امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یاس مال | Yas Mall

#1
Thumbsdown 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یاس مال | Yas Mall 1
اگر از عاشقان خرید و بازارگردی هستید، در سفر به ابوظبی بی معطلی به سراغ مجموعه شکیل و لوکس یاس مال بروید. این مرکز خرید که درست در قلب جزیره یاس ابوظبی قرار گرفته، از بهترین و البته محبوب ترین مراکز خرید این شهر به حساب می آید. وقتی یاس مال را برای گردش انتخاب می کنید، فضایی به وسعت 232 هزار متر مربع پیش روی شما قرار می گیرد که بیش از 400 برند مشهور جهان را در 3 طبقه در خودش جای داده است. برای تمام خریدهای خود روی یاس مال ابوظبی حساب کنید چرا که می توانید انواعی از بهترین های پوشاک خانم ها، آقایان، کودکان، کیف و کفش، لوازم خانگی و ... را در این فضای وسیع پیدا کنید. از دیگر بخش های این مرکز خرید می توان به دپارتمان استور، هایپرمارکت و بخش فروشگاه های خاص اشاره کرد.

البته که جذابیت های یاس مال به همین جا محدود نمی شود و فود کورتی متنوع و بزرگ در کنار طیفی از تفریحات هیجان انگیز این مرکز خرید را نباید از قلم انداخت. مجتمع سینمایی این مرکز خرید، 20 سالن بزرگ و باکیفیت را در خودش گنجانده است و فرصتی بی نظیر به شما می دهد تا به تماشای به روزترین فیلم های جهان بنشینید. در کنار سینمای مرکز خرید نیز زمین بازی کودکان، بخش هیجانی و ورزشی ادونچر اچ کیو، شبیه ساز پرواز هواپیما و بخش چالش برانگیز جنگی به چشم می خورد. همه این ها یاس مال را به مجموعه کاملی برای خوش گذرانی و خرید بدل می کنند.

در انتها بد نیست بدانید که یاس مال، مجموعه ای کاملا جدید است که درهایش در سال 2014 به روی عموم مردم گشوده شد و از آن زمان تا کنون بیش از 15 میلیون بازدیدکننده داشته است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Nashenas(:
پاسخ
 سپاس شده توسط سهَ‌ند
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان