امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قدرت جذب رادر 14 روز درک کنید و موفقیت هارااز ان خودکنید.

#1
[rtl] یکی از بهترین تمرین هایی است که قدرت جذب  را افزایش می دهد. هدفی را که می خواهید به آن برسید در یک جلسه 21 بار بدون وقفه تکرار کنید و این برنامه را برای 14 روز ادامه دهید.
[/rtl]
[rtl]شرح تمرین:
[/rtl]
[rtl]از آنچه گفته شد واضح است که تمرین باید به طور کامل و بی وقفه و طبق شرایط زیر انجام شود تا نتیجه بخش باشد:
[/rtl]
[rtl]1) هدف یا خواسته ای را که می خواهید به آن برسید انتخاب کنید و با شهامت آن را بنویسید مثلا "الان احساس آرامش می کنم " یا "هر چه قدر که بخواهم پول دارم." "حافظه ای قوی دارم".هر چیزی را که می خواهید با جمله مثبت بگویید مثلا نگویید : "می خواهم نگران نباشم." یا " آرزو نمی کنم " ، " مایوس نیستم".
[/rtl]
[rtl]2) جمله حتما باید واضح ، دقیق و کوتاه و مخالف آنچه درواقعیت وجود دارد باشد و همان لحظه که جمله را می گویید باید قدرت آن را احساس کنید و باید آن را محدود کنید مثلا "الان 1 میلیون تومان پول دارم."
[/rtl]
[rtl]3) برای انتخاب هدف عجله نکنید. چه بسا بعد از ماه ها یا سالها به هدفتان برسید یا بعد از مدتی آن را به اهداف کاربردی تر و کوچکتر تقسیم کنید یا آن را تعدیل کنید.
[/rtl]
[rtl]4) جمله باید در زمان حال باشد نه در زمان اینده. نگویید : " احساس خوبی خواهم داشت " یا " به --- مقدار پول خواهم رسید" در این صورت آنچه می خواهید اتفاق می افتد اما بعد از 20 سال! ضمیر ناخود آگاه شما جملات لفظی را طبقه بندی می کند و سپس برای آنچه که می خواهید ارسال می کند اما اگر جملات به زمان آینده باشد شما فقط به هدفتان نزدیک می شوید و هدف تحقق پیدا نمی کند و همیشه در زمان آینده باقی می ماند.
[/rtl]
[rtl]5) افکاری که در ذهنتان است بنویسید. هر چیزی که یه ذهناتان خطور می کند مثبت یا منفی همان لحظه آن را بنویسید.
[/rtl]
[rtl]6) طبیعی است که واکنش ها نسبت به هر جمله ای بسته به واقعیت های زندگی کنونی متفاوت است . مثلا جمله " 1 میلیون تومان دارم" برجمله " اعتماد به نفس بالایی هم دارم" واکنش دارد.
[/rtl]
[rtl]7) 21 بار در یک جلسه بدون وقفه تکرار کنید. در هنگام تمرین چای ننوشید به تلفن پاسخ ندهید و فقط بر جمله خود تمرکز کنید و هنگام تمرین به هیچ چیز دیگر توجه نکنید اگر هر چیزی در تمرین تان وقفه ایجاد کرد باید 21 مرتبه را از ابتدا آغاز کنید. طبق گفته روان شناسان تاکید بر عدد 21 بار روانی بسیار موثری را برای پیشبرد اهداف شما دارد.
[/rtl]
[rtl]8) این تمرین را طی 14 روز متوالی انجام دهید. در هر زمان از روز حتی اگر خسته هستید مثلا قبل از خواب بعد از بیدار شدن یا هر زمانی که در مکانی آرام هستید این تمرین را انجام دهید
[/rtl]
[rtl]9) فقط بر جمله تمرکز کنید نه بر واکنش آن.
[/rtl]
[rtl]10) جمله را نباید تغییر دهید فقط در صورتی که می خواهید وضوح یا قدرت آن را افزایش دهید می توانید آن را تغییر دهید. مثلا " الا ن کاملا سلامت هستم " بعد از چند روز می توانید بگویید " از سلامتی ام لذت می برم"
[/rtl]
[rtl]11) تجزیه تحلیل نکنید فقط واکنش ها را آن گونه که هست بنویسید. بعد از اتمام تمرین یا بعد از دوره ی 14 روزه می توانید واکنش ها را تجزیه تحلیل کنید یا اصلا این کار را نکنید.
[/rtl]
[rtl]12) اگر قبل یا هنگام تمرین خسته هستید به تمرین ادامه دهید چون بر روی ذهن ناخود آگاه کار می کنید و لازم نیست کاملا هوشیار باشید.
[/rtl]
[rtl]13) در یک دوره 14 روزه می توانید بر روی چند خواسته که در یک حیطه نیستند کار کنید. مثلا اگر برروی احساس آرامش کار می کنید جمله ی احساس خوشبختی یا اعتماد در همان زمینه است و می توانید روی موضوعات مالی یا اجتماعی تمرین کنید. تمرین در زمینه موضوعات روان شناسی را صبح انجام دهید مثلا " الان خیلی خوشحالم" و هنگام عصر " موقعیت های تجاری به خوبی پیش می روند" را تمرین کنید.
[/rtl]
[rtl]14) حداقل 1 هفته بین دوره 14 روزه تمرین نکنید و دوباره تمرین در همان زمینه را آغاز کنید.
[/rtl]
[rtl]15) تمرین کنید و پشتکار داشته باشید تنها مانع رسیدن شما به هدفتان ذهن شما ست هنگامی که اراده کنید زندگی آنچه را می خواهید تحقق می بخشد.
[/rtl]
[rtl]16) در مورد این تمرین با هیچ کس صحبت نکنید فقط بعد از اینکه به نتیجه رسیدید در مورد آن بگویید.
[/rtl]
[rtl]چند توصیه موثر :
[/rtl]
[rtl]1. باید از انجام اینکار لذت ببرید حتی اگر چند روز اول سخت است سعی کنید وقتی انجامش بدهید که حال بهتری دارید وآنرا لذت بخش کنید
[/rtl]
[rtl]2. منتظر نتایج خاص نباشید انتظار بی صبرانه یعنی بی ایمانی فقط مثل یک وظیفه انجامش دهید ولذت ببریدو به خدا بسپارید تا نتیجه برسدچون بی صبری و انتظار نتیجه معکوس دارد
[/rtl]
[rtl]3. سعی کنید حداقل فقط 14 روز تا انجا که میتوانید مثبت باشید مثلا به محض اینکه وارد حوزه انرژی منفی شدید حواس خود را رو موضع دیگری معطوف نمایید واز اشخاص وموقعیت هایی که حال شما را به سمت انرژی منفی میکشاند پرهیز کنید وتا انجا که میتوانید از طریق تجسم یا تمرکز روی خاطرات خوب یا فکرکردن به جیزی که دوست دارید روحیه خود را بسازید و انرژی خود را بالا ببریید به یاد بیاورید اگر نتوانید انرزی خود را بالا نگه دارید باید دوباره 14 روز را از اول اغاز کنید پس جدی باشید و به منفی ها اجازه ورود ندهید
[/rtl]
[rtl]4. نماز های خود را حتی الامکان در اول وقت بخوانید و مانند روزه مذهبی سعی کنید غیبت تهمت و سوظن را حداقل در این 14 روز انجام ندهید.
[/rtl]
[rtl] 
[/rtl]
[rtl] 
[/rtl]
[rtl] 
[/rtl]
[rtl] 
[/rtl]
[rtl] 
[/rtl]
[rtl] 
[/rtl]
[rtl] 
[/rtl]
[rtl]راههاي جذب پول و ثروت
[/rtl]
[rtl]با رعايت اين ده راهكار و با توّجه به نداي دروني خود قادريد تا اندوخته ي مالي خود را افزايش دهيد.  
[/rtl]
[rtl]1-بدانيد چه مي خواهيد
[/rtl]
[rtl]از آنچه كه مي خواهيد مطمئن شويد و آگاه شويد، خيلي از ما حتّي خودمان هم نمي دانيم دقيقاً در زندگي به دنبال چه هستيم! مقدار پولي را كه دوست داريد داشته باشيد، تعيين كنيد، براي مثال، دوست داريد، 100 ميليون ريال پول داشته باشيد، با اين روش زودتر به هدف خود مي رسيد تا اينكه فقط بگوييد من دوست دارم بيشتر پول در بياورم.
[/rtl]
[rtl]2- به نداي دروني خود گوش دهيد
[/rtl]
[rtl]هر آنچه كه از نداي دروني خود مي شنويد، به آن توجّه و عمل كنيد. متأسفانه بيشتر ما به اين مسائل اعتقادي نداريم و شايد همين حالا با خود بگوييد: "من كه اصلاً به اين چيزها اعتقادي ندارم و نمي توانم حتّي اين الهامات را از وجودم درك كنم!"، امّا حقيقت اين است كه اين الهامات و نيروي دروني وجود دارندً و البته اگر خودتان بخواهيد، شما را به طرف آنچه كه مي خواهيد هدايت ميكند.
[/rtl]
[rtl]3- مبلغي منطقي و صريح را در ذهن خود پرورش دهيد
[/rtl]
[rtl]ابتدا از مبالغ كم و منطقي شروع كنيد، براي مثال، 100 ميليون ريال، هدفتان بر اين باشد كه در مرحله اوّل تمام تلاش خود را براي كسب اين مبلغ متمركز كنيد و بعد به مبالغ بيشتر فكر كنيد.
[/rtl]
[rtl]4- اگر خيلي در درجه اوّل به پولدار شدن اهميّتي نمي دهيد، ديگر اهداف ايده آل خود را مثل، تفريح، امنيت و آزادي و ...فكر كنيد، در ذهن خود فرض كنيد كه به همه ي آنها رسيده ايد و از اين حس لذّت ببريد، اين خود انگيزه اي مي شود تا براي رسيدن به آنها به پول نيز فكر كنيد و برسيد.
[/rtl]
[rtl]5- از پيروي و تعقيب دنيوي دست برداريد
[/rtl]
[rtl] شما همواره با نيروي دروني خود به خداوند متعال وصل هستيد، لحظاتي را در خلوت خود سعي به ارتباط با خداوند بپردازيد، از وي راهنمايي بخواهيد و تقاضا كنيد تا شما را در مسير صحيح و  سرشار از موفقيت، قرار دهد، طوري كه بتوانيد در آسايش و آرامش براي خود و اطرافيانتان مفيد باشيد، مطمئن باشيد كه جواب مي گيريد.
[/rtl]
[rtl]6- عمل كنيد
[/rtl]
[rtl]اينكه فقط فكر كنيد و خيال كنيد، كافي نيست، عمل كنيد! خيلي از افراد با اين كه از وضعيت كنوني خود راضي نيستند و  مي دانند در صورت اقدام به راهي بهتر به آنچه مي خواهند مي رسند، امّا جرأت گامي برتر را ندارند. بنابراين شجاع باشيد و عمل كنيد. ترس خود مانع موفقيت است.
[/rtl]
[rtl]رالف والدو چنين مي گويد: "توصيه من به جوانان اين است كه براي موفقيت، به آنچه كه صحيح است امّا از رسيدن به آن مي ترسيد يا نااميد هستيد، عمل كنيد"، سوزان جفرز نيز معتقد است:"بايد از مانع ترس عبور كنيد، تا كامياب شويد"، با تصميمي جدّي و اوّلين گام شما براي موفّقيت، تمامي دنيا شروع به همكاري با شما مي كنند و به ميل شما راه مي آيند.
[/rtl]
[rtl]7- مراحل كار را در ذهن و با كلام خود زير لب مرور كنيد
[/rtl]
[rtl] بطور مثال، سوالي را در مورد كسب مبلغي از مسيري خاصّ از خود بپرسيد، و با خود گفتگو كنيد، "اگر از اين راه موفّق نشدم، تمام مسير قبل را از ذهن خود پاك كرده و از راهي بهتر و موثر تر وارد مي شوم تا بالاخره پولدار شوم"
[/rtl]
[rtl]8-از موانع نترسيد
[/rtl]
[rtl]دريا هميشه آرام نيست، زندگي هم مثل درياست، گاهي مجبوريد با دريايي موّاج و طوفاني دست و پا بزنيد تا بر موانع پيروز شويد. بيشتر ما به محض شكست يا سختي، نااميد شده و از ادامه راه مي ترسيم، با سرزنش و افسردگي نه تنها كاري پيش نمي بريد، بلكه اوضاع شما از قبل هم بدتر مي شود، همانطور كه كارل ساگن مي گويد:"بهتر است عوض اينكه چرا تاريك است و غر بزنيد، حتّي با يك شمع كمي آنجا را روشن كنيد"، يا به قول ما ايراني ها، "ماهي را هر وقت از آب بگيري تازه است".
[/rtl]
[rtl]9- روابط و ذهن خود را خانه تكاني كنيد!
[/rtl]
[rtl]نه تنها در خانه، بلكه در محيط كار، اجتماع و ...روابط خود را در جهت مثبت اصلاح كنيد. مطمئناً هيچ كس بدون كمك و همياري ديگران، نمي تواند به اهداف خود برسد، امّا اگر قرار باشد اين ازدحام روابط بي فايده و پر سر و صدا همراه با ميليون ها انرژي منفي باشد و باعث عدم تمركز يا تحليل روحيه تان شوند، بهتر است حذف شوند.
[/rtl]
[rtl]10- به علائق خود توجّه كنيد
[/rtl]
[rtl]هر كسي به چيزهايي در ذهن خود و بطور ذاتي علاقه دارد، اگر هر گام يا عمل يا هدفي را طبق آنچه كه علاقه داريد و به آن عشق مي ورزيد، آغاز كنيد، مي بينيد كه چطور سريع تر و آسان تر به هدف خود مي رسيد. در واقع اين خود دروني ماست كه جسم ما را به طرف آن چه كه لذّت مي بريم و عشق مي ورزيم، سوق مي دهد.
[/rtl]
پاسخ
 سپاس شده توسط ЯèŽvÀń ، ROhÅற ، LIGHT ، BlAcK dAy ، hesamzibaee
آگهی
#2
نظرمیخام
پاسخ
#3
مفید بود
زان روزهاى خوب ، گویی هزار سال گذشته...
پاسخ
#4
(08-10-2013، 17:23)مریم با حال- نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نظرمیخام
بیا اینم نظرBig Grin
قدرت جذب رادر 14 روز درک کنید و موفقیت هارااز ان خودکنید. 1
پاسخ
#5
آره راست میگه چون من خودم این کارو میکنم و نتیجه میگیرم ... مرسی مریم ...Wink
bethowen ...
پاسخ
#6
ولمون کن بابا حال نداریمDodgy
پاسخ
آگهی
#7
!!!!!!؟؟؟؟؟؟
آینده
امید
شانس
میشه
پاسخ
#8
ممنون...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قدرت جذب رادر 14 روز درک کنید و موفقیت هارااز ان خودکنید. 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ☽ سابلیمینال موفقیت و قبولی در کنکور انسانی ☾
Music ⚘ سابلیمینال موفقیت در کنکور
  پای راست شما احمق است، باور نمی کنید؟ پس این تست را انجام دهید!!؟
  31 راز موفقیت در زندگی!
  یه بازی جالب (امتحان کنید)
  بیاید اعتراف کنید
  تست هوش(امتحان کنید)
Heart بخونید اما فکر کنید
Tongue نفر قبلی خود را تعریف کنید
Thumbs Up آزمون سنجش سن عقلی (کلیک کنید واقعا جالبــــــــه)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان