امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عرضه نخستین لپ‌تاپ‌ با سیستم‌عامل گوگل تا ماه آینده

#1
شرکت گوگل در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خدمات و محصولات خود اعلام کرد نخستین نسخه از سیستم‌عامل رایانه‌‌ای گوگل با نام Chromebook وارد بازار می‌شود که این محصول برای نوت‌بوک‌ها و مبتنی بر اینترنت ساخته شده است.

نخستین رایانه قابل حمل مجهز به سیستم‌عامل Chromebook توسط شرکت‌های سامسونگ و ایسر ساخته شده است که بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گوگل، قرار است این دو لپ‌تاپ از ماه آینده وارد بازار شوند.

این نوت‌بوک‌ها بر پایه سیستم‌عامل Chrome OS گوگل ساخته شده‌اند که این سیستم‌عامل در اصل شاخه‌ای از سیستم‌عامل متن‌باز لینوکس محسوب می‌شود و به صورت مجزا از این سیستم‌عامل، ابزارهای اینترنتی فراوانی را در جا داده است و مدل متفاوتی که برای آن تعریف شده به این صورت است که کاربر در آن مجبور به نصب نرم‌افزارهای فراوان نیست و بخش قابل ملاحظه‌ای از این نرم‌افزارها مبتنی بر اینترنت عرضه می‌شوند.

سیستم‌عامل Chromebook به صورت خودکار به‌روز می‌شود و سرعت پردازش اطلاعات و فعالیت‌های رایانه‌ای در آن نسبت به مدل‌های مشابه موجود در بازار افزایش یافته است.

در این سیستم‌عامل فایل‌های شخصی، موسیقی، ویدیو، عکس‌ها، بازی‌ها و .... در فضای اینترنتی ذخیره می‌شوند و بر این اساس کاربر نیازمند نگه داشتن اطلاعات خود روی رایانه نیست و خطر دسترسی افراد متفرقه به آن‌ها نیز از بین می‌رود. این مسئله به آن معنی خواهد بود که با این سیستم‌عامل کاربران نیازی به گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات خود ندارند.

به گفته شرکت گوگل، سیستم‌عامل Chromebook به گونه‌ای ساخته شده است که نوت‌بوک مبتنی بر آن با هر بار شارژ تا 24 ساعت فعالیت می‌کند و قابلیت دسترسی به اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق شبکه 3G را نیز فراهم می‌آورد.
دستهــايم را محکمتر بگيـر

من هنوز هم نميخواهــم

تورا...

به دست خاطرات بسپارم...

عرضه نخستین لپ‌تاپ‌ با سیستم‌عامل گوگل تا ماه آینده  1
پاسخ
 سپاس شده توسط Armina
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان