امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هشدار ارتش سوریه به تل آویو

#1
پس از اعلام خبر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به خاك سوریه كه با تایید و تكذیب همراه بود این بار تلویزیون سوریه با پخش گزارشی از حملات راكتی رژیم اشغالگر قدس به دمشق خبر داد.ارتش سوریه نیز نسبت به این حملات به اسرائیل هشدار داد.
به گزارش جام جم آنلاین بامداد امروز یكشنبه مشق شاهد چند انفجار قوی بود كه بر اساس اخبار منتشر شده از تلویزیون سوریه این انفجارها به خاطر حملات راكتی اسرائیل به وقع پیوسته است.

ارتش سوریه كه این روزها موفقیت‌های چشمگیری در مقابله با گروهك‌های تروریستی وهابی و سلفی به دست آورده و شكست‌های سنگینی هم به آنها وارد كرده است، اكنون با ورود اسرائیل و تجاوز به خاك سوریه، تل آویو در صدد است تا بتواند با این حملات جان تازه‌ای به تروریست‌ها بدهد.

این در حالی است كه حملات نظامی اسرائیل و تجاوز این رژیم به خاك سوریه از سوی مجامع بین‌المللی و سازمان ملل محكوم نشده است.پس از حملات ارتش رژیم صهیونیستی ارتش سوریه اعلام كرد هر گونه حق پاسخگویی به این تجاوز را برای خود محفوظ و قانونی می‌داند.

چند روز پیش بود كه خبر حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد كه از سوی ارتش سوریه تكذیب شد اما یك مقام آگاه آمریكا به شبكه خبری ان بی سی گفته بود، حمله جنگنده‌های اسرائیلی به تاسیسات نظامی در حومه دمشق انجام شده است.

روسیه كه از حامیان دولت بشار اسد است بارها در باره حمله نظامی به دمشق هشدا داده است اما اوباما كه هنوز نسبت به عواقب حمله نظامی به سوریه نگرانی شدیدی دارد در واكنش به گزارش های حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خاك سوریه گفته بود كه اسرائیل حق دارد از خود دفاع كند.

كشورهای غربی،آمریكا و رژیم صهیونیستی بیش از 2 سال است كه با حمایت از تروریست‌ها در سوریه در صدد سرنگونی دولت قانونی بشار اسد هستند اما به خاطر ماهیت تروریست‌ها و حمایت مردم از دولت حاكم تاكنون نتوانستند به اهداف خود برسند.
تجاوز هواپیماهای جنگنده بمب افكن تركیه كه سال گذشته وارد حریم هوایی سوریه شده بودند بی‌پاسخ ‌نماند و پدافند هوایی ارتش سوریه در واكنش به این تجاوز فعال شد و یك فروند از جنگنده بمب افكن‌های متجاوز تركیه‌ای كه از نوع فانتوم اف 4 بود سرنگون كرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برکناری ناگهانی 50 فرمانده ارتش روسیه
Heart غنایم جنگی ارتش جمهوری آذربایجان در نُهمین روز جنگ قره‌باغ
  پیام تبریک سرلشکر شهبازی به فرمانده کل ارتش!
  خودکفایی نیروی زمینی ارتش در تولید و ساخت تریلر تانک‌بر!
  کدام شناور نیروی دریایی ارتش دچار سانحه شد؟/ پایان غم‌انگیز مدافع ۳۲ساله ایران
  هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا در صورت بروز جنگ نظامی
  روسیه نمی‌تواند درباره خروج ایرانی‌ها از سوریه حرفی بزند
Smile حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه
  حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه
  سود هاي پيدا و پنهان أمريكا از نابودي ارتش هاي آلمان و ژاپن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان