امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی اپلیکیشن تپ تپ – بهترین برنامه جایگزین گوگل پلی

#1
معرفی اپلیکیشن تپ تپ – بهترین برنامه جایگزین گوگل پلی 1
شاید تا به حال نام اپلیکیشن تپ تپ به گوشتان نخورده باشد. این برنامه یکی از مارکت های دانلود اپلیکیشن و بازی های اندرویدی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از بهترین مارکت ها اندرویدی به خصوص برای علاقه مندان به دنیای گیم می باشد. در این مطلب قصد دارم تا شما را بیشتر با اپلیکیشن taptap آشنا کنم. بنابراین اگر می خواهید یک مارکت خوب اندرویدی دیگر مانند گوگل پلی پیدا و از آن استفاده کنید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

قطعا همه ما دیگر تا به حال نام گوگل پلی به گوشمان خورده و حداقل یک بار با آن کار کردیم. گوگل پلی یکی از بهترین و البته محبوب ترین مارکت برای دانلود برنامه ها و بازی های اندروید به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی دارد اما برخی محدودیت ها و برخی مشکلات دسترسی در ایران باعث شده تا افراد به دنبال یک جایگزین مانند گوگل پلی و در سطح و کیفیت این برنامه هستند. از بین مارکت های اندرویدی مختلفی که به جز گوگل پلی وجود دارد اپلیکیشن تپ تپ را می توان یکی از بهترین و کامل ترین گزینه ها به حساب آورد.

اپلیکیشن تپ تپ چیست؟
شاید برای بسیاری از شما این سوال باشد که دقیقا برنامه تپ تپ چیست؟ تپ تپ یک مارکت اندرویدی می باشد که قبل ها در بین کاربران چین محبوب بود و بسیاری از آن استفاده می کردند اما بعد از عرضه نسخه جهانی و زبان انگلیسی آن به سرعت در بین کاربران محبوب شد و مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفت. از دلایل اصلی این موضوع می توان به داشتن یک آرشیو کامل از محبوب ترین بازی های دنیا و نسخه های مختلف آن اشاره کرد.


دانلود برنامه تپ تپ:
برای دانلود برنامه تپ تپ ابتدا باید به سایت این برنامه به صورت مستقیم بروید. برای رفتن به سایت این برنامه تنها کافی است در گوگل عبارت Taptap download را سرچ کنید و مستقیم به سایت و صفحه دانلود این برنامه هدایت شوید. همچنین می توانید به صورت مستقیم به آدرس آن بروید:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.taptap.io/mobile

بعد از ورود به این صفحه تنها کافیست بر روی گزینه android کلیک کنید و سپس صبر کنید تا این برنامه به صورت کامل برای شما دانلود شود.

روش دیگر برای دانلود برنامه taptap:
برای دانلود برنامه تپ تپ به جز رفتن به سایت این اپلیکیشن راه های دیگری نیز وجود دارد. شما می توانید برای دانلود این برنامه به سایت ها و مارکت های دیگر سری بزنید.

البته بنا به دلایلی نمی توانید آن را در گوگل پلی و بازار پیدا و نصب کنید. اما سایت های خارجی و سایت های ایرانی مختلفی وجود دارند که فایل apk این برنامه را برای دانلود قرار دادند تنها کافیست عبارت دانلود برنامه taptap را در گوگل سرچ کنید.

حجم برنامه تپ تپ و اندروید مورد نیاز آن:
این برنامه به صورت نرمال بر روی اکثر گوشی های اندروید قابل نصب است و قطعا می توانید آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. اما طبق مواردی که اعلام شده این برنامه در حال حاضر تنها بر روی اندروید های بالای 7 قابل نصبل و اجرا می باشد. اگر اندروید گوشی شما آپدیت است که نیازی به این دردسر ها نیست و می توانید همین الان با خیال راحت اقدام به دانلود این برنامه کنید. اما اگر اندروید گوشی شما زیر 7 است پیشنهاد می کنم حداقل یک بار آن را دانلود و تست کنید.

حجم این برنامه در حال حاضر نزدیک 40 مگابایت است و میزان زیادی از حافظه گوشی شما را اشغال نمی کند و می توانید از آن به عنوان یک جایگزین برای دیگر مارکت های اندرویدی استفاده کنید.

آیا برنامه taptap امن است؟
یکی دیگر از سوالاتی که بسیار پرسیده می شود این است که آیا اپلیکیشن تپ تپ امن است؟  این برنامه سال 2016 ساخته و یکی از زیر مجموعه های شرکت X.D. Network Inc می باشد. همچنین این برنامه در طول این سال ها مورد توجه طیف بسیار زیادی از کاربران قرار گرفته است و همچنین بسیاری از شرکت های بازی سازی آن را معتبر می دانند و بازی های خود را حتی زودتر از عرضه در این مارکت قرار می دهند. بنابراین می توان به این برنامه به چشم یک برنامه ایمن و مطمئن نگاه کرد.

در این مطلب به معرفی اپلیکیشن تپ تپ پرداختم. این برنامه یکی از بهترین مارکت های دانلود برنامه و به خصوص بازی های اندرویدی بدون هیچ گونه محدودیتی می باشد.
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
آگهی
#2
Android 
تجربه کاربری متفاوتی داشت .

ایمان به خدا اعتماد می‌آفریند، حتی زمانی که نقشه‌های او را نفهمی!
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی Baley اسنپ عراقی
  محبوب‌‌ترین اپلیکیشن چت اندروید کدام است؟
  معرفی اپلیکیشن No fap ، ترک انواع اعتیاد
  معرفی برنامه salin tv پخش شبکه های تلویزیونی
Android معرفی برنامه Pickup Lines - Flirt Messages
Android معرفی برنامه Alarm Clock for Heavy Sleepers
Android معرفی Weblite (وب لایت)
Android معرفی canva
  بهترین نرم افزار حضور و غیاب چیست؟
Big Grin دانلود بامیلو Bamilo 2.12.3 اپلیکیشن موبایل فروشگاه اینترنتی بامیلو اندروید !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان