امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

:: نقد و بررسی Hyundai P700 3G

#1
سخت افزار
P700 در دل خود سخت افزار قدرتمندی را جای داده تا به راحتی کاربر بتواند از تمامی امکانات یک تبلت بهره مند شود . پردازنده دو هسته ای MTK6577 و پردازنده گرافیکی POWER VR SGX531 به همراه یک گیگابایت رم و حافظه داخلی 8GB به راحتی سنگینترین بازی ها و فیلم های HD را اجرا خواهند کرد . البته قابل ذکر است ورژن ارائه شده در ایران توسط گارانتی پدیده در برخی موارد از جمله رم و حافظه داخلی به همراه توان باتری ارتقاء یافته است .

صفحه نمایش
صفحه نمایش با کیفیت P700 با رزولوشن 600*1024 پیکسل بهره گیری از پنل IPS با زاویه دید 180 درجه و پنج لمس همزمان کیفیت قابل قبولی را جهت نمایش تصاویر فراهم می نماید . این صفحه نمایش به لطف سخت افزار قدرتمند P700 ، به راحتی از پس نمایش فیلم های HD ، بازی های 3D بر می آید .

امکانات جانبی
P700 تمام امکانات یک تبلت حرفه ای را دارا بوده و کاربر در کار با این تبلت دچار مشکل نخواهد شد . بهره گیری از بلوتوث ورژن 3 و GPS سخت افزاری به همراه دوربین عقب دو مگاپیکسلی و دوربین وب کم ، پشتیبانی از مکالمه تلفنی ، GPRS ، Edge و اینترنت 3g به همراه اتصال wifi از دیگر امکانات این تبلت می باشد . از امکانات منحصر به فرد این تبلت امکان بخش کاناهای رادیو تلویزیون می باشد .این تبلت با باتری 3700mah در کشور عرضه شده و به راحتی در استفاده معمولی بین 4تا 6 ساعت شارژدهی خواهد داشت .

پورت ها
بدنه این تبلت ها از جنس پلاستیک بوده که با یک فریم آلومینیومی محافظت می شود . در جلوی تبلت دوربین مکالمه تصویری ، سنسور نور ، اسپیکر و لوگو هیوندای دیده می شود . در پشت تبلت نیز دوربین عقب به همراه فلش و اسپیکر دوم دستگاه قراردارد . اما تقریبا تمامی پورت های دستگاه در بالای آن قرارگرفته است . به این ترتیب از چپ به راست شیارآنتن ، محل ورود حافظه خارجی ، محل ورود سیم کارت ، دکمه ریست ، درگاه میکرو USB و HDMI و خروجی هدفون قرار دارند. در سمت راست تبلت دکمه پاور به همراه دکمه افزایش و کاهش صدا قرارگرفته است . همچنین در پایین دستگاه میکروفون دستگاه تعبیه شده است.
:: نقد و بررسی Hyundai P700 3G 1
  Heart B0z0rG Heart
 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان