دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سایت بازی آنلاین: به جای تنها یک کاراکتر،بازی GTA V سه کاراکتر قابل کنترل توسط گیمرها دارد.
پیش از این در مورد اینکه این موضوع روی ماموریت های بازی تاثیر می گذارد و تنها نوعی بیهوده کاری در دنیای بازی است-(برای مثال حین درگیری کاراکتر با مسائل شخصی اش در نقش او فرو رفتن و غیره)بسیار سخن به میان رفته بود.
اما Dan Houser نایب رئیس کمپانی Rockstar به The Guardian گفت که این موارد باعث روایت داستان نیز شده اند.
Houser گفت:"وجود سه کاراکتر اصلی به ما اجازه می دهد تا داستان ها را،نه با مجموعه ای از الگوهای قدیمی،بلکه با اندکی تنوع پیش ببریم.و این کاراکترها بیش از اینکه به شکل افرادی فوق جانی که می توانند هر کاری را به آسانی به انجام برسانند به نظر برسند،همه ی آنها در جنبه های مختلف می توانند افرادی هم خوب و هم بد باشند."
با داشتن سه کاراکتر که در اطراف احمقانه پرسه می زنند،ایده ی تبدیل کردن یکی از این سه جنایت کار به فردی بازنشسته که با خانواده اش است به نظر کمپانی Rockstar جالب آمد و "این موضوع چقدر افتضاح خواهد شد".
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سایت مرجع بازیهای آنلاین
سایت مرجع بازیهای آنلاین
وی افزود: GTA V مفاهیم مادر و پدری و مادر و پدری کاذب را مورد کند و کاو قرار می دهد.
موردی که در داستان این بازی گنجانده نشده،وجود یک کاراکتر اصلی زن قابل کنترل توسط گیمرهاست.
Houser گفت:هر سه شخصیت اصلی بازی نه بصورت پیش فرض،بلکه به دلیل خاصی مرد هستند:"مفهوم مذکر و مرد بودن برای ژانر این داستان بسیار مناسب بود."
"لس آنجلس تجسم آرزوهای امریکایی های قرن بیستم است:خانه ها،باغ و باغچه ها و رنگ پوست برنزه ی مردم،همه و همه اندکی ساختگی اند.این بازی پایان جهان غرب را به تصویر می کشد-خورشید غروب می کند و فردا از راه می رسد.در این بازی اشخاص سعی در فرار از گذشته شان و دوباره ساختن خود دارند.اگر GTA IV یک داستان کلاسیک نیویورکی بود،قطعاً به نقطه ی پایان رویای امریکایی ها تبدیل می شد."
منبع: GamePress دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مرجع بازی های رایانه ای