امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

احمدزاده: با سکوتم به ملوان کمک مي‌کنم

#1
سرمربي سابق تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: شانس پيروزي ملوان در دربي گيلان بيشتر است.

محمد احمدزاده در گفت و گو با فارس، در مورد دربي روز پنج‌شنبه گيلان، گفت: در دربي‌هاي گيلان هميشه حواشي نقش بيشتري دارد تا کيفيت فني بازي و هر تيمي که بتواند خودش را در اين ديدار بيشتر کنترل کند و توجهش به بازي بيشتر معطوف باشد تا روي سکوها مي‌تواند موفق‌ شود.
وي ادامه داد: با توجه به اينکه در هفته‌هاي اول ليگ هستيم و هنوز تيم‌هاي کيفيت لازم خود را به دست نياورده‌اند اين مسئله هم مي‌تواند بر روي دربي گيلان تاثيرجانبي داشته باشد.
سرمربي سابق ملوان در مورد اينکه شانس کدام تيم براي پيروزي در دربي گيلان بيشتر است، گفت: ملوان در زمين خودش بازي مي‌کند و از حمايت تماشاگرانش سود مي‌برد و اين امتياز بالايي براي اين تيم محسوب مي‌شود. خوشبختانه هميشه در انزلي هواداران خونگرم ملوان بيشتر حامي تيم‌شان هستند و کمتر به حواشي مي‌پردازند. اين مسئله مي‌تواندن کمک زيادي به ملوان بکند. بنابراين شانس ملوان را براي پيروزي در دربي گيلان بيشتر مي‌دانم.
احمدزاده در مورد فحاشي‌ تماشاگران در ديدار دو تيم داماش و ملوان در فصول گذشته، گفت: در انزلي اين اتفاق کمتر رخ مي‌دهد نه اينکه اصلا ديده نشود اما واقعيت اين است که معضل فحاشي در تمامي ورزشگاه‌هاي ايران ديده مي‌شود. اين فرهنگ منفي براي فوتبال ما مشکل بزرگي درست کرده است و رسانه‌ها به ويژه رسانه‌ ملي مي‌توانند براي مقابله با اين فرهنگ بيشتر تلاش کنند. بايد براي پاکسازي ورزشگاه‌هاي ايران اقدام شود و مسئولان بيشتر به فکر باشند. هيچ مربي و بازيکني در فوتبال نيست که بگويد در ورزشگاهي چنين فحاشي‌هايي را نشنيده باشد و بايد با عزمي راسخ و تلاش مسئولان براي حل اين مشکل اقدام شود.
احمد‌زاده در مورد اينکه هدايتي هنوز کمک يک و نيم‌ميلياردي که قول داده بود را به باشگاه ملوان انجام نداده است، گفت: دوست ندارم در آستانه بازي با داماش در اين زمينه صحبت کنم. من پيش از اين هم همين صحبت را بيان کرده بودم.
سرمربي فصل گذشته ملوان در مورد اينکه درودگر از او خواسته در شش هفته اول سکوت کند، گفت: اگر سکوتم به ملوان کمک مي‌کند قطعا چنين کاري انجام مي‌دهم و اکنون هم اين کار انجام داده‌ام.
پاسخ
 سپاس شده توسط ناديا
آگهی
#2
بي نظره بي نظرم فقط بابت زحماتت يه سپاس دادم
خداوندگفت:اورابه جهنم ببريد.برگشت ونگاهي به خداكرد.خداوندگفت:صبركنيداورا به بهشت ببريد.فرشتگان پرسيدند:چرا؟خداوندگفت:اوهنوزبه من ايمان دارد
پاسخ
#3
بهتر.ولی ذلم براش میسوزه
اکنون گور او را بس است




آنکه جهان اورا کافی نبود
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پژمان نوری: اسکوچیچ باید با ملوان توافق کند
  سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان: پایان لیگ را اعلام کنید!
  صحبت‌های کالدرون درباره دیدار با برانکو و حواشی مربوط به احمدزاده
  واکنش مکانی به اتفاقات بازی با ملوان +عکس
  درگیری شدید هواداران "پرسپولیس" و ملوان
  حاشیه دیدار پرسپولیس و ملوان
  نکته ای که "پرسپولیسی ها" را قبل از بازی با ملوان امیدوار می کند
  طارمی: اراده کردیم و ملوان را می بریم
  استیلی:شرایط ملوان درجام حذفی ویژه تر از سایر تیم هاست
  عالیشاه به دیدار با ملوان نمی رسد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان