امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اسراییل زمان حمله به ایران را اعلام کرد!

#1
جزییات عملیات جنگی اسراییل علیه ایران برای نخستین بار اعلام شد. کانال 10 اسراییل روز گذشته طی برنامه ای نتایج بررسی های چند هفته ای در مورد طرح عملیات نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران را که در برگیرنده اظهارات چندین تن از افسران بلند پایه ارتش اسراییل می باشد، پخش کرده است.

اسراییل زمان حمله به ایران را اعلام کرد! 1

رسانه های داخلی ایران نوشتند: توهمات و اصرار حمله نظامی به ایران بالاخره اسراییل را مجبور کرد تا تهدیدها و به خیال خود فشار هایش را بر علیه ایران بیشتر کند و با شروع جنگ روانی اغاز کننده این حملات باشد.

به گزارش بولتن نیوز از شعبه سیاسی روزنامه ینی مساوات، جزییات عملیات جنگی اسراییل علیه ایران برای نخستین بار اعلام شد. کانال 10 اسراییل روز گذشته طی برنامه ای نتایج بررسی های چند هفته ای در مورد طرح عملیات نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران را که در برگیرنده اظهارات چندین تن از افسران بلند پایه ارتش اسراییل می باشد، پخش کرده است. به گزارش این کانال تلویزیونی، اسراییل تا 23 آوریل برای مشخص شدن نتیجه تلاش های دیپلماتیک بین المللی در راستای منصرف کردن ایران از بلندپروازی های هسته ای صبر خواهد کرد.

گفتنی است که دور دوم مذاکرات ایران و کشورهای گروه 5+1 در مورد برنامه هسته ای ایران در سوم خرداد 91 یا 23 آوریل در بغداد برگزار خواهد شد. به گزارش این کانال تلویزیونی اسراییل، چنانچه این مذاکرات نتیجه ای داشته باشد، در آنصورت دستور حمله به تاسیسات هسته ای ایران داده خواهد شد. در این عملیات دهها فروند شکاری ـ بمب افکن، هواپیماهای حامل سوخت، هواپیماهای جنگ الکترونی و بالگردهای امداد شرکت خواهند کرد و هواپیماهای مدرن سازی شده ی ـ اف 15 آی» نیز نقش تعیین کننده در این عملیات خواهند داشت که بمبهای ضد اهداف زیر زمینی را حمل خواهند کرد. گفته میشود که این هواپیماها به حال آماده باش و مسلح در آشیانه ها منتظر فرمان حمله اند. در این عملیات از هواپیماهای شناسایی بدون خلبان « ایتان» نیز استفاده خواهد شد و خانواده های خلبانانی که در این عملیات شرکت خواهند کرد، در مناطق امن و دور از پایگاههای نظامی اسکان داده شده اند.

در این گزارش اعلام شده که اسراییل قدرت از بین بردن کامل توان هسته ای ایران را ندارد و به همین دلیل نیز نیروهای اسراییلی طرح «تهاجم کوتاه مدت و حرفه ای» علیه ایران را تهیه کرده اند. به بار آمدن تلفات نیز در این عملیات پیش بینی شده است. یک افسر ارشد نیروی هوایی اسراییل میگوید که تعدادی از خلبانانی که در این عملیات شرکت خواهند کرد، دیگر باز نخواهند گشت. اسراییل همچنین به این مساله نیز توجه دارد که به دنبال آغاز عملیات علیه ایران، حملات گروههای تندرو و در راس آنها حزب الله لبنان به اسراییل آغاز خواهد شد که ممکن است از 30 سال گذشته به این سو شدیدترین جنگی باشد که در شمال اسراییل در میگیرد.

منابع غربی نیز در این اثنا گزارش می دهند که اسراییل به آمریکا ضمانت داده است تا وقتی مذاکرات گروه 6 با تهران ادامه دارد، عملیات نظامی را آغاز نکند. این در حالی است که مقامات اسراییلی دادن چنین ضمانتی را تکذیب می کنند و متعاقب آویگدور لیبرمن وزیر خارجه اسراییل، اهود باراک وزیر دفاع آن کشور نیز اعلام کرده است که اسراییل چنین ضمانتی به آمریکا نداده است. وی با بیان اینکه انتظار حصول نتیجه ای از مذاکرات با ایران را ندارد، گفته است: «اطمینان داریم که آمریکا سعی در متوقف کردن فعالیتهای هسته ای ایران دارد، ولی امکان حل دیپلماتیک این مساله تمام شده است». وی همچنین با این عنوان که علاوه بر امنیت اسراییل، امنیت جهانی را نیز مد توجه دارند، گفته است که اسراییل عجله ای برای شروع عملیات جنگی ندارند.

گفتنی است که چندی پیش مجله آمریکایی فارین پالیسی با استناد به مقامات امنیتی و دیپلماتهای آمریکایی از وجود طرح توافق مخفی بین تل آویو و باکو برای استفاده اسراییل از اراضی آذربایجان در عملیات علیه ایران گزارش داده بود. نهاد ریاست جمهوری آذربایجان نیز این خبر را کذب و بهتان خوانده است. الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان نیز در جلسه هیات وزیران که 16 آوریل ( 28 فروردین ماه) برگزار شد، با اشاره به این موضوع و بدون آنکه نامی از کسی ببرد، تصریح کرده است که آذربایجان هرگز اجازه استفاده از اراضی خود علیه کشور همسایه را نخواهد داد. وی همچنین با تعبیر درج چنین گزارشاتی در مطبوعات خارجی بعنوان بخشی از هجمه خبری علیه آذربایجان، گفته است: « نیروهایی وجود دارند که درصدد برهم زدن اوضاع منطقه و رو در رو قرار دادن آذربایجان با همسایگانش هستند و در این راستا به تخریبات خبری متوسل می شوند...».

در اینحال، ارمنستان نیز خود را برای مقابله با آثار اقتصادی ناشی از نهاجم احتمالی علیه ایران آماده میکند. تیگران سرکیسیان نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه با روزنامه « نزاویسیمایا گازتا» چاپ مسکو گفته است که کشورش مشغول ذخیره کردن ارزاق، سوخت و سایر مایحتاج ضروری است که دست کم بتواند 3 ماه پاسخگوی نیازهای ارمنستان باشد. وی گفته است: « 20 درصد مبادلات اقتصادی ارمنستان با ایران است که در صورت شروع عملیات جنگی علیه ایران، ارمنستان در زمینه مبادلات با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. ارمنستان خط لوله مشترک گاز و شبکه فشار قوی انتقال نیرو با ایران است. جهانگردان ایرانی به ارمنستان سرازیر میشوند و ایران در ارمنستان بانکها و سرمایه گذاریهایی دارد. به این دلیل نیز خودمان را برای هر احتمالی در هر زمینه ای آماده میکنیم».

گفتنی است که در تاریخ اعلام شده از سوی اسراییل برای آغاز عملیات جنگی علیه ایران، مسابقه آوازخوانی « یوروویژن» در آذربایجان برگزار خواهد شد.


اسراییل زمان حمله به ایران را اعلام کرد! 1



نيويورك‌تايمز: اسرائيل اصلاً توان حمله به ايران را ندارد

دو هفته پس از بيانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه‌ي 14 بهمن تهران و در حالي‌كه معادله "تهديد" به‌مثابه ابزار عمليات رواني عليه ايران در ادبيات امريكا و به‌ويژه رژيم صهيونيستي شد، روزنامه نيويورك‌تايمز كه در ميان روزنامه‌هاي امريكايي دست اول‌ترين گزارش‌ها را در حوزه دفاعي و هسته‌اي ايران منتشر مي‌كند، با انتشار گزارشي به بررسي اين موضوع از نگاه كارشناسان و مقام‌هاي نظامي امريكا پرداخت كه اسرائيل اساساً توان حمله‌ي نظامي به ايران را ندارد.

به گزارش رجانيوز، اهميت اين گزارش در حالي‌ست كه تا پيش از بيانات رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه‌ي تهران، برجسته كردن تهديد اسرائيل و غيرقابل پيش‌بيني نشان دادن آن، به يكي از دستور كارهاي ثابت رسانه‌ها و مقام‌هاي غربي به‌ويژه امريكايي‌ها تبديل شده بود. بر اساس اين راهبرد، رژيم صهيونيستي به‌عنوان رژيمي معرفي مي‌شد كه در معرض تهديد مستقيم ايران قرار دارد و به‌عنوان اقدام بازدارنده، ممكن است به ايران حمله كند.

در اين زمينه، يك روز پيش از خطبه‌هاي روز 14 بهمن رهبري، لئون پانه‌تا وزير دفاع امريكا حتي براي حمله اسرائيل به ايران، زمان احتمالي را نيز عنوان كرد و گفت كه از بهار تا تير ماه سال آينده، زمان حمله‌ي احتمالي خواهد بود.

اما طرح صريح راهبرد "تهديد در مقابل تهديد و حتي تحريم" از سوي رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه، به‌طور كلي ادبيات و رويكرد تبليغاتي غرب و رژيم صهيونيستي را تغيير داد، به‌طوري كه اوباما دو روز بعد در گفت‌وگو با شبكه NBC تأكيد كرد كه اسرائيل برنامه‌اي براي حمله‌ي نظامي به ايران ندارد، همچنين نتانياهو نيز در جلسه وزيران كابينه‌اش خطاب به اين وزيران و ژنرال‌هاي ارتش اظهارنظر در مورد حمله به ايران را ممنوع كرد. همچنين ساركوزي رئيس‌جمهور فرانسه نيز صراحتاً حمله به ايران را "راه‌حل نامناسب" خواند.

نكته‌ي جالب اينكه، اكنون روزنامه نيويورك‌تايمز پا را از اين هم فراتر گذاشته و پس از پايين كشيدن فيتيله تهديد ايران به حمله‌ي نظامي، اكنون اين رسانه‌ي تأثيرگذار به صراحت، حتي ادعاي توان حمله به ايران را يك بلوف مي‌خواند.

اسرائيل برای حمله به تاسیسات اتمی ایران به دست کم ۱۰۰ هواپیما نیاز دارد. کارشناسان امریکایی معتقدند که این کشور توانایی لازم برای انجام چنین عملیاتی را ندارد.

روزنامه نیویورک تایمز، با چند کارشناس نظامی امریکایی در مورد توانایی نظامی لازم برای ویران‌سازی تاسیسات اتمی ایران مصاحبه کرده است. پرسش‌های کانونی گزارش "نیویورک تایمز" این است که عملیاتی که با هدف تخریب تاسیسات اتمی ایران صورت گیرد، به چه برنامه و تجهیزاتی نیازمند است و آیا اسرائيل قادر به انجام چنین عملیاتی هست یا نه.

بنا بر گزارش "نیویورک تایمز"، کارشناسان نظامی آمریکایی بر این نظرند که حمله به تاسیسات اتمی ایران برای نیروی هوایی اسرائيل به منزله آزمونی بسیار دشوار است: خلبانان مجبور خواهند بود بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر بر فراز خاک ایران پرواز کنند، باید در میان راه سوخت‌گیری کنند، از پدافند هوایی نیروی نظامی ایران عبور کنند و هم‌زمان چند تاسیسات اتمی زیرزمینی ایران را مورد حمله قرار دهند.



اسراییل زمان حمله به ایران را اعلام کرد! 1



بغداد پس از اصابت بمب سنگرشکن در ۲۸ مارس ۲۰۰۳

به گزارش این روزنامه، کارشناسان امنیتی آمریکایی برآورد می‌کنند که اسرائيل مجبور خواهد بود برای انجام چنین مأموریتی دست‌کم ۱۰۰ هواپیما را راهی ایران سازد.

روزنامه نيويورك تايمز مي‌نويسد: «تام دانیلون مشاور امنیت ملی در امریکا روز یکشنبه در اورشلیم با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائيل، دیدار کرد. طبق گزارش‌های رسانه‌های اسرائيلی، او درصدد است اسرائيل را متقاعد سازد كه از حمله به ایران چشم بپوشد و نخست امکان دهد تا تحریم‌ها، تاثیر خود را نشان دهند.»

اما به گزارش "نیویورک تایمز"، برخی کارشناسان امریکایی مطمئن نیستند که اسرائيل اصلا توانایی نظامی انجام چنین حمله‌ای را دارا باشد. همچنین روشن نیست که بمب‌های آمریکایی سنگر‌شکنی که اسرائيل در اختیار دارد، به قدر کافی قوی باشند که بتوانند به تاسیسات حفاظتی زیرزمینی عمیق ایران آسیب وارد کنند.

برای ویران‌سازی چند هفته وقت لازم است

"نیویورک تایمز" می‌نویسد كه این نگرانی وجود دارد که در صورت حمله هوایی ناموفق اسرائيل، امریکا به داخل کشمکش کشیده شود. به نظر کارشناسان، حتی اگر حجم بالایی از سلاح‌های زرادخانه آمریکا هم به کار گرفته شود، چندین هفته طول می‌کشد تا تاسیسات اتمی ایران ویران شوند. به گفته کارشناسان، در مورد احتمال عملیات انتقامی ایران هم نگرانی بزرگی وجود دارد.

ژنرال دپتولا به نیویورک تایمز گفت: «تنها یک ابرقدرت وجود دارد که توانایی انجام چنین عملیاتی را دارد.» وی افزود: «اسرائيل برای انجام حمله‌های دستچین در اینجا و آنجا خوب است.»

گفتني است رهبر معظم انقلاب در خطبه‌هاي نماز جمعه 14 بهمن تهران تأكيد كردند:

«يك جمله هم راجع به اين تهديدهاى آمريكا عرض بكنيم. مرتباً تهديد مي‌كنند؛ تهديد به اين زبان: همه‌ى گزينه‌ها روى ميز است! يعنى حتّى گزينه‌ى جنگ. اين، تهديد به جنگ است با اين زبان. خب، اين تهديد به جنگ، به ضرر آمريكاست؛ خود جنگ، ده برابر به ضرر آمريكاست. چرا اين تهديدها به ضرر آمريكاست؟ به خاطر اينكه خود اين تهديدها نشان‌دهنده‌ى عجز آمريكا از مقابله‌ى منطقى و مقابله‌ى گفتمانى است؛ يك گفتمانى در مقابل گفتمان جمهورى اسلامى ندارند؛ نمي‌توانند در ميدان مقابله‌ى فكرى و منطقى، براى خودشان غلبه‌اى ايجاد كنند؛ مجبور مي‌شوند توسل به زور و تشبث به زور بكنند.

اين معنايش اين است كه آمريكا جز زور، هيچ منطقى ندارد؛ جز خون‌ريزى، هيچ راهى براى پيش‌برد خود ندارد. اين، اعتبار آمريكا را بيش از آنچه كه تاكنون شكسته است، در چشم ملت‌ها و در چشم ملت خودش خواهد شكست؛ اين همان چيزى است كه سرنوشت رژيم‌ها را معين مي‌كند. آن رژيمى، آن نظامى كه اعتبارش در چشم مردم خودش بشكند، سرنوشتش معلوم است؛ مثل رژيم شوروى سابق. اتفاقاً بعضى از صاحب‌نظران غربى همين چند روز قبل گفتند كه امروز وضع آمريكا و غرب شبيه وضع شوروى سابق در سال‌هاى اواخر دهه‌ى 80 ميلادى است كه منجر به سقوط شد.

يعنى وقتى يك رژيمى، يك نظامى از لحاظ گفتمان، از لحاظ منطق، در چشم مردم خودش ساقط بشود، ديگر اميدى به بقاى اين رژيم نيست. لذا هرچه تهديد كنند، به ضررشان است. البته آنها و ديگران بدانند -مي‌دانند هم - كه ما هم در برابر تهديد به جنگ و تهديد به تحريم نفتى، تهديدهايى داريم كه در وقت خودش، آن وقتى كه لازم باشد، ان‌شاء اللَّه اعمال خواهد شد.»

شوي تلويزيوني اسرائيل به‌دنبال عصبانيت از دست برتر ايران در استانبول
یکی از شبکه‌های تلویزیونی اصلی در اسرائیل، به‌دنبال دست برتر ايران در مذاكرات "استانبول 2" به انتشار يك شوي تلويزيوني با عنوان جزئیات مفصل درباره حمله احتمالی اسرائیل به ایران درصورت شکست مذاکرات هسته‌ای و تحریم‌ها دست زد.

به گزارش رجانيوز، نكته جالب در اين شوي تبليغاتي كه صرفاً نشان مي‌دهد هدف از پخش آن، عمليات رواني براي ترساندن غربي‌ها از عواقب چنين اقدامي براي اقتصادهاي آن‌هاست، اذعان به اين مسئله است كه ارتش اسرائيل از خسارت‌هاي زياد چنين عملياتي اطلاع دارد و همچنين مي‌داند كه اين حمله نمي‌تواند كل برنامه هسته‌اي ايران را منهدم كند.

اين گزارش در شرايطي منتشر مي‌شود كه ماه گذشته زماني كه نتانياهو براي ديدار با اوباما به كاخ سفيد رفت، به او گفته شد كه اولويت اصلي دولت امريكا جلوگيري از هر گونه تنش است كه مي‌تواند افزايش قيمت نفت را به‌دنبال داشته باشد كه اين مسئله كاملاً به ضرر اوباما است.

رژيم صهيونيستي با ايجاد فضاي رواني تهديد نظامي عليه كشورمان مي‌كوشد يك بازي دو نبش را به پيش ببرد تا هم جامعه جهاني از اميدواري به ادامه گفت‌وگوها با ايران منصرف شود و به همان روش قبلي افزودن بر تحريم‌ها (كه هزينه‌هاي آن مستقيم به مردم اروپا وارد مي‌شود نه ساكنان سرزمين‌هاي اشغالي) ادامه دهد و هم رژيم صهيونيستي در صورت رو به جلو بودن گفت‌وگوها در انزواي بيشتري قرار نگيرد.

در اين زمينه، به نظر مي‌رسد اظهارات اخير اوباما نيز مبني بر اينكه پنجره ديپلماسي براي ايران رو به بسته شدن است، در واقع به منظور آرام كردن مقام‌هاي تل‌آويو و جدي نشان دادن كاخ سفيد در مهار ايران هسته‌اي عنوان شده است،‌ اين در حالي است كه بر خلاف اين ادبيات گستاخانه، ديپلمات‌ها از فضاي مذاكرات استانبول2 برآورد ديگري دارند و عنوان مي‌كنند كه حق هسته‌اي ايران در اين مذاكرات به رسميت شناخته شده است.

اما نكته قابل توجه در مورد باج‌خواهي‌هاي رژيم صهيونيستي در راهبرد تهديد به حمله عليه ايران، گزارش دو ماه پيش روزنامه نيويورك تايمز است. اين روزنامه كه معمولاً پيش‌تاز انتشار گزارش‌هاي دفاعي و امنيتي مربوط به ايران در ميان روزنامه‌هاي امريكايي است، اوايل اسفند ماه جاري و دو هفته پس از بيانات صريح رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه 14 بهمن تهران و تأكيد ايشان بر راهبرد "تهديد در مقابل تهديد و تحريم" گزارشي منتشر كرد و با يادآوري جزئيات و محاسبات نشان داد كه رژيم صهيونيستي اساساً نمي‌تواند به ايران حمله كند.

نيويورك‌تايمز: اسرائيل اصلاً توان حمله به ايران را ندارد

بر اساس گزارشي كه وب‌سایت خبری تایمز اسرائیل منتشر كرده، «کانال خبری ۱۰» رژيم صهيونيستي در شوي تلويزيوني كه هفته گذشته پخش کرده است، با خلبانان و افرادی که در جنگ احتمالی اسرائیل علیه ایران شرکت خواهند کرد، مصاحبه کرده است.

اين خبرنگار با تاکید بر این که نیروی هوایی اسرائیل «ظرفیت نابودی تمام تأسیسات هسته‌ای ایران را ندارد» به نقل از یک خلبان مورد نظر خود افزوده است: حمله به ایران مانند حمله اسرائیل به راکتور هسته‌ای «اوسیراک» عراق در سال ۱۹۸۱ یا حمله اسرائیل به نیروگاه هسته‌ای سوریه در سال ۲۰۰۷ نخواهد بود. نتیجه این حمله نیز قطعی نخواهد بود. اما نیروی هوایی اسرائیل باید مطمئن شود که به صورت حرفه‌ای ظاهر خواهد شد.

بن دیوید به نقل از برخی افسران و خلبانان نیروی هوایی اسرائیل از خسارات حمله احتمالی اسرائیل علیه ایران سخن گفته و این که امکان دارد برخی از آن‌ها از این ماموریت بازنگردند. طبق این گزارش گفته می‌شود که نیروی هوایی اسرائیل نگران سیستم‌های پیشرفته ضدهواپیما (اس ای) است که به گفته آن‌ها روسیه به کشورهای منطقه (خاورمیانه) فروخته است؛ ایران و سوریه دارای سیستم‌های «اس ای ۲۲» و «اس ای ۱۷» هستند. براساس این گزارش این سیستم‌های ضدهواپیمای ساخت روسیه که ایران و سوریه در اختیار دارند، همان مدل‌های قدیمی‌تر «اف-۱۵» است که قدرت پروازشان بالاتر از قدرت پرواز هواپیماهای اسرائیل است و به همین دلیل، به راحتی هدف حمله قرار خواهند گرفت.

یک خلبان اسرائیلی به بن دیوید گفته است که نیروی هوایی اسرائیل درعین حال هواپیمای بدون سرنشین «ایتان» دارد که گفته می‌شود قادر به پرواز به ایران است و قادر به انجام تمام کارهایی است که به آن فرمان داده می‌شود. الون بن دیوید نیز در تائید این سخنان اعلام کرده است که این حمله موجب تحریک به بروز جنگ در مناطق شمالی اسرائیل و پرتاب موشک ازسوی حزب‌الله لبنان خواهد شد و پس از آن هیچ جای اسرائیل در صلح و آرامش نخواهد ماند. طبق این گزارش به خلبانان اسرائیلی گفته شده که درصورت حمله به ایران و بروز جنگ، خانواده‌های خود را به مکان‌هایی مشخص و دور از پایگاه‌ها ببرند تا از حملات در امان بمانند.


بزن اون سپاس قشنگرو
ســـــاکـت ، ســــنـگـیـن ، گــرفـتـه ، غــــمـــگـــیـن ، تـنـهـا
پــایــیــن - بــالا ، دوبـاره ، پـــایــیــن - بــالا
گــاهـی احــساس مــیکــنم هــمـزادیـم:

دریـــــا،دریـــــا،دریـــــا،دریـــــا.....
پاسخ
 سپاس شده توسط ارمين2012 ، aivdhv9 ، gamander ، Şilēຖt Ş¢rēค๓ ، ZUSE ، ^Aytin^ ، maynaz90 ، هیوا1 ، Ƒαкє ѕмιƖє ، دختر شاعر ، M.H2 ، z_farhad ، ☼ سلنا 1380 ☼ ، مهدی8 ، m.h.yah ، عقاب2 ، ⍩ᴏɴᴇ ʙᴏʏ⍩ ، ALI987 ، mahdi_k ، m.md ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ ، aliali321 ، حسن بیدبرگی ، شکوفه2 ، amir hossein.z
آگهی
#2
من نمیگم ایران بده میگم ایران داره همین جوری از تو میپکه /چه برسه که جنگ بشه من ایرانو دوست دارم/اما ادمایه ایرانو دوست ندارم چرا/چون قبله این که جنگ بشه خودشون با خودشون دارن جنگ میکنن چه برسه که بین ایرانو کشور هایه دیگه جنگ بشه
اقا من ایرانو دوست دارم با جونو دلم دوسش دارم چرا چون من اریایییم /تمدن 2500 ساله کروش پشتمه/چرا میگم اگه تو ایران جنگ بشه ایران شکست میخوره واقعا چرا /چون هیچکدوم از ایرانیا /همدل نیستن/یکدست نیستن/یک فکر نیست/ الانم که الانه اونقدر میونه مردم ایران تفرقه و جنگ داخلی هستش که واقعا داغونه
پاسخ
 سپاس شده توسط shawkila ، عاشقj.b ، mahdi saedi ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ ، شکوفه2
#3
دمت سهیل خوشم اومد
خدایا..
توبهتر از همه میدانی که همیشه ازتو
بخاطر تمام اتفاقای خوبی که افتاد
بارها و بارها تشکر کردم ....
اما نمیدانم این اجازه راهم دارم
که بخاطر بعضی از اتفاق های ناگوار
کمی هم تورا سرزنش کنم؟
به من امید دهید امید جان امید روح بگذارید با ارامش خاطر از این دنیای پراز تاریکی خداافظی کنم 


گاهی سخت می شود …
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری و سهم تو از بودنش
فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت
دوستش داری و سهم تو
از این همه ، تنهایی است ...
پاسخ
 سپاس شده توسط maynaz90 ، shawkila ، Şilēຖt Ş¢rēค๓ ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ
#4
اسراییل هیچ کاری بدونه آمریکا نمینونه بکنه
مثل این شوفر اتوبوسا یه فلاسک چایی گذاشتم پایین میز کامپیوتر همینطور که نگام به مانیتوره خم میشم میارمش بالا … انگار قراره ماشین از جلو بیاد !  Big Grinute
پاسخ
 سپاس شده توسط maynaz90 ، shawkila ، ☼ سلنا 1380 ☼
#5
(01-08-2013، 21:42)سهیل ساحر.� نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
حالا صبر کنین بهتون میگم اسرائیل چطوری ایرانو با خاک یکسان میکنه .منتظره بمبه اتمه اسرائیلم که ایران مثه یه تخته صاف میشه ایران هیچ ... نمیتونه بخوره
مناااااااااااااااااااااااااااااااااااافق:97::97::97::97::97::97::97::97:
USA=يونجه صادراتي اردبيل
پاسخ
 سپاس شده توسط maynaz90 ، shawkila ، ☼ سلنا 1380 ☼
#6
واقعا اسرائیل هیچ غلطی نمی تونه بکنه.
امریکا با اون همه پزی که داره تا الان هزار بار قمپز در کرده که ایرانو فلان می کنیم ولی فقط خودش فلان شده. من با این که دخترم اگه جنگ بشه داوطلبانه ثبت نام می کنم و مطمئنم که ما پیروزیم
در دسترس بودنت دیگر برایم اهمیتی ندارد. اکنون دیگر نه مشترکی و نه مورد نظر
پاسخ
 سپاس شده توسط maynaz90 ، shawkila ، شکوفه2
آگهی
#7
نمیدونم موضوع رو کپی پیست کردی یا اینکه خودت نوشتی ولی بعضی تیکه هاش اصلا با عقل جور در نمیاد!
مثلا: (برای حمله به تاسیسات اتمی ایران به دست کم ۱۰۰ هواپیما نیاز دارد)
در صورتی که چنین چیزی غیر ممکنهنه تنها بیش از حد زیاده بلکه توانایی فراهم آوردن این تعداد رو نداره
 (در این عملیات از هواپیماهای شناسایی بدون خلبان « ایتان» نیز استفاده خواهد شد)
ایتان فقط طرحش ریخته شده، ساخته نشده....



از آفا سهیل هم معضرت میخوام!

پاسخ
 سپاس شده توسط mohsenniceboy ، هاکان ، Şilēຖt Ş¢rēค๓
#8
خب اسراییل بی امریکا پوچه....

بعدشم اسراییل اگه ایرانو زد ماهم میزنیم دیگه زبونم لال چلفتی که نیستیم اوناها فلسطین پهلوی اسراییل هستش اگه ایرانو زد ماهم این همه سلاح به فلسطین دادیم میگم هم اونا از اون طرف اسراییل را بزنن و ما هم از کشور موشک میفرستیم Big Grin

برن بمیرن اه هزار ساله میخوایم حمله کنیم خب حمله کنید تا ماهم حمله کنیم درضمن همونطور که توی من و تو گفت ایران احتمالا تا سال دیگه به سلاح اتمی دست یافته از اون طرف هم اگه اگه اسراییل یه روز بخواد به ایران حمله کنه تا بیاد به خودش بجمبه 1سال شده وما پیروز شدیم

تازه حالا شما چیکار به سهیل دارین ولش کنید بابا سرخوشهBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

هرکسی یه پیش بینی میکنه دیگه ....پیش بینی  سهیل هم این بوده................ا
اسراییل زمان حمله به ایران را اعلام کرد! 1

پاسخ
 سپاس شده توسط shawkila
#9
اسرائیل میشه گفت توانایی رزمی خوبی دارد (با اینکه در جنگ های 33 روزه و 22 روزه و 8 روزه هیچ غلطی نتوانست بکند )
ولی حریف جنگ های بزرگ نمی شود
اسرائیل مصر - اردن - سوریه رو در چند نبرد شکست داد ولی باید گفت فرماندهی این کشور ها و روحیه سربازان اصلا قابل مقایسه با زمان حال ارتش ایران نیست
اسرائیلی ها به یک گنبد اهنین امیدوار بودند که در حمله به غزه این گنبد روی سرشان اوار شد
حال زمانی که از سمت ایران
جنوب لبنان
و فلسطین موشک باران شوند فکر نکنم چیز زیادی این این کشور باقی بماند
پاسخ
#10
هیچ کشوری قبل از حمله قصد خودشو اعلام نمیکنه یه جورایی مثل جارچی بودنه
شکر اضافی خوردن
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تعداد تانک های ایران چقدر است؟ بهترین تانک ایران کدام است؟
  خطر حمله آمریکا هنوز وجود دارد
  سرلشکر موسوی: قدرت پهپادی ارتش در زمان تحریم ظهور کرد/ لزوم توجه بیشتر به بودجه‌ دفاع
  نداجا چگونه امنیت کاروان‌های تجاری ایران را تامین می‌کند؟ / پیوند ایران، چین و روسیه
  حمله مسلحانه جیش‌الظلم به خودروی حامل نیروهای یگان مهندسی‌ در سراوان
  حمله موشکی به محل نشست فرماندهان ائتلاف سعودی در «مأرب»
  عراق| جزئیات جدید درباره حمله به فرودگاه اربیل/ تاکید الفتح بر لزوم اخراج آمریکایی‌ها
  حمله هوایی آمریکا به منطقه مرزی سوریه و عراق به دستور بایدن
  کمک های نظامی اسرائیل به ایران در جنگ ایران و عراق
  حمله به اهداف زمینی با " Scorpion"

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان