امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زیباترین بازی گرافیکی در سال 2012

#1
بدون شک یکی از جذاب ترین قسمت های یک بازی، گرافیک آن است. در سال های اخیر گرافیک بازی ها دستخوش تغییرات زیادی شده اند و جلوه بازی های کنونی بطور کامل با ۶ یا ۷ سال پیش عوض شده، به طوری که بازی های آن زمان اکنون از لحاظ گرافیکی مسخره به نظر می رسند. بدون شک، یکی از پیشتاز این بازی ها Crysis بود که با عرضه آن در سال ۲۰۰۷ توسط شرکت Crytek جلوه گرافیکی بازی ها برای همیشه تغییر کرد و به سمت و سویی جدید کشانده شد و همچنان این سیر صعودی ادامه دارد. مطمئناً با آمدن نسل بعد شاهد بازی هایی با گرافیکی در سطح فیلم Avatar خواهیم بود که سوات یرلی (Cevat Yerli) رئیس شرکت Crytek وعده آن را داده است. حال به معرفی چند بازی گرافیکی قدرتمند در سال های اخیر می پردازیم که به سیستم بسیار قوی ای روی کامپیوترهای شخصی نیازمند هستند و در نوع خود ویژه اند.
زیباترین بازی گرافیکی در سال 2012 1Far Cry 3
این بازی در سال ۲۰۱۲ برای هر ۳ پلتفرم توسط Ubisoft عرضه شد. موتور گرافیکی آن، Dunia 2 تا حدودی بر پایه CryEngine است و توسط عضو سابق شرکت Crytek آقای کرمان ابوبکر (Kirmaan Aboobaker) ساخته شده که نسبت به موتور قبلی خود یعنی Dunia 1 تغییرات چشمگیری را داشته است. این بازی روی PC از آخرین تکنیک های DirectX 11 استفاده می کند. از نقاط قوت این بازی، گرافیک دینامیک آن، تغییر شب و روز در طول بازی با طلوع و غروبی دل انگیز، نورپردازی عالی، جزئیات بالا، حرکت نرم و واقعی دشمنان، تنوع بالای حیوانات و رفتار بسیار طبیعی آنان، انفجارهای طبیعی و گرافیک نزدیک به واقعیت آتش، کیفیت بالای بافت گیاهی محیط و تنوع زیاد آن و کیفیت بسیار بالای آب و انعکاس محیط اطراف در آن که همراه تمام این ها در یک جزیره زیبا بازی را دو چندان زیبا می کند.
زیباترین بازی گرافیکی در سال 2012 1Battlefield 3
این بازی محصول سال ۲۰۱۱ است که توسط موتور گرافیکی Frostbite 2 ساخته شده و یک بازی مولتی پلتفرم به حساب می آید و نسخه PC آن از DirectX 11 بهره می برد. در این بازی، بر خلاف Far Cry 3 شاهد یک گیم پلی خطی و بجای یک جزیره، بیشتر با ساختمان ها و شهر سر و کار داریم و در نتیجه دقت بالاتری به تخریب پذیری و اثر گلوله روی ساختمان ها شده است. از نقاط قوت این بازی می توان به نور پردازی عالی، مخصوصاً در روز و زیر نور خورشید، دود و مه کاملاً واقعی و حجم دار، فیزیک قدرتمند، کیفیت بالا و واقعی بودن اسلحه ها و لباس نظامیان، تأثیر واقعی گلوله بر محیط اطراف و تخریب پذیری فوق العاده محیط اشاره کرد.
زیباترین بازی گرافیکی در سال 2012 1Crysis 2
این بازی نیز محصول سال ۲۰۱۱ است و توسط موتور قدرتمند CryEngine 3 ساخته شده و از DirectX 11 بهره می برد. از نقاط قوت Crysis 2 نورپردازی اعجاب آور، جزئیات بسیار بالای بازی، فیزیک قدرتمند و تخریب پذیری بالای محیط، ساختمان های مخروبه بسیار زیبا که حس تخریب را به خوبی منتقل می کنند، بارش باران بسیار طبیعی و زیبا، انفجار بی نظیر وسایل نقلیه، Tessellation فوق العاده بازی، انعکاس نور و عکس محیط در تک تک اجسام براق موجود در محیط، کیفیت بالای آب، گرافیک بالای افق های دوردست خورشید و ماه، طراحی خوب موجودات فضایی و بافت بسیار پرجزئیات ساختمان ها، خیابان ها و حتی خرابه های شهر را یادآور شد.
زیباترین بازی گرافیکی در سال 2012 1
زیباترین بازی گرافیکی در سال 2012 1
پاسخ
آگهی
#2
مدیران محترم نیستند موضوع رو انتقال بدند؟؟؟؟؟

من بازی کردم خدایی سخته...

پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زیباترین زنان جهان در کدان کشور ها هستند+عکس
  زیباترین زنان جهان درکدام کشورها هستند (+عکس)
Heart زیباترین رقاص اختصاصی ناصر الدین شاه+عکس
  زیباترین دختر ایرانی نیـلوفـر بهبودی!+عکس
  عکس های زیباترین دختر جهان در 21 سالگی
  زیباترین دختر دانش آموز +تصاویر
  زیباترین مکان جهان عکس
  کادو ولنتاین | زیباترین کادوهای ولنتاین 2015
  زیباترین دختر نابینای جهان/عکس
  زیباترین زنان جهان در کدام کشورها هستند +عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان