امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اگرازانحراف احمدی نژادهم اطلاع داشتیم به اورای می دادیم!!

#1
Shocked 
در حالی که کمتر از دو ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، از هم اکنون بحث مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری هم آغاز شده است. اگر چه اگر بنا باشد که مناظرات با همین تعداد کاندیدای موجود دنبال شود، ماه ها زمان لازم است تا مناظرات انجام و به اتمام برسد.

اما تجربه مناظرات سال 88 ، حالتی بین نگرانی و امیدواری برای برگزارکنندگان مناظرات فراهم آورده است. امیدواری از این جهت که در مناظره زنده رو در روی و در لحظاتی که یک کاندیدا در یک موقعیت بحرانی قرار می گیرد وعکس العمل نشان می دهد، مردم بهتر می تواند شخصیت کاندیداها، توانایی آنان، طرح کلان آنان برای اداره کشور و .... را بشناساند و نگرانی از این جهت که رفتار مناظراتی کاندیداها که نخبگان جامعه هستند از حداقل معیارهای اخلاقی جامعه هم پایین تر باشد! علاوه بر این این احتمال که یک کاندیدا که در حال کم آوردن از رقیب است، همه هر آنچه که موجود است را زیر سئوال ببرد تا خود را اثبات کند و این یعنی اثبات خود با نفی دیگران و همه هر آنچه هست! اما با تمام این نگرانی ها مناظره برای پویایی انتخابات، کمک به توسعه فکری وعلمی و شناخت و آگاهی کمک شایانی خواهد کرد. جامعه ایرانی به شدت به مناظره نیاز دارد، نیاز دارد که گفتگو کند، در گفتگو ها چالش شود، تا عیارها سنجیده شود و در خلال گفتگو ها توسعه ذهنی حاصل شود.

اما متاسفانه به نظر می رسد که در سال جاری، از مناظرات زنده خبری نیست و مناظرات به صورت کنترل شده و پس از ضبظ بازبینی در اختیار مردم گذاشته می شود. ظاهرا این تصمیم را مجلس شورای اسلامی گرفته است و به جای مدیریت مناظرات، به سمت کنترل و محدودیت مناظرات رفته اند. مسیری اشتباه که در تضاد با آگاهی و شناخت مردم است. در واقع مناظرات سال جاری به صورت کنترل شده و با حضور نمایندگانی از دادستانی، وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد! شاید باید گفت هر سال دریغ از پارسال!

اما در حالی که طرفدران سابق احمدی نژاد به منتقدان امروزی تبدیل شده اند، اما به شدت معتقدندکه از انتخاب وی پشیمان نیستند و اگر شرایط سال 88 به وجود آید باز علیرغم خطای راهبردی باز هم به وی رای خواهند داد!

دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی در این بار گفته است که به نظر ما دولت احمدی نژاد در تغییر مسائل دچار خطای راهبری شده است و دولت به یک باور رسیده است که مردم در سال 84 و 88 به وی رأی دادند و در حالی که ما می‌دانیم رأی مردم به گفتمان انقلاب اسلامی بود. وی در پاسخ به پرسشی که اگر ما باز به سال 88 برگردیم و با این فرض که بدانید احمدی نژادی وجود خواهد آمد که مشائی را به عنوان معاون اول خود انتخاب می‌کند و یازده روز خانه نشینی خواهد داشت و سایر اتفاقاتی که رخ داده است، آیا باز هم به احمدی نژاد رأی می‌دهید؟ پاسخ داده است که من هر زمان به گزینه انقلابی رأی خواهم داد و سال 88 دوگانه ای شکل گرفت که یک طرف آن جریان انقلابی و جریان دیگر غیر انقلابیون بودند. در هرکس امکان انحراف وجود دارد و چون فردی امکان انحراف دارد به آن شخص رأی ندهیم. وی همچنین ادامه داده است که :

بسیج دانشجویی یک اصل کلی دارد و آن هم این است که از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند، مگر این که دو قطبی‌های شفافی به وجود بیاید و مشابه آن چیزی که در سال 88 به وجود آمد یعنی بنای راهبردی بسیج این است.

اما بالاخره سخنان حجت الاسلام علی عسگری رابط پارلمانی حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک کار دست او و شخص حسن روحانی داد. ماجرا از این قرار است که در روزهای گذشته وی به رسانه ها گفت که هاشمی و خاتمی در انتخابات شرکت نخواهند کرد و حتی گفت که هاشمی به دنبال ساختن هاشمی جدیدی است و این هاشمی جدید هم کسی نیست جز حسن روحانی. در واقع وی به تلویح گفت که هاشمی در انتخابات شرکت نمی کند و گزینه وی هم در انتخابات حسن روحانی است. اما ظاهرا فردی که گفته می شود از نزدیکان هاشمی است از تلافی حجت الاسلام علی عسگری در آمده است و گفته است که دادن اظهار نظرهای دیگر به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای گرم کردن بازار کاندیداهای درجه دوم و سوم(حسن روحانی)، اقدامی صادقانه به شمار نمی رود. این گونه اقدامات را تلاش برای تثبیت کاندیداهایی دانست که این افراد(علی عسگری) در ستاد آنها فعالیت می کنند و این گونه اظهارات را بی اساس توصیف کرد.البته این خبر تایید نشده است.


به نقل ازتابناک بخش سیاسی
هرگزموفقیت راپیش ازموقع عیان نکن.Confusediv:
درروزتولدت درختی بکار.899[/size]
پاسخ
 سپاس شده توسط šhεïdα
آگهی
#2
بحث سياسي ممنوعDodgy
 ..!! I am not afraid to walk this F*cking world alone
پاسخ
 سپاس شده توسط šhεïdα


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information احمدی نژاد و باز هم تهدید هایش!
Science احمدی نژاد تایید صلاحیت میشود؟!
  تعطیلی تفرجگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی
  پامپئو حامل پیام تعلیق الحاق کرانه باختری "تا اطلاع ثانوی" است
Heart تا اطلاع ثانوی نمازجمعه در مراکز استان‌ها اقامه نخواهد شد /
  پیشنهاد جالب احمدی نژاد برای مبارزه با کرونا (عکس)
  دختر ایتالیایی ول کن نیست / خواستگاری دوباره از احمدی نژاد
  مشایی بازداشت شد/ اولین واکنش احمدی‌نژاد به دستگیری / بازداشت مشایی، هشداری به احمدی
  مصاحبه جنجالی مشایی”احمدی نژاد کاندید نخواهد شد”
  یحیوی: احمدی‌نژاد استارت تمرد عملی از ولایت فقیه را زد /دولت واقعیات

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان