امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درباره ی درگیری بین کاربران

#1
به نام خدا

درود


به سبب زیاد بودن کاربران انجمن ، هم کاربران و هم مدیر ها دچار دردسر های بیشتری شدند .

یکی از این دردسر ها که خیلی از وقت مدیریت رو میگیره رسیدگی به درگیری ها و توهیین های بین کاربرا هست که بیشتر در تاپیک گفتگوی ازاد و پیام های خصوصی در جریان هست.

درگیری با وجود این همه کاربر طبیعی است. ولی مهم این هست که کاربرا و مدیرا چی کار کنن که از درگیری های بیشتر جلوگیری بشه.


پس کاربران گرامی:

1_ در دید(نظر) داشته باشید که همه ی ما این جا هستیم که پیوند های همگانی(روابط اجتماعی) نو و خوبی رو داشته باشیم و یا سرگرم به خوندن و گفتگو بشیم پس بهتره از هرگونه درگیری پرهیز کنیم.

2_توهیین ها و درگیری ها را به مدیرانی که بیشتر وقت ها آنلاین هستن گزارش بدهید.

3_ اگر کسی در پیام خصوصی به شما توهیین کرد و یا مزاحمت برای شما ایجاد کرد شما از پاسخ دادن به او بپرهیزید و او را در تا هرگاه که خواستید در لیست سیاه خود بگذارید تا دیگر نتواند به شما پیام خصوصی بدهد.

4_غرور و تکبر رو کنار بذارید و با کسانی که تاکنون درگیر بودید دست آشتی و سازش بدهید تا از ادامه ی درگیری در اینده جلوگیری شود



اکنون یک پرسش پیش میاید که اگر درگیری ها و مزاحمت های توی پیام خصوصی به مدیریت پیوندی ندارد پس چرا باید شما به تیم مدیریت گزارش بدهید.
پاسخ:
گاهی کسانی هستند که از درگیری و توهیین و مزاحمت و ازار دادن کسی لذت می برند. اگر در این صورت شمار گزارش ها از سوی کاربران به مدیریت درباره ی یک فرد زیاد شود با آن فرد بخورد می شود.
زیرا کسانی هستند که با به هم زدن هوا(جو) دوستانه ی انجمن سلسله دردسر هایی رو پیش میاورند و سبب شکایت های گسترده و رفتن کاربران خوب از انجمن می شوند.

توجه: از آن جا که امکان دستکاری نقل قول ها وجود دارد پس بهتر است که شما با استفاده از نرم افزار های خود ویندوز و یا نرم افزار هایی که می توانید دانلود کنید از پیام خصوصی که به شما داده شده نگاره برداری(عکس برداری) کنید و برای ما بفرستید(البته توجه کنید که باید نام کاربری کاربر هم در نگاره قابل دیدن باشد).
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











 سپاس شده توسط Roxanna ، ghjkl25 ، leilajoon♥♥ ، ツClas$i☪ J☯ ツ ، Mohammad 77 ، Mᴏsᴇs ، ッツ محمـב هـاבے ツッ ، تیناجونی ، -Edgar ، First Star ، Amir BF ، ✘ ßαÐ-þʘy ✘ ، گریس ، {h.S} ، D-: ، black devil ، shadi shekari ، niloofarf80 ، سارا بهرامپور ، Âɴɢ℮ℓ Evιℓ ، Doory ، Đęąđ.ğïřł ، mr.destiny ، Ֆℋ£¥∂α ، Medusa ، Apathetic ، Samaneh77 ، تینا2013 ، ♥h@di$♥ ، ღ ツ setareh ツ ღ ، نازنین* ، # αпGεʟ ، shayan.brd1 ، دانیال1999 ، active boy ، ✘ றДƬДᗡØЯЄ ✘ ، pegah-p ، Albert wesker ، ღSηow Princessღ ، *Nafas* ، ⍩ᴏɴᴇ ʙᴏʏ⍩ ، pegah jb ، آقا سینا ، bee. ، جوا اسپریت ، ƝeGaЯ ، JAX 666 ، *2gether4ever* ، Snow-Girl ، šhεïdα ، parmida.a ، SABER ، Ƥαяℓσนʂ ϱiяℓ ، ㄎムÐ Ǥノ尺レ ، ICe Angele ، عشق لامبورگینی ، Artmis2000 ، яê¥нαñê ، Navisa. ، Mïņ̃†êR ، sasan1 ، poya ، Ðαяк ، shayan1 ، ЯèŽvÀń ، bahare_021 ، ..WonDerfull.. ، j_pouya 2 ، ^Aytin^
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information طرح آزمایشی ستاره های کاربران انجمن
  درباره ی اخطار ها
  اخطار به کاربران متخلف تبلیغ کننده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان