امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اجاره اکسیژن ساز

#1
اجاره دستگاه اکسیژن ساز در کرج

شما می توانید برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز کرج و تهران با مجموعه مهرگان نو تماس بگیرید. این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پشتیبانی و ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در ادامه به نکات شاخص در زمینه اجاره انواع دستگاه اکسیژن ساز از این مجموعه اشاره می کنیم که اطلاع از آن می تواند هم برای بیمار و هم همراه او مفید باشد.

تمامی دستگاه های اکسیژن ساز قبل از ارسال به خوبی تست، سرویس، استریل و بررسی می شوند تا سالم به دست شما برسند.
تست میزان خلوص اکسیژن، قبل از ارسال به منزل بیمار توسط تکنسین ها انجام می شود تا عملکرد صحیح دستگاه بررسی شود.
مجموعه مهرگان نو بهترین برند را برای اجاره در اختیار شما قرار می دهد که دارای ویژگی های کم بودن صدا، کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد.
دستگاه اکسیژن ساز در صورت نیاز به منزل مشتری در کمتر از یک ساعت ارسال می شود و تکنسین های حرفه ای این مجموعه برای شما دستگاه را مونتاژ می کنند.
با مشاوره از کارشناسان مجموعه ما می توانید بهترین دستگاه اکسیژن ساز را در ظرفیت های 5، 8 و 10 لیتری بر اساس نیاز خود اجاره نمایید.
در هنگام تحویل دستگاه از مجموعه، تمامی آموزش ها و توضیحات لازم و نکات ایمنی به شما گفته خواهد شد.
دستگاه های اکسیژن ساز دارای پشتیبانی شبانه روزی و خدمات تعمیری هستند، یعنی در صورت خرابی سریعا تعویض یا در محل رفع عیب می شوند.
اجاره اکسیژن ساز از مجموعه مهرگان نو

مرکز تجهیزات پزشکی مهرگان نو مرکز خرید و اجاره انواع دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی، اروپایی و ایرانی می باشد که سابقه طولانی در این زمینه دارد. با توجه به افزایش قیمت ارز و گران شدن محصولات پزشکی در بازار، این مجموعه امکان اجاره اکسیژن ساز را برای تمامی مناطق تهران و کرج مانند شهریار، اسلامشهر، قرچک، فردیس، پردیس، لواسانات و... را با مناسب ترین قیمت فراهم کرده است. مهرگان نو به عنوان یک مجموعه خدمات درمانی معتبر در اجاره دستگاه های کمک درمانی و تجهیزات پزشکی اکسیژن ساز، به صورت کاملا حرفه ای عمل کرده و به صورت هفتگی یا ماهانه این دستگاه را اجاره می دهد و شما بر حسب نیاز خود مدت زمان اجاره را تعیین می کنید و در صورت نیاز به تمدید مجدد، یک روز قبل از اتمام موعد با این مجموعه تماس بگیرید تا قرارداد به طور خودکار تمدید شود.

قیمت اجاره دستگاه اکسیژن ساز

انواع دستگاه اکسیژن ساز را به صورت شبانه روزی، هفتگی یا ماهانه با قیمت های مختلف می توانید در منزل خود اجاره کنید. دستگاه اکسیژن ساز دارای مدل های مختلفی برای بیماری های متعدد تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت اجاره اکسیژن ساز کرج و تهران با قیمت دقیق می توانید با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز یک دستگاه پزشکی مخصوص برای بیماران با مشکلات تنفسی است که اگر بیمار دچار مشکلات تنفسی شود، میزان اکسیژن خون نرمال کاهش پیدا کرده و بیمار با تنگی نفس مواجه خواهد شد. دستگاه های اکسیژن ساز در انواع مدل، مناسب افراد با بیماری های مزمن ریوی (COPD)، بیماران با مشکلات قلبی و بیماران آسمی طراحی شده است.

در صورتی که بیمار شما مبتلا به تنگی نفس شده باشد، می توانید با مجموعه مهرگان نو تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این مجموعه برای اجاره اکسیژن ساز بهره مند شوید.

عملکرد دستگاه اکسیژن ساز 

پروسه عملکرد دستگاه اکسیژن ساز به این صورت است که ابتدا، هوای اطراف از طریق یک پمپ به درون دستگاه وارد می شود. این دستگاه به کمک پودر زئولیت، گاز نیتروژن و آرگون را جدا می کند و اکسیژن خالص ایجاد می کند. در ادامه کمپرسور دستگاه اکسیژن ساز، اکسیژن را فشرده میکند تا درصد خلوص اکسیژن 94 و میزان فشار آن 320 میلی متر جیوه باشد. در آخرین مرحله این اکسیژن از طریق یک لوله به دهان و بینی بیمار وارد می شود.

انواع دستگاه اکسیژن ساز

انواع دستگاه اکسیژن‌ ساز‌ در بازار ارائه شده است که در حالت کلی به دو دسته ثابت و قابل حمل تقسیم می‌شوند. در ادامه به بررسی ویژگی هر یک از مدل های این دستگاه می پردازیم:

دستگاه اکسیژن‌ ساز‌ ثابت

اکسیژن ساز های استفاده شده در خانه به صورت ثابت هستند و دارای چرخ هایی در قسمت زیرین می باشند که بتوان در منزل دستگاه را به راحتی جابجا کرد. این نوع اکسیژن ساز ها به صورت مقطعی در فاصله زمان مشخصی، مقدار اکسیژن معینی تولید می کنند و دستگاه اکسیژن ساز ثابت به صورت یکسره کار می کند.

دستگاه اکسیژن‌ ساز‌ قابل حمل

دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل، دارای وزن سبکی می باشند و به همین دلیل به راحتی جابجا می شوند. اکسیژن ساز های قابل حمل در بازار به شکل های مختلفی وجود دارند و شما می توانید میزان اکسیژن دریافتی بیمار را از صفحه کنترلی که به روی دستگاه نصب شده، تنظیم کنید.

دستگاه های اکسیژن ساز در هر مکانیزم، ابعاد، وزن و مدلی وابسته به نیاز بیمار تولید شده اند و برخی مدل های پرتابل آن از باتری و برخی مدل های ثابت آن از برق مستقیم استفاده می کنند. دستگاه‌های اکسیژن‌ ساز پرتابل می‌توانند با برق (AC ، DC) و باتری‌ها نیز تغذیه شوند. طول عمر باتری از نکات بسیار مهم در دستگاه های اکسیژن ساز می باشد که به مصرف بیمار بستگی دارد.

بیمارانی که دارای سرطان هستند بهتر است از دستگاه های اکسیژن ساز 7 یا 10 لیتری استفاده کنند و دستگاه های اکسیژن ساز 3 یا 5 لیتری برای بیمارانی که دارای بیماری هایی از جمله آسم هستند، مناسب می باشد.

بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی

دستگاه اکسیژن ساز خانگی از تجهیزات بسیار پر مصرف است که در خانه استفاده شده و باید در جایی قرار داده شود که نزدیک پریز برق باشد. میزان اکسیژن تولید شده برای این مدل دستگاه حدود 3 تا 10 لیتر در دقیقه می باشد که البته در گنجایش های مختلف این ارقام متفاوت است. این دستگاه در صورت نبود برق عمل نمی کند و به دلیل نداشتن باتری، باید به صورت اتصال مستقیم به برق شهری از آن استفاده کرد. شما می توانید بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی را از مجموعه مهرگان نو اجاره نمایید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان