امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چند خبر تازه و جدید

#1
چهار پيش بيني مرگبار براي زمين




بلاهايي ناگهاني كه مي‌توانند زندگي بشر را تا ابد تغيير دهند، ما را تهديد مي‌كنند. زمين همچنان كه به حول محور خود مي‌چرخد لرزش‌هايي نيز دارد. البته بهتر است بگوييم داشت زيرا بنا به اظهارات (مايكل مندويل) محقق زمين‌شناسي از تاريخ هشتم ژانويه سال 2006 اين لرزش‌ها قطع شده است. نتيجه اين تغيير وضعيت چه خواهد شد، هيچ‌كس نمي‌داند. شايد هم اصلا مهم نباشد. ولي اين اتفاق غيرمتعارف ما را به ياد چند دگرگوني ژئوفيزيكي مهم و اصلي در سياره كوچك و زيباي ما مي‌اندازد. دگرگوني‌هايي كه حتي چند تن از دانشمندان از آنها ياد كرده و خبر داده‌اند. اين اخبار چندان خوشايند به نظر نمي‌رسند و ما اين را برعهده خودتان مي‌گذاريم كه تا چه حد آنها را جدي بگيريد.


تغيير مكان قطب‌ها
مدت‌هاست كه دانشمندان دريافته‌اند قطب مغناطيسي زمين مكان ثابتي ندارد و حركت مي‌كند. حتي ممكن است معكوس شود. تحقيقات علمي نشان مي‌دهند كه قطب‌هاي مغناطيسي زمين در هر چند صدهزار سال يك بار جابه‌جا مي‌شوند و بايد بگوييم كه متفكران مي‌گويند اين قطب‌ها قبلا هم جابه‌جا شده‌اند و مطمئنا دوباره نيز اين اتفاق خواهد افتاد. آنها معتقدند پوسته زمين درست مثل پوست سست يك پرتقال بر روي مواد مذاب و خميرمانند زير آن شناور است و مي‌تواند تغيير موضع دهد. به عنوان مثال اگر قطب‌ها تغيير مكان دهند ممكن است قطب جنوب تبديل به يك خط استواي جديد و جنگل آمازون مثل قطب جنوب منجمد شود. برخي از محققان چنين تغيير قطبيني را پيشگويي كرده بودند و بنا به گفته پروفسور (چارلز اچ.هپگود) اين انتقال در مدت چند صد هزار سال رخ نمي‌دهد بلكه تنها در چند روز به وقوع خواهد پيوست! همان طور كه شما هم تصور مي‌كنيد اين اتفاق حتما براي بشر يك بلاي مرگ‌آور و ناگهاني خواهد بود.

برخورد شهاب سنگ
اكثريت قريب به اتفاق پيشگويان دنيا با هم در يك مورد اتفاق نظر دارند و آن اين‌كه زماني در آينده يك شهاب سنگ عظيم و يا يك ستاره كوچك به زمين برخورد خواهد كرد. آنها معتقدند اين موضوع (اما و ولي) ندارد و كاملا قطعي است ولي زمان آن هنوز مشخص و قابل پيش‌بيني نيست. آنها فكر نمي‌كنند اين اتفاق به اين زودي‌ها بيفتد اما برخي از غيبگويان و مديوم‌ها (كه با ارواح در ارتباط هستند) فكر مي‌كنند انسان زمان زيادي براي لذت بردن از زندگي ندارد. به عنوان مثال (لوري توي) مي‌گويد: پيغام‌هايي از چهار روح مختلف دريافت كرده است كه خبر از برخورد يك شهاب سنگ عظيم‌الجثه به زمين در صحراي (نوادا) را مي‌دهد. (توي) در سايت اينترنتي خود به نام )I am America( پيامدهاي سهمگين و وحشتناك اين اتفاق را برمي‌شمرد. او مي‌گويد: با اين تصادف فضايي شهرهاي ساحلي آمريكا همچون (سياتل)، (سان فرانسيسكو)، (لس‌آنجلس)، (سالت ليك سيتي)، (هوستون)، (ميامي) و (نيويورك) همگي به زير آب خواهند رفت. شهرهاي (دنور) و (فونيكس) به بندرهاي ساحلي تبديل خواهند شد و اين فقط در مورد آمريكاي شمالي است. در ديگر نقاط دنيا نيز تغييرات بزرگي رخ خواهد داد.

آتشفشان عظيم يلواستون
پارك ملي و زيباي (يلواستون) در آمريكا كه يكي از زيباترين و دلنشين‌ترين مناطق توريستي دنياست، درست بر فراز يكي از عظيم‌ترين آتشفشان‌هاي كره زمين واقع شده است. اگر اين آتشفشان طغيان كند، پيامدهاي مصيبت‌بار آن تمام سياره زمين را در بر خواهد گرفت. آيا اين آتشفشان به زودي فوران خواهد كرد؟ زمين‌شناسان معتقدند سيكل طغيان اين آتشفشان به طور متوسط هر ششصد هزار سال يك بار است و از زمان آخرين طغيان آن 640 هزار سال گذشته است. يعني الان حتي از موعد فوران آن نيز گذشته است. بنا به تخمين كارشناسان طغيان بعدي (يلواستون) ممكن است 2500 بار شديدتر و بزرگ‌تر از طغيان كوه سنت هلن در سال 1980 باشد كه خسارات وسيعي بر جاي گذاشت. شبكه تلويزيوني (ديسكاوري) مدتي پيش برنامه‌اي مستند درباره كوه آتشفشان (يلواستون) پخش كرد. بنا بر اين فيلم، طغيان كامل اين آتشفشان براي كل كره زمين مصيبت‌بار خواهد بود. خاكستر سراسر نيمه غربي ايالات متحده را خواهد پوشاند. پارك ملي (يلواستون) و شهرهاي كوچك اطراف آن كاملا محو خواهند شد. خاكستر و دوده‌هاي آن تا بيست مايل در اتمسفر پخش مي‌شوند كه حاصل آن پايين رفتن دماي كره ‌زمين خواهد بود و همين پديده سبب مي‌شود همه مردم گرفتار زمستان آتشفشاني شوند.

عصر يخبندان
با وجود انكارهاي مداوم دولت‌هاي بزرگ به ويژه آمريكا كه هميشه حقايق را منكر مي‌شوند، اكثر هواشناسان متفق‌القول هستند كه زمين در حال گرم شدن است و سرعت اين گرم شدن دو برابر سرعتي است كه دانشمندان تصور مي‌كردند. طبق بررسي‌هاي انجام شده بيشترين گرماي ثبت شده متعلق به سال 2005 است. نتيجه چيست؟ همه دوست دارند گرم شوند. مردمي كه در نزديكي قطب‌ها زندگي مي‌كنند شايد آرزو داشته باشند كه در هواي معتدل و گرم بقيه عمر خود را بگذرانند ولي بايد بگوييم نتيجه اين گرم شدن اين‌گونه نخواهد بود. بسياري از دانشمندان معتقدند كه گرم شدن كره زمين به يك عصر يخبندان جديد منتهي خواهد شد. به نظر متناقض مي‌رسد ولي در كتاب (طوفان جهاني آينده( )كه فيلم (روز پس از فردا) از روي آن ساخته شده است) ذكر مي‌شود كه گرم شدن هوا مي‌تواند سبب تغيير جريان آب اقيانوس‌ها شود كه در نتيجه هواي زمين را در همه جاي آن مشابه و تعديل مي‌كند. اين تغييرات در اتمسفر و جريان آب اقيانوس‌ها سبب بروز طوفان‌ها، گردبادها و تورنادوهاي وحشتناكي مي‌شود كه برخي از آنها هم اكنون نيز در حال رخ دادن است و امروزه بيشتر از قبل خشم طبيعت را به چشم مي‌بينيم. تمام اين اتفاقات به عصر يخبندان ديگري منتهي خواهد شد.

چه كار بايد كرد؟
با خواندن اين مطالب چه احساسي پيدا كرده‌ايد؟ چه طور مي‌خواهيد با اين مصيبت‌ها روبه‌رو شويد؟ سه پيش‌بيني اول واقعا در كنترل ما نيستند، ولي پيش‌بيني چهارم قابل پيشگيري است. زيرا به گفته تمام دانشمندان با تغيير سياست‌هاي دولت‌ها و ايجاد سياست‌هاي كاري عاقلانه‌تر، مي‌توان تا حد زيادي جلوي گرم شدن زمين را گرفت. مهم‌ترين علت گرم شدن زمين كربن ‌دي اكسيد حاصله از سوخت‌هاي فسيلي است. بنابراين وقتي انرژي را ذخيره كنيد كمك بزرگي در جلوگيري از گرم شدن زمين كرده‌ايد. براي رسيدن به اين منظور اقدامات زير را مي‌توان انجام داد:
_ اتومبيلي كم مصرف را براي خود انتخاب و هميشه موتور و باد لاستيك‌هاي آن را تنظيم كنيد. با اين كار در مصرف بهينه سوخت كمك زيادي كرده‌ايد.
_ كمتر از اتومبيل شخصي استفاده و سعي كنيد پياده‌روي را از ياد نبريد و يا از دوچرخه و يا لااقل از وسايل نقليه عمومي استفاده كنيد.
_ به جاي لامپ معمولي از لامپ كم مصرف در خانه خود بهره ببريد.
_ به جاي گرم كردن بيش از حد خانه درها و پنجره‌ها را درزگيري كنيد تا هواي گرم از درزها بيرون نرود.
_ دريچه‌هاي كولر را ببنديد و وسايلي خريداري كنيد كه كمترين مصرف انرژي را دارند. با رعايت همين دستورالعمل‌هاي ساده مي‌توان تا حدي جلوي پيشامد مرگ‌آور چهارم را گرفت و تا حدودي خيال خود را راحت كرد. البته به شرطي كه همه در اين كار سهيم باشند.

دور دنيا
بانكوك: يك تايلندي كه در سيرك‌هاي اين كشور كه از معروفيت خاصي برخوردار است، يك ميمون را به نوعي تربيت كرده كه وزنه‌بردار شود، البته آن‌طور نيست كه اين ميمون وزنه‌هاي خيلي سنگين بلند كند، به وزنه‌ها توجه نكنيد، چرا كه پلاستيكي هستند، اما وزنه هاي كوچك از هر دو سوي وزنه، آهني است و هر كدام ده كيلوگرم وزن دارند، ركورد اين ميمون بيست كيلوگرم است.
شانگهاي : به تازگي نمونه‌اي نادر از گونه‌اي لاك‌پشت در شهر (زيانگ فان) در مركز كشور چين كشف شده است. اين لاك‌پشت كه به لاك‌پشت طلايي معروف است، روز دوم دسامبر امسال در اين شهر ديده شد و توجه همگان را به خود جلب كرد. لاك‌پشت طلايي بسيار كمياب است و داراي لاك طلايي رنگ و نرم است. وزن اين حيوان به هفتصد و پنجاه گرم مي‌‌رسد، قرار است اين لاك‌پشت در باغ‌وحش شهر (زيانگ فان) نگهداري شود.
يائونده: مردي كه عكس آن را مشاهده مي‌‌كنيد يك حكيم يا درمانگر آفريقايي از اهالي كامرون است كه سوار بر موتور هوندا به ديدن بيماران خود مي‌‌رود. بنابر تخمين سازمان جهاني بهداشت هشتاد درصد از آفريقايي‌ها از ابتدا تا انتهاي عمر خود ترجيح مي‌‌دهند به هنگام بيماري به اين درمانگرهاي سنتي مراجعه كنند. اين در حالي است كه تعداد پزشكان تحصيلكرده در آفريقا يك نفر در ازاي هر بيست و پنج هزار نفر است.
هوكايدو: هر ساله نزديك ژانويه در شمال ژاپن، جشنواره مجسمه‌هاي يخي برگزار ميشود كه با استقبال بسيار شديدي مواجه است. امسال هم اين جشنواره برگزار شد، يكي از اين مجسمه‌ها كه برنده شد، مجسمه‌اي از يك دايناسور است.


plαy wιтн тнe вιɢ ɢυɴѕ
پاسخ
 سپاس شده توسط ...Sara SHZ... ، pink devil ، I.R.IRAN ، Armina ، MINA JOON ، Kamila❤ ، First Star ، ✘ӍДЯЈДл✘ ، Brooklyn Baby ، ♥مارال ♥
آگهی
#2
از این پیش بینی ها توی طول تاریخ زیاد بوده بیشترش دروغین و ایجاند نشده .
نقل قول: كثريت قريب به اتفاق پيشگويان دنيا با هم در يك مورد اتفاق نظر دارند و آن اين‌كه زماني در آينده يك شهاب سنگ عظيم و يا يك ستاره كوچك به زمين برخورد خواهد كرد.
ګفتن احتمالش زیاد هست که این شهاب سنګ قول پیکر ۵۰۰ سال دیګه بر خورد کنه در نتیجه تا اون موقع یک روش برای از بین بردنش دارن. خیلی از دانشمندان می ګویند که این شهاب سنګ شاید فقط از نزدیکی زمین رد بشه.
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ
 سپاس شده توسط pink devil ، ...Sara SHZ... ، I.R.IRAN ، Magical Girl ، First Star
#3
اینم الکی هستش زیاد پیش بینی میکنن وخیلی ها هم خیت میشنBig Grin
پاسخ
 سپاس شده توسط Magical Girl ، First Star
#4
بله منم همین طور تحقیقاتم که به پایان رسید نتیجه گیریم این بود که:
20%راسته
50%جنگ جهانی سوم
20%دروغه همش
سلام دوستان من امیررضا هستمو13سالمه وبچه ی خیلی خیلی شوخی هستم

......................برای سپاس از دکمه ی سپاس استفاده کنیدBig GrinBig Grin.....................
پاسخ
 سپاس شده توسط Magical Girl
#5
SleepyUndecidedDodgyAngelHuh
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
  تازه ترین خبرها از بارداری اولین مرد جهان + عکس
  لزوم ایجاد موج تازه‌ای از بازآموزی روش‌های پیشگیری از کرونا
  مرگ عجیب تازه عروس در آرایشگاه شمال تهران
  تازه‌ترین اظهارات ترامپ درباره منشأ کرونا
  پرت کردن نوزاد معلول تازه متولد شده توسط مادر !
Exclamation خرس جسد تازه دفن شده را خورد ! + عکس
Shocked تازه عروس جن زده ای که خون گریه می کند !! + تصاویر
  اعتراف تازه داماد به قتل همسرش
  جدایی تازه عروس و داماد به خاطر ایراد مادرشوهر از جهیزیه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان