امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد و بررسی بازی State of Decay

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی State of Decay 1
جسورتر از آنچه که فکر می کنید باید باشید

جهان رو به پایان می رود.مردگان در حال راه رفتن روی زمین هستند.شما یکی از آخرین افراد بازمانده هستید.چطور می خواهید زنده بمانید؟در آزمایشگاه ظهور عکس ارواح با عنوان state of decay(وضعیت تباهی) به شما این فرصت داده می شود که ببینید آیا توانایی دارید تا پایان جهان زندگی کنید

یا خیر.با عناصر ی پیشروی خواهید کرد که با آنها به زندگی آخرالزمانی خود عادت کنید،این بازی یکی از بهترین راهها برای کشف یک جهان تحت هجوم زامبی هاست.تنها تعدادی کاستی فنی وجود دارند که شما باید در ابتدا از آنها عبور کنید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی State of Decay 1


چیز بسیار زیادی درباره ی داستان این بازی وجود ندارد-ردیاب تنها یک دستگاه ضعیف برای نشان دادن مناطق جدید نقشه به شماست. مهره های بازی شخصیت های خیلی جالبی نیستند،محیط اطراف یادآور منظره شهرهای متروکه است.گفته شده است که اگر داستان یک بازی جالب نباشد این خلاء با حاشیه ای باید جبران شود که در این جا با سلاخی کردن زامبی ها در بازی جبران می شود.علاوه بر این در این بازی از نشان دادن عناصر نادیده گرفته شده آخر الزمانی:پیدا کردن غذا،تجهیزات پزشکی،و دیگر موارد مورد نیاز برای زندگی کردن واقعی در پایان جهان، که در بسیاری از بازی ها آنها را نادیده می گیرند،
چشم پوشی نمی شود .
"این بازی به شما کنترل تام می دهد و به شما اجازه می دهد تا برای خود یک جامعه خلق کنید"
در دنیای آزاد این بازی ،کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد از جمله تکمیل کاوش های داستان،کاوش در زباله ها و مدیریت جامعه خود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی State of Decay 1


در لیست انجام کارها شماره یک-ساختن یک خانه مناسب است.بازی برای ساخت پایگاهتان به شما گزینه ها ی متعدی ارائه می دهد،خواه دریک منزل مسکونی،یک مزرعه یا یک انبار صنعتی باشد.
در اینجا ده ها مورد برای تصمیم گیری وجود دارد.شما در این بازی اختیار تام دارید.آیا باید یک باغچه برای تامین مواد غذایی بسازید یا باید بر روی ارتقای سلاح ها تمرکز کنید؟
هر انتخاب نتایجی در بر دارد.اگر شما تعداد حملاتی که به شما وارد می شود را کم نکنید، یا از مواد و تجهیزات لازم خوب نگهداری نکنید،ممکن است جامعه شما با بیماری،جراحات یا مرگ از پای درآید.
با زنده نگه داشتن بازماندگان ،جامعه شما قوی تر خواهد شد.
کاراکترها در حین کاوش خسته می شوند و توانایی آنها برای درهم شکستن جمجمه زامبی ها و با حد اکثر سرعت دویدن برای دور شدن از خطر تحت تاثیر این خستگی قرار می گیرد.این امر موجب می شود که طی مدیریت کاراکترهای ویژه تان مدیریت می کنید یک کار سرگرم کننده برای ایجاد تعادل نیز انجام دهید.
شما ممکن است برای نجات بازماندگان مبارز و سخت جان خود برای انجام ماموریت های خطرناک تر تلاش کنید و از کاراکترهای با دل و جرئت بیشتر و قابلیت تجسس سریع برای راهپیمایی های سریع کاوش استفاده کنید.
ممکن است که خیلی سریع دچار دردسر شوید و اگر آمادگی آن را نداشته باشید ممکن است یکی از با ارزش ترین افراد خود را از دست بدهید.
"این بازی دارای عمق بیشتری از خرد کردن دکمه ها یا سرهاست"
یک زامبی در حال راه رفتن بسیار کند است و از بین بردن آن به تنهایی آسان است،اما هنگامی که دهها زامبی با دشمنی خاصی به سمت شما می آیند،مخصوصاً زمانی که زامبی های کفن پوش،زره دار و تخریب کننده در میان گروه آنها وجود دارد،مرگ شما به سرعت از راه رسیده است.
صدا نقشی اساسی در حفظ جانتان دارد،هرچه کمتر سر و صدا کنید آسوده تر خواهید بود.صدای تیراندازی ،هرغولی که در اطراف باشد را گوش به زنگ می کند و صدای ماشین ها دسته آنها را جذب می کند.اجساد در حال راه رفتن یک توده مانع محسوب می شوند.زامبی ها اغلب در حصارها گیر می کنند،در این گونه مواقع حضور خود را اعلام نکنید،اما اگر اشتباهاً این کار را انجام دادید،خطای خود را با خالی کردن یک گلوله در مغز آنها جبران کنید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی State of Decay 1

اگرچه ارواح به دشمنانی به مراتب خارق العاده در بازی های ویذئویی تبدیل شده اند، اماUndead Labs موفق شده است که در گروه مهاجم احساس تهدید و ترس ایجاد کند مخصوصا زمانی که نزدیک است یک زامبی،بازمانده مورد علاقه شما بخورد.
یکی از لذت بخش ترین جنبه های این بازی کاوش جهان است.چشم انداز بازی تعدادی شهر کوچک،مزارع وسیع با خانه ها،ساختمان ها و انبار ها را برای کاوش نشان می دهد.زمانی که کمد لباس ها و یخچال ها را کاوش می کنید،مواد غذایی،مصالح ساختمانی و مهماتی را می یابید که باید آن ها را برای تقویت روحیه جنگجویان به پایگاه ببرید.همچنین انواع شگفت آوری از سلاح ها را برای سلاخی زامبی ها پیدا می کنید.
ورای مسائل فنی این بازی راهی عالی برای تجربه آخر الزمان است.با وجود داشتن برخی بازی های کاملاً سرگرم کننده،این بازی چند مساله گرافیکی دارد.این بازی تنها زمانی خوب به نظر می رسد که در آن ایستاده اید یا در حال راه رفتن هستید اما پریدن به داخل یک ماشین و با سرعت راندن تا حد زیادی پرش ایجاد می کند(از نظر گرافیکی).


عناصر اکتشاف و پیشروی این بازی را اعتیادآور می سازند.احتمال از دست دادن دائمی کاراکترها در نتیجه تصمیمات شما بار اضافه تری را بر دوش شما می گذارد و شما را مجبور به مبارزه با خطرات می کند.
تا زمانی که بتوانید پرش های گرافیکی را از سر بگذرانید عنوان XBLA مانند یک زامبی آدمخوار گرسنه شما را به طرف خود می کشد.
اگر شما به دنبال بازی ای هستید که شما را به یک جهان عمیق،تحت هجوم زامبی ها،پر از انتخاب های سخت و ترکیدن سرها پرت کند،ژانر این بازی قطعاً انتظار شما را برآورده می کند.


لینک خبر :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.gamepress.ir/game-review-root/item/349-state-of-decay-review
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی بازی HOTLINE MIAMI||اسلحه رو پیدا کردم!
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  نقد و بررسی بازی Mafia Definitive Edition
  نقد و بررسی بازی Saints Row The Third: Remastered
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  نقد و بررسی بازی Call of Duty: Warzone
  مسابقه برترین نقد و بررسی بازی ها
  نقد و بررسی بازی Final Fantasy VII Remake

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان