امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

میناوند:سه چهار ستاره داریم در حد رضازاده / آقای احمدی نژاد را می دهیم تیم 2014 و می

#1
مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی در جام جهانی 98 و پیشکسوت پرسپولیس حالا در تیمهای پایه مشغول مربیگری است تا خودش را پله پله به لیگ برتر برساند.بازی دوستانه تیم منتخب سال 98 با تیم ملی2014 بهانه ای شد تا با او تماس بگیریم. این مصاحبه سایت گل را با مهرداد میناوند بخوانید.

نظرت در مورد بازی منتخب 98 با تیم ملی چیست؟

از پژمان جمشیدی ممنونم کاری کرده در جام رسانه که هر سال هنر پیشه ها و فوتبالیست ها در جام ستاره ها دور هم جمع می شوند و این را نمی شود با دنیا عوض کرد.در مورد بازی شنبه هم باید بگویم که هر کسی این کار را کرده خیلی خوب بوده... این تقابل برای مردم خیلی جذاب و دیدنی است.امیدوارم مردم از این بازی که رایگان هم است استقبال کنند چرا که ما خوشحال می شویم و برای ما روحیه خیلی خوبی است.

نتیجه بازی را چطور پیش بینی می کنی؟

خب این بازی های نتیجه اش زیاد مهم نیست. اما نسل ما طوری بود که در محلمان هم بازی کنیم باید ببریم و اگر ببازیم تا 3روز خوابمان نمی برد برای همین تلاش می کنیم تا بازی را ببریم.

ولی نمی برید . آنها بدنی از شما بهترند.

ما هم بدنی بد نیستیم. مثلا سه چهار نفر داریم که نامزد حضور در تیم ملی وزنه برداری هستند . اصلا شاید جای رضازاده را بگیرند . بعد هم آقای احمدی نژاد را می دهیم به آنها و بازی را می بریم! البته چند نفر داریم که هنوز روی فرم اند . مثلا کریم باقری . اگر بیاید فرهاد مجیدی . حتی علی کریمی که در اردوی بروچرد آن تیم شرکت کرد. یا رضا شاهرودی بهترین چپ پای تاریخ جهان .حتی استاد اسدی .

نظرت در مورد تیم ملی چیست؟

خب تیم ما نسل خیلی خوبی است و بازیکنان بزرگی مثل نکونام را در اختیار دارد که ارزشمند هستند.این تیم می تواند از گروهش بالا بیاید.

از همه برای این بازی دعوت شده است؟

خب تقریباً بله اما دوست داشتم از علی پروین و حسن روشن هم رسمی دعوت بشود و از آنها تقدیر شود البته انتظار داشتم از سهراب بختیاری زاده به عنوان زننده آخرین گل ایران در جام جهانی هم تقدیر شود.

فکر می کنی چه کسی در این بازی گل بزند؟

خب مهم نیست هر کسی گل بزند خوشحال می شویم فقط امیدوارم حمید استیلی گل نزند چون ممکن است وسط بازی برود خانه اش . آخر در بازی دوستانه که با آمریکا داشتیم و حمید گل زد بعد از گریه می گفت باید بروم خونه گفتم چرا گفت مادرم گفته گل را که زدی بیا خانه...

علی دایی گل بزند چی؟

علی روی فرم است . کنار زمین هم برای گل ها همان کار را می کند . البته شکر خدا غلامپور در تیم جام جهانی نیست اما فکر کنم می آید ورزشگاه ... باید بادی گارد بگیریم برای دایی!

از بازیکنان هم نسلت بگو از شخصیتشان چه کسی احساسی بود چه کسی با مزه بود چه کسی جدی بود و...؟

خب احساسی که علی منصوریان ما نفهمیدیم چه وقت شاد است چه وقت غمگین... یک نفر فوت می کرد گریه می کرد.. یک نفر عروسی می کرد گریه می کرد ! کلاً در حال گریه بود البته حمید استیلی هم دست کمی از علی نداشت.از نظر با مزه بودن خودم خیلی در اردو ها سعی می کردم به بچه ها روحیه بدهم اما استاد اسدی چیز دیگری بود چون حرف هم نمی زد و فقط نگاه می کرد همه می خندیدیم.خاکپور بچه با شخصیتی بود ولی علی دایی خیلی جدی و با دیسیپلین بود البته به وقتش هم از همه شوختر بود.استاد در این بازی می ترکاند . همین که باشد هیچ کس نمی تواند به ما گل بزند .

چطور؟

یک کم فکر کنید ... ( می خندد)

از نسل شما چرا فقط علی دایی و گل محمدی در لیگ مربی هستند؟

به بقیه هم دور دادند اما برایشان زود بود.به نظر من بازیکنان و دوستان ما کمی عجله دارند من خودم الان از تیمهای پایه شروع کردم و پله پله می خواهم رشد کنم.مربیگری تجربه می خواهد. به نظر من برای استیلی منصوریان.افشین پیروانی و حتی گل محمدی کمی زود بود.اما همین آدمها باید گود را خالی نکنند و در عرصه بمانند چرا که فوتبال ایران به یک نسل مربی نیاز دارد تا فوتبال ایران را عوض کنند.

حرف خاصی نداری؟

امین دوارم به اسم تیم 98 بازیکن هایی نیایند که 5 تسل اینور و آن ور تر رنگ جام جهانی را ندیده اند .

اما آدم هایی مثل عابدزاده ، نادر محمدخانی و خاکپور نیستند...

قشنگ این بود که همه این ها را جمع می کردیم دور هم . مثلا احمد واقعا جایش خالی است . ان شاءالله اکثریت بچه ها باشند .
پاسخ
آگهی
#2
کی هست این میناوند
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقات WWE | د شیلد vs اولوشن payback 2014
  مسابقات WWE | دین امبروز vs ست رالینز سامراسلم 2014
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
Clocket عبدی: منشا را کنار می‌زنم و آقای گل می‌شوم
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  طارمی آقای گل لیگ پرتغال بود اگر ...
  آقای مجیدی ؛شب جبران فرا رسید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان