امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه از تبلیغات مزاحم تلگرام خلاص شوید؟

#1
با محبوبیت روزافزون اپلیکیشن‌ تلگرام، کاربران با معضل جدیدی با نام تبلیغات ناخواسته روبه‌رو شده‌اند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که بدون اجازه‌تان به گروهی اضافه می شوید و مجبور هستید با تبلیغات بی‌سروته مواجه شوید. حال بروزرسانی جدید اپلیکیشن تلگرام، راه حل جالبی برای این مشکل، پیش پای شما گذاشته است.


در یک سال گذشته اپلیکیشن تلگرام کاربران ایرانی را حسابی مجذوب خود کرده است. اما در چند ماه اخیر کاربران با مشکلی آزاردهنده در این اپلیکیشن روبه‌رو شده‌اند. شما به‌طور خودکار و بدون این‌که از شما پرسیده شود به گروه‌ها و کانال‌های ناشناس اضافه می‌شوید و باید تبلیغاتی گاه بی‌ربط را تحمل کنید. اما تلگرام بالاخره چاره‌ای برای این مشکل پیدا کرده است.
در بروزرسانی تلگرام (نسخه‌ی ۳٫۵٫۰) یک قابلیت جدید به بخش حریم خصوص این اپلیکیشن پیام‌رسانی اضافه شده است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که خودتان تصمیم بگیرید که چه کسانی شما را به گروه‌ها و کانال‌های تلگرام اضافه می‌کنند. اگر شما هنوز تلگرام‌تان را بروز نکرده باشید، در بخش تنظیمات حریم خصوصی و امنیت (Privacy and Security) تصویری را می‌بینید.


اما پس از بروزرسانی، با مراجعه به بخش تنظیمات و سپس حریم خصوصی، با یک گزینه‌ی جدید با نام «گروه‌ها» (Groups) مواجه می‌شوید. با انتخاب این گزینه می‌توانید تصمیم بگیرید که چه کسانی بتوانند شما را در گروه‌ها یا کانال‌های‌شان اضافه کنند. حالت پیش‌فرض در وضعیت «همه» (Everybody) است.
شما به‌راحتی و با انتخاب گزینه‌ی «تماس‌های من» (My Contacts) می‌توانید از شر اضافه شدن به گروه‌ها و کانال‌های ناخواسته راحت بشوید. پس اگر از تبلیغات آزاردهنده در اپلیکیشن تلگرام کلافه شده‌اید، همین حالا نسبت به بروزرسانی تلگرام خود اقدام کنید و تنظیمات لازم را انجام بدهید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی رباتهای کاربردی‌ تلگرام
  انی دسک چیست و چگونه کار میکند؟
  دیدن لست سینِ NOBODY واتساپ و تلگرام
  چگونه بفهیم کسی غیر از خودمان وارد اکانت اینستاگرام ما شده؟
Thumbsdown آموزش روش خالی کردن Cache گوشى،تلگرام_فعال سازی امضای پیام تلگرام
  چگونه رمز وای‌فای را در دستگاه‌مان ببینیم؟
  چگونه بفهمیم باتری گوشی ما احتیاج به تعویض دارد؟؟
  چگونه بدون این که به گوشیمون کوچکترین دستی بزنیم تماس ها رو جواب بدیم؟
  چگونه آلبوم اینستا بسازیم؟
  تبلیغات شیائومی رو حذف کن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان