امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نسخه مود شده بازی online strike

#1
نسخه مود شده بازی online strike 1
نکات مهمی که پیش از نصب این بازی باید بدانید:
‏ 1. پیش از دانلود 'مبارزه اول شخص آنلاین FPS online strike نسخه مود شده' باید بدانید که اگر نسخه اصلی این عنوان را روی گوشی اندروید خود دارید، ابتدا آن را حذف و سپس اقدام به نصب نسخه مود شده کنید.
‏ 2. اگر در به‌روزرسانی بازی با هرگونه اخطاری مواجه شدید، برای رفع این مشکل ابتدا برنامه را به شکل کامل حذف کرده و دوباره آخرین ورژن را نصب کنید.
‏ ویژگی‌های نسخه مود شده:
‏ • پول و کلید نامحدود
‏ برای اجرای درست بازی لطفا قبل از ورود اینترنت خود را خاموش کنید و سپس وارد بازی شوید.
‏ کانتر استرایک موبایلی، بازی مبارزه اول شخص آنلاین نسخه مود شده
‏ مبارزه اول شخص آنلاین نسخه مود شده یک بازی شخص اول تیراندازی هیجان انگیز برای اندروید است که اکشن سریع PVP را ارائه می دهد. با کنترل های ساده و گرافیک های عالی آن، تجربه ای هیجان انگیز بازی‌های تیراندازی اول شخص را بر روی موبایل فراهم می کند.
‏ مبارزه اول شخص آنلاین نسخه مود شده شامل گیم پلی کلاسیک تیم دث مچ است که به شما اجازه می دهد علیه بازیکنان واقعی از سراسر دنیا تیم تشکیل دهید و یک مبارزه نفس گیر داشته باشید. شما می توانید به عنوان یک سرباز، تک تیرانداز یا تیرانداز سنگین، هر کدام با جنگ افزار و مهارت های منحصر به فرد خود، بازی کنید. گیم پلی سریع و شدید است و معمولا مسابقات تنها چند دقیقه طول می کشند.
‏ کنترل‌های بازی به شدت آسان هستند و اگر تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل را داشته باشید احتمالا با این عنوان هم مشکلی نخواهید داشت. شما از سمت چپ صفحه برای حرکت کردن، نگاه کردن اطراف و خم شدن استفاده می کنید. سمت راست دکمه هایی برای تعویض سلاح، شلیک، نشانه روی با دقت و پریدن دارد، شلیک خودکار به طور پیش فرض فعال است، بنابراین شما نیازی به فشردن مداوم دکمه شلیک ندارید.
‏ طراحی نقشه ها عالی انجام شده و فرصت هایی برای انواع مختلف نبردهای نزدیک و دور را فراهم می کند. شما در محیط های داخلی درگیر نبردهای نزدیک می شوید و در فضای باز نبردهای سریع در فاصله دور را تجربه خواهید کرد، گرافیک نیز بسیار خوب طراحی شده و مدلسازی‌ها با جزئیات خیره کننده‌ای طراحی شده‌اند.
‏ گیم پلی کلاسیک این بازی یادآور فرنچایز Counter-Strike است که بیش از دو دهه پیشگام دنیای بازی های چندنفره FPS مدرن بوده است. مبارزه اول شخص آنلاین نسخه مود شده به فرمول پیشینیان خود وفادار می ماند در حالی که بهبودهایی مانند گرافیک پیشرفته و گیم‌پلی عمیق را معرفی می کند. مضمون ضد تروریستی و نبردهای واقع گرایانه بازی تجربه ای ایده آل را برای بازیکنان علاقه مند به عناوین اکشن تیراندازی فراهم می‌کند.
‏ هنگام بازی کردن، شما تجربه کسب می کنید و سطح حساب کاربری خود را بالا می برید و در واقع لول آپ خواهید شد، این به شما سلاح، تجهیزات و مزایای جدیدی را برای سفارشی سازی لوداوت در بازی می کند. انتخاب خوبی از تفنگ‌های جنگی، تفنگ‌های تک تیرانداز، شات گان‌ها و SMGها وجود دارد. بازی مزایای بونوس‌هایی از جمله افزایش مهمات، بارگذاری سریع تر و افزایش سلامتی ارائه می دهند.
‏ مبارزه اول شخص آنلاین نسخه مود شده از مدل بازی‌های رایگان برای بازی کردن استفاده می کند، دانلود و بازی کردن رایگان است، اما خرید در بازی اختیاری وجود دارد. شما می توانید الماس خریداری کنید تا سلاح و تجهیزات را سریعتر باز کنید اما در نسخه مود شده بازی نیاز به هیچ چیزی نخواهید داشت و همه چیز برای شما آنلاک شده است

لینک دانلود نسخه مود شده از مایکت:,
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://myket.ir/app/com.ta.online.strike.fps.m.m.free
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نسخه مود شده بازی Ninja Ryuko
  نسخه مود شده بازی soccer superstar
Android نسخه مود شده بازی رالی خشن
  بازی عصر گلادیاتور 4.7.3 نسخه مود شده
  بازی Township.19.0.1 نسخه مود شده
Windows نسخه Hک شده بازی کلاچ نسخه آخر ( 3.2 )
Minioni نسخه ریمستر شده GTA SA برای اندروید
  کلیپ نسخه Hک شده کلش
  ویژگی نسخه Hک شده کلش اف کلنز clash of clans hack
  دانلود رایگان چیت برای GTA5 Online Samp – نسخه 4.4.0

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان