطحی پیگیری نمود.[/rtl]



[rtl]جالب اینجاست که همان روز، دریک وند، مدیر دفتر ناصر اصفهانی، مدیر کل مجموعه، طبق اعترافی علنی اظهار نمود که مبین نت، پس ازگذشت 4ماه از شکایت بنده از برخی پرسنل مبین نت با عدم پیگیری بموقع و فرار از پاسخگویی، ضعف خود را نشان داده است. البته همان روز، قرار شد برود از مدیر بخش منابع انسانی برای پیگیری شکایتم از توهین ذهب زاده وقت بگیرد ولی هنوز که هنوزه، پس از گذشت دوماه، داره وقت میگیره. اقای دریک وند، هروقت نوبت ما شد، لطفاً با بنده از 12ظهر به بعد، تماس بگیرید. مننننننننننننننتظرم ها. تماس همه روزه از12ظهر الی 12شب: 02155818943[/rtl]


[rtl]و اما بشنوید از زبان دریکوند، سرنوشت پروندۀ بسیار جنجالی توهین علنی مسعود لک، کارمند جزء روابط عمومی را که مدعی مدیریت کل نیز بود: "اقای اصفهانی گفتند که اقای لک از واحد روابط عمومی به واحد دیگه ای منتقل شده اند و بنابراین دیگه شکایت شما قابل پیگیری نیستش"[/rtl]


[rtl]توصیۀ سودآور بنده به شما خوانندۀ گرامی: اگر قصد درآمد خوب یا تخلیۀ هرگونه شیطنت درونی را دارید، در اولین فرصت، در مبیننت استخدام شوید. سپس هر چه دلتان میخواهد انجام دهید و بلافاصله درخواست تغییر موقعیت شغلی در همان شرکت را دهید. اقای ناصر اصفهانی، مدیریت عامل مبین نت، تضمین مینمایند که هیچ شکایتی علیه شما، فایده نداشته و قابل پیگیری نخواهد بود. البته باید بیشتر تحقیق نمایم که آیا این حرف، واقعاً گفتۀ ناصراصفهانیست یا اینکه دریک وند آن را بیان داشته است؟[/rtl]








متن کامل ایمیل خانم پرشان، مدیر واحد پاسخگویی بخش فروش وایمکس مبین نت، به اقایان خانی و کمیلی زاده و عدم پاسخگویی ایشان به این ایمیل.
فایل صوتی پاسخ منشی اقای کمیلی زاده از طرف ایشان،که هم بصورت تلفنی و هم از طریق ایمیل گویای خانم پریشان، در جریان توهین اقای لک به بنده قرار گرفتند و حتی منشی ایشان، صراحتا اعلام داشتند که ایشان بیان نموده اند این موضوع به وی ربطی ندارد و فقط از اقای چهره قانی، مدیر روابط عمومی مبیننت خواسته اند که این مورد را پیگیر شوند ولی اقای چهره قانی بلافاصله دستور دادند که تماس تلفنی بنده را وصل ننمایند و خود اقای لک با بنده صحبت کند و آقای مسعود لک نیز با گستاخی هر چه تمام گفتند که:
برو هر کاری دلت میخواد بکن. اگر باز هم زنگ بزنی کاری میکنم که یادت بره اینترنت چیه وتا عمر داری نتونی حتی یه مانیتور رو روشن کنی.

ایا واقعا این برخوردها در شان یک شرکت سرویس دهندۀ خدمات عمومی هستش؟














ماجرای کامل توهین یکی از کارمندان روابط عمومی مبین نت بنام مسعود لک به بنده در تاریخ 1390/5/1:

پیرو عدم پیگیری و عدم پاسخگویی مدیرکل شرکت مبین نت اقای ناصر اصفهانی و پس از آن، مدیر کل فروش مجموعۀ مبین نت، اقای کمیلی زاده مبنی بر بارها و بارها اعلام شکایت بنده توسط ایمیل، سایر مدیران ارشد مبیننت و تماسهای تلفنی مکرر، ناچاراً صدای صبط شدۀ تلفنی اقای مسعود لک، که با بنده تماس گرفته، هتاکی نموده و گوشی را قطع نمودند، بزودی در این وب منتشر میگردد تا سایر هموطنان، بین ما قضاوت نمایند






مطالب این وب در دست بروزرسانی بوده و کم کم افزایش خواهد یافت.زیرا همچنان منتظر پاسخ مدیران مبین نت هستیم و این وب بیشتر برای اطلاع آنان درج شده است.

و اما معایب بیشمار مبین نت:

1- عدم سواد و تجربه و از ان بدتر عدم قدرت تفکر و تجزیه وتحلیل کل پرسنل آن(طبق اسنادی که بزودی منتشر مینماییم)
التبه این را یک خبرنگار نیز، در اذرماه90 از محمدتقی خاکی، مدیر عامل اسبق مبین نت نیز پرسیده بود ولی این شخص، حالت تدافعی گرفته و از پاسخ و دلیل درست، امتناع ورزید.
2- عدم پشتیبانی 24ساعته( واحد پشتیبانی واقعی آن، فقط در ساعات اداری میباشد و بخشی که به عنوان پشتیبان24ساعته معرفی میگردد، از لحاظ قدرت پاسخگویی و رفع مشکل وپیگیری، صرفا یک اپراتور تلفنچی ساده میباشند که حتی نمیتوانند بگویند شما اشتراک چندگیگ یا چه سرعتی هستید، چه رسد به اینکه بخواهند برایتان کاری هم انجام دهند3- برخورد شخصی تمام پرسنل با شما و دخالت در تمام امور شخصیتان و تصمیم گیری برای شما و بجای شما در کارهایتان(خدانکند گذرتان به واحد انتقادات و پیشنهادات یا مدیران فروش و مدیریت مجموعه بیفتد) دروغگویی، عدم پیگیری، تهمت وافترا و مقصر خواندن شما و علی الخصوص فرار از مسئولیت و عدم پاسخ به تماسهای شما، در کل مجموعۀ مبین، به وفور یافت شده و بیداد میکند. اسناد صوتی زیادی درباره با این موارد با صدای خود پرسنل آن موجود است که بزودی ارائه مینماییم.
4- عدم انسجام و نظم در چارت سازمانی آن- هیچ وقت نمیشود فهمید که بالاخره بخش فلان، کارش چیست و بخش فلان زیرمجموعه کدام بخش است؟ و همه در آنجا ادعای ریاست و مدیریت دارند و هیچ ترس واحترامی هم نسبت به مدیریت کل مجموعه آقای ناصر اصفهانی ندارند. التبه علت این عارضه، یقینا ضعف مدیریتی ایشان باید باشد.

برای مثال، مثلا همین چندروز پیش، یک مشکلی داشتم که بعد از بارها تماس، بخش فروش،بنده را به مدیر واحدشکایات (خاتم ذهب زاده) که اتفاقا قبلا بواسطه جسارتها و توهینهایی که در زیر ذکر شده، قبلا با ایشان اشنا بودم ، ارجاع دادند. درحین صحبت، جهت یاداوری خطای گذشتۀ این خانم(خ ذهب زاده) و همکارانشان که پس از گذشت 3ماه نتوانستند آنرا حل کنند و به اعتراف اقای دریک وند،مدیر دفتر آقای اصفهانی، شرکت مبین نت ضعف خود در این پرونده را نشان داده اند گفتم که:
"ضمنا خانم ذهب زاده، بایت اون ماجرای سری قبل که شما و میرحقانی و کمیلی زاده که جواب ندادید خیلی ممنون"
اما متاسفانه این خانم، بلافاصله به بنده گفتند که یا بابد بگویی خانم میرحقانی و آقای کمیلی زاده یااینکه گوشیو قطع میکنم. وقتی گفتم که اولا شما حق چنین کاری را نداری و دوما خانم و آقا را نباید زورکی به کسی گفت بلکه باید از سر ارزش واحترام گفت، ایشان مجددا تهدید نمودند که گوشی را قطع میکنن و حاضر به پیگیری و رفع مشکل جدید بنده نیستش که البته ناچارا پذیرفتم و دیگر نام آن دو شخص را نبردم
و اما وقتی با اقای دریک وند، مدیر دفتر اقای اصفهانی تماس گرفتم، ایشان گفتند که حق با بنده است و تقاضای خانم ذهب زاده نامربوط بوده است و بنده میتوانم به مدیریت منابع انسانی مبین نت شکایت کنم. فلذا ایشان رفتند که برای روز بعد، برای بنده دقایقی وقت بگیرند تا متن کتبی شکایت را تقدیم کنم، اما پس از یکساعت تماس گرفتند که ایشان فردا وقت ندارندو هنور هم فردای دیگری برای وقت دادن نرسیده است که نرسیده است .......
و خلاصه این مورد هم مثل سایر موارد بدون پیگیری ماند


فایل صوتی اکثر گفتگوهای زیر موجود بوده و بزودی در این وب، نصب میگردد.
پیشاپیش عرض میگردد که هرگز وقتی که با شمارۀ مبین نت تماس میگیرید، هرگز فریب نخورده و شمارۀ 3 واحد اتقادات و پیشنهادات را انتخاب ننمایید و پیغام نگذارید. زیرا پرسنل این بخش، به هرنحو ممکن، به شما توهین و یا شما را انقدر اذیت مینمایند تا از هر اقدامی منصرف شوید. دلیل بزرگ آن هم اینکه در تمام مکالمات ضبط شده، از زبان تمام پرسنل مبین نت که بزودی دراین وب قابل پخش خواهد بود،خواهید شنید که حجم شکایات بینهایت بالاست وحتی فرصت خواندن انهارا هم ندارند.
اما از ان طرف، چپ و راست در حال بازی با وبلاگ مبین نت یا سایت خبری ای میباشند که زیر نظر مدیر واحد روابط عمومی مبیننت، محمدچهرقانی(درحال حاضر) اداره میگردد و تمام وقت خود را صرف آن مینمایند. البته همین که اصولا از یک وبلاگ بجاس سایت استفاده مینمایند، خود نقطه ضعف بسیار بسیار بزرگی میباشد.
بعلت عدم وقت کافی، مطالب این وب به مرور زمان و نهایتا تا اواسط اسفند90تکمیل میگردد

ضعفهای بزرگ بخش فروش مبین نت در هر ماه-

خسارت بزرگ بخش فروش مبین نت به گروه پرستو در تاریخ 29 تیر1390 - یعنی وجه اشتراک ماهانه را پرداخت نموده بودیم اما تا 28ساعت پس از آن، اشتراک جدید وصل نشد و با پیگیری ما، بالاخره وصل شد و با شکایت و اعتراض شدید ما و پس از بارها تماس و برخورد جدی، بالاخره پذیرفتند که خطا از بخش فروش به سرپرستی خانم پریشان بوده است. البته ما فقط 8ساعت آخر را قطع بودیم ولی در همان 8ساعت، خسارت بزرگی به ما وارد شد. ولی متاسفانه نه تنها به شکایت ما بررسی نشدبلکه از طرف دو تن از کارمندان بنامهای لک و کمیلی زاده مورد تمسخر نیز قرار گرفتیم که مگر میشود بیش از روزی ده هزار تومان با نت کار کرد که شما خسارت بیشتر از این میخواهید؟ اقای لک هم بااینکه در ایمیل خود، تمام جزییات را نوشته بودیم باز خود را به نادانی زده و جهت محق نمودن خودشان وفرار ار مسئولیت و ایجاد اتلاف وقت در شکایت و بانیت آزار و اذیت کاربران به قصد خسته نمودن آنها تا حدانصراف ارشکایت، پاسخ دادند که چه ساعتی وتاریخی قطع بوده اید؟
اعتراض به مبین نت در 29 تیر و گستاخی کارمندان بخش فروش(البته تقصیر عدم اتصال بموقع را فورا متقبل شدند،زیرا نمیتوانستد اسناد موجود را دستکاری نمایند) درواقع، پس از اعتراض ما که صرفا بصورت یادآوری بود و قصد شکایت جدی جهت دریافت خسارت نداشتیم، وقتی به یکی از خانمهای کارمند، بصورت دوستانه وصرفاً جهت اطلاع گفتیم که لطفاً پس ازاین بیشتر دقت کنید تا این مشکل دوباره تکرار نشود و کسی ضرر نبیند، ایشان گفتند شما اگر ناراضی هستی برو سازمان تنظیم مقررات یا دادگاه یاهرجا که دوست داری. جلوتو که نگرفتیم. راه باز و جاده دراز.
خواب الودبودن و حوصلۀ حرف نزدن کارمند تلفنچی بخش انتقاد و پیشنهادات یا همان روابط عمومی مبیننت تاساعت11صبح = وقتی با بخش انتقادات تماس گرفتیم، کارمندی گوشی را برداشت که برای هرپاسخ، با صدایی خواب آلود گاها 20 الی 40ثانیه وقت صرق مینمود.
دروغهای علنی وبزرگ مسئول روابط عمومی مبین نت (آقای لک) و ادعای مغرورانه وفرار ازمسئولیت و سرهم آوردن ماجرا (البته تقصیربخش فروش و بخش مالی رابا خوشحالی پذیرفته بود، زیرا قصدداشت از این فرصت،برای زیراب زدن آنها و علی الخصوص مدیر بخش، خانم پرشان استفاده کند وبه خیال خودش جای خانم پریشان را بعنوان مدیر فروش بگیرد) اما در این بین، باهوشیاری بموقع ما و شکست این شخص در ترفند فوق،ناگهان موضوع را شخصی کرده و از آنجا که فعالیت اصلی شرکت پرستو، تبلیغات میباشد و بنده- حسینی به عنوان مدیر این شرکت، در حوزۀ سینما و تلویزیون نیز فعالیت دارم، ایشان حس حسادتشان گل نموده و با جملات توهین آمیز نا مربوطی مانند اینکه:
تو اگر تبلیغات بلد بودی، نمی اومدی با تبلیغات تلویزیونی ما از ما اشتراک بگیری، پس لابد تبلیغاتمون عالی بوده که تو با اون همه ادعات اومدی مشترکمون شدی و همه میگن که مبین نت، بهترین و بزرگترین تبلیغات تلویزیونی کشور بوده و اینو من انجام دادم. میخواهی کاری کنم فرق بین مانیتور و کامیپوتر را زاهم تشخیص ندی؟ یه بلایی سرت بیارم که تا عمر داری حسرت اینترنت به دلت بمونه و....

موضوع را کاملاً شخصی نمودند. وقتی این مورد را به گوش مدیر کل بخش فروش، ساسان کمیلی زاده، البته با هزار تا واسطه رساندیم، ایشان گفتند که امروز روز هیچ کس نمیتونه از اینترنت بیشتز از روزی 10هزار تومن دربیاره و سپس اعتراض گروه تبلیغاتی پرستو را نادرست و سوء استفاده دانسته و حتی حاضر به رویت و پیگیری اسناد نشدند و از ملاقات حضوری اکیدا خودداری نمودند واز انجا که اقای لک، بعنوان کارمندروابط عمومی تقربیااز همۀ پرسنل، یک نقطه ضعف دارد، اقای کمیلی زاده نیز حاضر به پیگیری توهینهای این شخص به بنده نشدند.فایل صوتی مکالمۀ بنده با منشی ایشان وپاسخ اقای کمیلی زاده موجود است.در اولین فرصت در این وب قرار خواهم داد.
مکالمۀ صوتی مطلب فوق، موجود بوده و بزودی در این وب نصب میگردد.



درخواستهای نابجای اقایان عابدی و لک از بنده (صاحب اشتراک) پس از اعتراضات گسترده و محکم بنده= پس از اعتراض گسترده به توهین اقای لک، ایشان با ما تماس گرفته و از ما کد عامل فروش و نام نمایندۀ خودشان و نام فروشنده و نصاب و........ را ازما خواستند که گفتم اینها مربوط به ما نیستش و باید در سیستم خودتان یافتش کنید. اما آنها از انجا که قصد اذیت و آزار داشتند،نه پیگیری، اصرار ورزیدند که باید کدعامل فروشنده را بدهی. وقتی به سایت مبین نت مراجعه کردم متوجه شدم که نمایندۀ فروش مذکور، بیش از شش ماه است که نامش از سایت حذف شده است وگویا دیگر فعالیتی در این حوزه ندارد.
وباز پس از چند روز پیگیری، هیچ شخصی حاضر به اتصال بنده به مدیر مجموعه یا مدیرکل مبین نت نشد وحتی مدیر کل بخش فروش مبین نت که معاونت مجموعۀ مبین نت را نیز بعهده دارد، از ترس پرداخت خسارت و به نیت سرهم اوردن ماجرا، حاضر به حتی مکالمۀ تلفنی و یا پاسخ با ایمیل نشد. سند این سخنمان، بزودی در این وب منتشر میگردد
و در نهایت: تماس از بخش شکایات توسط خانم ذهب زاده و عدم وفا به وعده های داده شده و حمایت بیجا و گسترده از اقای لک
تازمان تکمیل موارد فوق، میتوانید از طریق

شماره تلفن 02155818943 همه روزه از

13ظهر الی 24 جریان این شکایات را از

زبان ما بشنوید










بخدا مبین نت دزدی میکنه
خشت خشت خشت
(صدای امضا کردن)

DodgyDodgy


چی انتظار داشتی؟؟؟؟
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان