امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کلاه برداری از مردم با بیسکویت و خودکار

#1
Bug 
تهران امروز: سردار علیرضا اكبرشاهی گفت: شش عضو باندی كه با استفاده از خودروهای سرقتی پرشیا و زانتیا و معرفی خود به عنوان مامور سرقت می كردند، دستگیر شدند. وی در تشریح نحوه سرقت این باند اظهار كرد: سارقان با شناسایی سوژه های خود در حوالی بانك ها، نمایشگاه های اتومبیل، آژانس های مسكن و نقاطی كه احساس می كردند مردم پول زیادی به همراه دارند با معرفی خود به عنوان مامور پلیس یا سایر دستگاه ها، درخواست كارت شناسایی از مالباختگان كرده و در یك فرصت مناسب، اموال آنها را به سرقت برده و متواری می شدند.

اكبرشاهی با بیان اینكه این افراد با پیچیدن نوارچسب مشكی به بسته بیسكویت و لوله خودكار، برای خود بی سیم های تقلبی درست كرده بودند، به مردم هشدار داد در هنگام رویارویی با افرادی كه خود را مامور معرفی می كنند علاوه بر خواندن مندرجات كارت شناسایی به تجهیزات و ادوات آنان نیز دقت كنند.

سردار علیرضا اكبرشاهی همچنین با اعلام خبر دستگیری باند 18 نفره سرقت خودروهای مدل بالا گفت: بنا بر اطلاعات مردمی و بر اساس برنامه كنترل سارقان حرفه ای سابقه دار ماموران پلیس به فعالیت های مجرمانه یك سارق حرفه ای مشكوك شدند.

وی افزود: این سارق تحت كنترل اقدام به خرید خودروهای تصادفی كرده و این خودروها را با قیمت بسیار ناچیز از مالكان خریداری و به نام اقوام خود می كرده است.

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز گفت: كارآگاهان استان تهران با كشف سرنخ هایی فعالیت این متهم را تحت كنترل قرار داده و پس از تحقیقات گسترده دریافتند این متهم با دریافت خودروهای تصادفی تغییراتی روی سند و پلاك این خودروها انجام داده و این خودروها را به دیگر افراد می فروشند.

اكبرشاهی افزود: كارآگاهان با دریافت سرنخ جدید این فرد را در مخفیگاهش در كرج دستگیر كرده و در بازرسی از مخفیگاه این فرد مقدار قابل توجهی مشروبات الكلی، یك دستگاه خودرو سواری پژو پرشیا مسروقه و یك قبضه سلاح كمری كشف و ضبط كردند.

به گفته وی كارآگاهان در بررسی و تحقیق از مخفیگاه این سارق دریافتند كه این متهم همدستان دیگری نیز دارد كه با بررسی و پیگیری فنی و پلیسی دو همدست دیگر این متهم نیز به همراه سه دستگاه خودرو مسروقه دیگر كه اركان آن تغییر كرده بود، دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز با بیان اینكه كشف این چهار دستگاه خودرو سرقتی و همچنین اعترافات متهمان مشخص كرد كه سارقان خودروهایی را در سطح كشور سرقت كرده و در كنار آن با خریداری خودروهای تصادفی اركان خودروهای تصادفی را با خودروهای سرقتی جابه جا می كردند افزود: متهمان در اعترافات خود عنوان كردند كه در چند استان كشور از جمله البرز، تهران، بوشهر و برخی از استان های غربی اقدام به خرید خودروهای تصادفی كرده و با تغییر اركان آنها با خودروهای سرقتی،آنها را به افراد دیگر در استان های غیر می فروختند.

اكبرشاهی افزود: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان تهران و البرز در تحقیقات بعدی 15 عضو این باند سرقت خودرو را شناسایی و دستگیر كردند.

به گفته وی 18 متهم این پرونده تاكنون به 100 فقره سرقت خودرو اعتراف كرده كه تاكنون كارآگاهان پلیس آگاهی 33 دستگاه خودرو را از متهمان كشف كرده اند.

وی افزود: 27 دستگاه خودرو دیگر نیز كه به صورت رها شده در كنار جاده ها، اتوبان ها بودند نیز طی یك ماه گذشته كشف و ضبط شد.

اكبرشاهی گفت: احتمال می رود این 27 دستگاه خودرو رها شده متعلق به سارقان و مجرمان دیگر باشد كه با علم بر سرقتی بودن این خودروها اقدام به خریداری آنان می كردند كه پس از انجام عمل مجرمانه آنها را در كنار اتوبان و جاده ها رها می كردند.

به گفته وی اطلاعات مابقی خودروهای كشف نشده در سیستم پلیس قرار دارد تا به محض مشاهده تردد اینگونه خودروها، آنان متوقف شوند.
صداقت نخستین فصل دفتر دانایی است . ((تامس جفرسن))
پاسخ
 سپاس شده توسط frozen✘girl ، sanaz_jojo
آگهی
#2
چه کارا میکننا بعضی هاSadSadSadSadSadSadSadBig Grin
. ҉ مـے روے !!!

.::هَـوایـتـ نـیـسـت::.

و بـہـ هـمـیـטּ راحـتـے .:: احـسـاسـات ِ مـטּ خَـفـه ::. مـے شَـونـב...

.::آبـے کـہــ روز آخـر پـشتـ سـرتـ ::. ریـخـتـمـ ؟!

.::آبـروے בلـمـ ::. بـوב... ҉
پاسخ
 سپاس شده توسط EMINEM2 ، sanaz_jojo


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
  مردم اخبار مبتلایان و متوفیان کرونا را بیش از مطالب دیگر دنبال می‌کنند
  به جای نطق‌های سیاسی با مردم سخن بگوئید/کادر درمان هرمزگان خسته و اندوهگین است
  عادی انگاشتن مردم؛ وقوع بحرانی محتمل در مازندران!
  چه کنیم که مردم کرونا را جدی بگیرند؟
  هزینه‌های بیمارستانی؛ در صدر شکایات مردم از بیمارستان‌ها
  چرا مردم نسبت به "کرونا" بی‌تفاوت شده‌اند؟
  استفاده از ماسک نماد همراهی مردم برای مبارزه با کرونا است
  نماینده زاهدان: عدم همراهی مردم می‌تواند معادله کنترل کرونا را به هم بریزد
  در مبارزه با کرونا، "سُفره" و "سلامت" مردم با هم دیده شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان