امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بمبگذاری‌های دمشق برای به شکست کشاندن راه حل سیاسی است

#1
رئیس کمیته آزادی‌ها و حقوق بشر پارلمان سوریه بمبگذاری‌های اخیر در دمشق که یکی از آنها نخست‌وزیر سوریه را هدف قرار داده بود، تلاشی ناکام و شکست خورده برای هدف قرار دادن راه حل سیاسی دانست.

بمبگذاری‌های دمشق برای به شکست کشاندن راه حل سیاسی است 1

«بدیع صقور»، رئیس کمیته آزادی‌ها و حقوق بشر پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق تاکید کرد، بمبگذاری که «وائل الحلقی»، نخست وزیر سوریه را هدف قرار داده و از آن نجات یافت، تلاشی ناکام و شکست خورده و به خصوص اقدامی برای هدف قرار دادن راه حل سیاسی است، چراکه الحلقی رئیس کمیته وزارتی مامور به اجرای برنامه سیاسی برای حل بحران سوریه است.
رئیس کمیته آزادی‌ها و حقوق بشر پارلمان سوریه تاکید کرد که این تلاش‌ها آشکارا بیانگر رد راه حل سیاسی از سوی گروه‌های تروریستی مسلح و کشورهای حامی آنهاست.
صقور در ادامه گفت: هدف این انفجارها تحت فشار قرار دادن ارتش سوریه است که در این اواخر موفقیت‌های بسیاری در میدان‌های مختلف نبرد به دست آورده است، چراکه این شکست‌ها و ناکامی‌ها بیانگر ورشکستگی و تروریسم دنبال شده از سوی این گروه‌هاست که به شکل ویژه شهروندان سوری را قرار داده است.
رئیس کمیته آزادی‌ها و حقوق بشر پارلمان سوریه با اشاره به اینکه اکثر قربانیان انفجارهای تروریستی افراد مسلح ، شهروندان و افراد غیر نظامی بوده‌اند، گفت: هدف این انفجارها تضعیف روحیه مردم سوریه است، به خصوص آنکه مردم سوریه تروریسم اعمال شده توسط گروه‌های جهادی تکفیری مورد حمایت قطر و عربستان سعودی و ترکیه را رد و آن را محکوم کرده‌اند و سرانجام اینکه این انفجارها را باید خدمت به دشمنان مردم سوریه همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی به شمار آورد.
صقور تاکید کرد: هرآنچه از قتل و کشتار و عملیات تروریستی در سوریه و علیه مردم سوریه اعمال می‌شود، توسط محور شر در جهان به سرکردگی آمریکا و اسرائیل صورت می‌گیرد.
رئیس کمیته آزادی‌ها و حقوق بشر پارلمان سوریه پیش بینی کرد که در این مرحله از بحران سوریه شاهد تشدید اوضاع در دو عرصه میدانی و سیاسی باشیم، به ویژه آنکه در این اواخر شاهد ادعاهای دولت آمریکا درباره استفاده از سلاح‌های شیمیایی از سوی ارتش سوریه هستیم.
وی تاکید کرد که هدف تمام این ادعاها سرپوش نهادن بر موفقیت‌های ارتش سوریه است، به خصوص آنکه نیروهای ارتش سوریه همچنان به پیشروی خود در مناطق مختلف میدانی ادامه می‌دهد و آمریکا تلاش می‌کند، با این ادعاها سناریو عراق را این بار در سوریه تکرار کند، اما باید به آنها گفت که نمی‌توانند به اهداف خود در این کشور مقاوم دست یابند که یکی از پایه‌های اساسی و مهم حمایت از مقاومت در جهان به شمار می‌آید.
صقور در ادامه افزود: داده‌ها میدانی و اطلاعات نظامی به دست آمده به این نکته اشاره می‌کند که ارتش سوریه بیش از هر زمان دیگری در وضعیت تاکتیکی مناسبی به سر می‌برد، به ویژه آنکه برنامه‌ها و نقشه‌های نظامی خود در رویارویی با گروه‌های مسلح را تغییر داده و گروه‌های تروریستی کنترل خود بر بسیاری از مناطق را در سوریه از دست داده است
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  احتمال ربوده شدن مقامات نظامی و سیاسی ایران در عربستان
  انفجار بمب در نزدیکی کلیسایی در دمشق

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان